Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hendrix 10-11-2022

Ze doen wat ze zeggen. Binnen 24 uur is mijn droger geleverd.
Heel blij mee.

SD 10-11-2022

Mijn inbouwvaatwasser is netjes en tijdig afgeleverd. Bezorgers waren heel erg vriendelijk.

D.Visser 10-11-2022

Uitstekend advies in de winkel aan de Rijneke Boulevard over de aanschaf van een koel/vries-combinatie. Aan de hand van onze wensen kon de verkoper in korte tijd met een prima voorstel komen. De levertijd was aanmerkelijk korter dan aangegeven. De bezorging op een door ons gewenste dag was prima. De bezorgers hebben de koel/vries-combinatie uitgepakt, geplaatst en aangesloten. Correcte en zorgvuldige service.

J 10-11-2022

We hebben voor Bemmel&Kroon gekozen, omdat zij de beste prijs hadden. Bij de bestelling (BKI1128227) stond dat de droger niet meteen beschikbaar was. Geen probleem, maar bijna 6 weken wachten is toch wel lang zonder enige communicatie...

Ilona Smit-Mulder 09-11-2022

Snelle en goede levering. Oude apparaat mee terug zonder gezeur. Prima service.

Marco 09-11-2022

Goed en snel geleverd, alleen jammer dat de inbouw Service een lange wachttijd heeft .Achteraf was dit niet nodig .
De verkoper gaf aan dat dit goed zelf goed te doen was.(Hij had gelijk

Koos Siera 09-11-2022

Via de online winkel is het gemakkelijk om producten te filteren en te vergelijken om een juiste keuze te maken. Indien een artikel langdurig niet leverbaar is wordt je daarvan snel op de hoogte gebracht en werd mij een goed alternatief geboden door vriendelijke medewerkers van de klantenservice. Het product inmiddels ontvangen (zoals afgesproken de volgende dag na de bestelling). Voldoet aan de verwachtingen. Normaal geef ik niet snel een tien. De verleiding was te groot dus toch een tien.

Lesley B. 09-11-2022

Ik kan niets anders verzinnen dan bravo. Keurig afgeleverd en geïnstalleerd. Prima service. 200% tevreden.
Lesley B.

Rajshri 09-11-2022

Nadat we onze gewenste wasmachine op verschillende websites hebben bekeken, hebben we uiteindelijk gekozen voor Bemmel & Kroon. Achteraf gezien zijn we hier ontzettend blij mee! De service wordt niet alleen beloofd, maar ook uitgevoerd. We konden makkelijk een afspraak inplannen voor de bezorging. Er waren voldoende opties mbt dagen en tijden. Ik heb één keer telefonisch contact gehad met een medewerker van B&K om te vragen naar een update van de bestelstatus. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de dag daarna kon de wasmachine geleverd worden. Zeer tevreden!

Vaatwasservervanging 09-11-2022

Voor aanschaf van een nieuwe vaatwasser me gewend tot Bemmel en Kroon, die jaren geleden mijn te vervangen vaatwasser naar tevredenheid had geleverd. Hun website verschafte een schat aan informatie. Na een voorlopige selectie was een telefoontje naar een vriendelijke en deskundige medewerker was voldoende om snel een uiteindelijke keus te doen. De vervanging van mijn vaatwasser geschiedde efficiënt. Mijn compliment.

Rob en Ria 09-11-2022

Wij hebben al eerder ,tot volle tevredenheid, een artikel bij Bemmel & Kroon gekocht.
Installatie wordt prima geregeld en de afspraken goed nagekomen.

B. Ludemann 09-11-2022

Alles correct volgens afspraak heel goed afgehandeld.
Uiterst scherpe prijs.
Ook de bezorging verliep perfect.
De beide heren hebben met uiterste precisie de beide loodzware wasmachines naar boven en naar beneden gedragen zonder enige beschadiging aan te brengen en de nieuwe machine vakkundig aangesloten.
Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Bemmel en kroon 09-11-2022

Prima geholpen,geadviseerd top.zijn eerst bij andere aanbieders geweest minder goede aanbiedingen , ook prijzen verschilden nogal.

Yvonne 09-11-2022

Goede services en snel. Ze hebben mij goed telefonisch ingelicht .
Volgende keer zal ik daar weer bestellen

Bemmel en kroon 09-11-2022

09-11-2022

Goede deal gemaakt, binnen 24 uur bezorgd
Accurate bezorging en goede communicatie over het tijdstip van bezorging
Helemaal top

paul van der fluit 09-11-2022

Goeie service van Bemmel en Kroon!

Na online een order geplaatst te hebben was ik in de veronderstelling dat ik de bestelling op kon halen in het dichtstbijzijnde vestiging. Dit bleek niet zo te zijn. Na een mailtje was het zo voor elkaar dat ze hem toch kwamen bezorgen.

Ook de bezorging was goed voor elkaar!

Ronnie 09-11-2022

Even gebeld of het artikel er was en gelijk besteld . De levering kon ook gelijk de volgende dag bezorgd worden maar wij kozen voor 2 dagen later wat je ook in het bestelproces kon aangeven. TOP

Thea Bentvelzen,Zoetermeer 09-11-2022

Deskundig advies bij het bezoek aan de winkel in Zoeterwoude/Rijndijk (Reineke Boulevard)Het was een bestelling van een Wasmachine en Droger (Siemens) tbv mijn Dochter,die in Den Haag woont.Ook dat was geen probleem.
Het afleveren enkele dagen later werd heel goed begeleid op de Mob.Telefoon,zodat ik niet urenlang moest wachten op de bestelde spullen.

W.Kamerbeek 09-11-2022

We waren op zoek naar een inbouw koelvriescombinatie en inbouw magnetron .en we kregen een tip om eens te kijken bij de firma Bremmel&Kroon ,we hebben dat gedaan ,en moet zeggen geen spijt van gehad, we werden ontvangen,en naar onze wensen gevraagd ,wij hebben dat gezegd ,en de verkoper wist precies wat we nodig hadden, want je zit wel met de inbouw maten ,maar geen probleem,het kon en paste allemaal in de keuken zei de verkoper ,en hij had gelijk ,ze hebben het via een extern bedrijf (Ajtec B.V.)laten plaatsen en ,ook daar was niks mis mee ,prefect monteur alles keurig geplaatst,we zijn er erg blij mee ,dat we de tip hebben aan genomen om naar Bremmel&Kroon te gaan ,echt een aanrader.ik raad het iedereen aan om een kijkje te nemen.
Ordernummmer ***** Veel Succes.

Blij met inductiekookplaat 09-11-2022

We wilden graag van het koken op gas af. Er zat een kookplaat van 90 cm breed in. Het was flink zoeken naar een passende inductiekookplaat. Bij Bemmel & Kroon is dat prima gelukt. We werden vlot geholpen, de levering was snel en netjes. Inmiddels koken we met veel plezier elektrisch op de fraaie inductiekookplaat. EN dragen we een steentje bij aan de besparing op gas!

Jan Bakker 09-11-2022

Miele vriezer geleverd voor een hele goede prijs.
Bezorging was slecht.
Vriezer werd naar 1e verd gebracht. Niet uitgepakt. Oude vriezer heeft schade aan leuning gemaakt tijdens transport naar beneden. Daarna gewacht op de bezorgers om de vriezer uit te pakken. Ze waren echter vertrokken zonder de voordeur dicht te doen en de verpakking af te voeren.

Ramsaran 09-11-2022

Ik wacht al maanden op mijn nieuwe oven gekocht bij een andere keuken zaak. Helaas duurt het te lang en hebt bij Bemmel en Kroon online een bestelling geplaatst en binnen 24 uur geleverd . Wat een top service en begrijp niet waarom anderen zo moeilijk doen. Bemmel En Kroon dank voor de goede service en snelle levering.

M. Apeldoorn 08-11-2022

ik was op zoek naar een nieuwe koelkast (koel/vries kombinatie). na veel zoeken en vergelijken gekozen voor een Bosch bij Bemmel & Kroon. Deze zou, indien voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd worden.
Dat was inderdaad gelukt waar ik erg blij mee was. Er zat ook nog een extra "MEGA DEAL korting op, leuke actie, en dat scheelde ook weer in de kosten.

EB 08-11-2022

Mooie winkel met goede aanbiedingen. Prima, kwalitatief uitstekend sortiment. Met vergelijkbare prijzen.
Leveringen zoals afgesproken.
Dit bedrijf vinden wij een aanrader.