Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Arjo 27-07-2023

netjes op tijd geleverd, alleen het bezorg bedrijf heeft oude wasmachine niet mee genomen, die zou door collega`s later opgehaald worden. die heb ik echter nog niet gezien. maar dit heeft niets met Bemmel en Kroon te maken

Stanislav 26-07-2023

Wasmachine besteld met bezorging op de 2e verdieping en installatieservice. Dit heb ik tijdens het bestelproces aangegeven. Ik ben na de operatie en kan momenteel geen zware dingen tillen.
Maar toen het is aangekomen, heeft de bezorger (Dynalogic) aangegeven dat ze een "tot aan de deur" bezorgingsopdracht hebben gekregen.

Gelukkig waren ze met 2 mensen en ze waren zo vriendelijk om de wasmachine naar de 2e verdieping te tillen. Ze hebben ook verteld dat ze vaak in deze situaties terechtkomen.

Beste Bemmel&Kroon: het zou fijn zijn als jullie wat meer aandacht zouden kunnen besteden aan de klantwensen en de communicatie met jullie bezorgpartner kunnen verbeteren. Probeer dat soort situaties in de toekomst te vermijden.

H. van der Kuil 26-07-2023

Makkelijke website, meer dan voldoende keuze. scherpe prijzen. En snelle en goede levering.

Hans Heier 26-07-2023

Ter geleidelijke vervanging van onze inbouw keukenapparatuur, die we tot grote tevredenheid de afgelopen 2 jaar hebben gekocht bij Bemmel en Kroon, hebben we ditmaal de elektrische kookplaat vervangen door een inductiekookplaat. Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen en deskundig voorgelicht door de medewerker. Hij heeft ook met Siemens overlegd, of de nieuwe plaat zou passen. Wij hebben het volste vertrouwen in de firma en ook nog korting gekregen.

Richard 26-07-2023

Vriendelijke service, er ging iets mis met bestellen en ze namen direct contact op om het allemaal netjes te regelen. Bezorgers hadden alleen geen pin apparaat bij maar ook dat was snel opgelost.

Knijn 26-07-2023

Bestelling ging vrij gemakkelijk. Het belangrijkste om bij Bemmel & Kroon te bestellen was de prijs, deze lag een stuk lager dan andere aanbieders. De levering was snel en de bezorgers hebben netjes de koelkast op zijn plek gezet.

Dorota 26-07-2023

snelle bezorging. leuke bediening. Super. Alles goed werke. erg aardige chauffeur.

Marten 26-07-2023

Heldere website, veel keuze, eenvoudig kunnen bestellen en de volgende dag al geleverd.
Alleen de verpakking liet iets te wensen over: de inductiekookplaat had alleen een kartonnetje om zich heen (waar het aansluitsnoer uit bungelde) en aan weerszijden een stuk piepschuim.

John de Kock 26-07-2023

Super geregeld, wasmachine ging laat stuk op de dag, snel via internet een keuze gemaakt, kwam bij Bommel en Kroon terecht, goede recensies, en gelukkig niks aan gelogen. Machine gisteren om 21.00 besteld, vanochtend om 11.20 in huis, van af 08.00 vanochtend al op de hoogte gehouden met de status van het transport, op de minuut precies afgeleverd, door de heren keurig geïnstalleerd, proef gedraaid, en de oude machine en verpakking materiaal mee genomen. Gewoon top geregeld, en voor herhaling vatbaar.

Mvg John de Kock

Marcel 26-07-2023

Net zoals de vorige twee leveringen van producten, ook nu weer alles volgens afspraak en planning. Dit zie en hoor je niet vaak.
Ik raad Bemmel @ Kroon iedereen aan.

Carel van Oosterzee 26-07-2023

De duidelijke B&K webshop was een genot . Alle informatie over de wasmachines was aanwezig en het was duidelijk wat er te kiezen was en wanneer er geleverd ging worden. Met mijn onhandigheidje tijdens betalen werd goed op in gesprongen en was daardoor géén probleem. De levering was er eentje uit het boekje. 's-avonds werd de bezoektijd voor de volgende dag aangekondigd en prima nagekomen. Bij het aansluiten werd door de bezorgers/installateurs een dreigende lekkage ontdekt en gemeld waardoor erger kon worden voorkomen. Kortom een levering binnen 24 uur helemaal zoals gehoopt!

Alex 26-07-2023

Netjes en correct afgehandeld, ook een fijne transporteur die het artikel afleverd en niet buiten voor de deur zet!

Sandra van Leeuwen 25-07-2023

Waren online op zoek naar een nieuwe vriezer en kwamen bij Bemmel & Kroon terecht. Omdat ik nog een vraag had heb ik ze gebeld en heeft de medewerkster de koop daarna gelijk in orde gemaakt, de volgende dag hadden we hem in huis. Info over bezorgmoment ging ook prima. Vriezer werkt goed, en goed merk (Siemens) voor een nette prijs.

Chris van der Ploeg 25-07-2023

We waren een weekend weg geweest en kwamen zondagavond thuis de anderen dag op maandagavond hadden we trek in een ijsje toe ik de vriezer open maakte was de gehele voorraad ontdooit direct naar de website van Bemmel en Kroon gegaan en een nieuwe vriezer besteld.Tot mijn verbazing kon ik direct invullen wanneer de vriezer geleverd kon worden en dat op Dinsdag de dag na mijn bestelling dit is wat je noemt een hele goede service van Bemmel en Kroon en wij komen er zeker terug als er weer wat uitvalt.Dus nogmaals chapou.

Marieke 25-07-2023

Mooie en goede wasmachine besteld. Gelijk de volgende dag geleverd. Door keurige, aardige en kundige bezorgers. Aangesloten en oude apparaat meegenomen. Super service.

Daan 25-07-2023

Fantastich product, beste korting op de markt, de volgende dag bezorgd zoals beloofd, duidelijke updates via de mail. Klasse!

Frits Meijer 25-07-2023

Bestelling en levering verliepen uitstekend. Door een fout mijnerzijds bleek om 22.30 uur dat ik twee keer had betaald. Mijn mail daarover werd DIRECT in behandeling genomen en de tweede betaling werd DIRECT, dus die avond nog, teruggedraaid. Dat is echte klantenservice!

Ferdi Hamer 25-07-2023

Wij kennen Bemmel & Kroon vanuit Zoetermeer nu wonende in Rijnsburg naar de winkel in Zoeterwoude Rijndijk geweest.
Wat een mooie showroom met veel ruim opgezette ruimten met alle soorten witgoed .wij waren er voor een inbouw combimagnetron, wat een keus in soorten en merken. Fantastisch geholpen en geadviseerd en snel geleverd en vakkundig ingebouwd. Zeer tevreden met de aankoop , en Bemmel & kroon tot de volgende keer !

Theo 25-07-2023

Mooie en duidelijke website. Dat maakt het maken van een keus beter toegankelijk.
Vriendelijk personeel bij de klantenservice.
Zeer behulpzame bezorger.

Alexander 25-07-2023

De Bemmel&Kroon vestiging in Cruquius bezocht nav een website bezoek en telefonisch contact om een bepaald artikel te reserveren. Zowel de website, de winkel als het personeel verdienen een dikke 10. Zo wil je als klant behandeld worden: correct, service- en oplossingsgericht en ook nog eens een goede service na levering.

M. 25-07-2023

Erg goede site vries/koelkast besteld.
Volgende dag in huis.
Alleen de heren van het vervoersbedrijf waren heel erg onbeleefd,wilden de combinatie niet in huis brengen vanwege drempel bij voordeur,uiteindelijk toch binnen gezet en ze weigerden de oude koelkast mee te nemen (verplicht).
Moesten zelf de koelkast uitpakken en in de keuken plaatsen,

R. Kremers 25-07-2023

Vaatwasser gekocht voor een nette prijs en de volgende dag al geleverd. Complimenten voor de snelle levering.

M J Strang 24-07-2023

de site was makkelijk te vinden en heb goede ervaring met jullie en betrouwbaar

Peggy en Harry 24-07-2023

Snelle verwerking vd bestelling, vrijwel direct verzendingsinfo via mail beschikbaar en prima levering. Met updates vh transportbedrijf. Al kwam de bestelde kookplaat 15 minuten te vroeg, 14.30 zou het worden geleverd 14.15 stond de bezorger voor de deur.

Else Kregel 24-07-2023

Super service! Makkelijk (mail)contact en snelle reacties. Ook de levering was snel.