Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Manuela 23-05-2023

In een woord Super!!
Nette klantenservice en snelle levering.
Beveel het iedereen aan.

zijlstra 23-05-2023

goed geholpen zeer mooie winkel vlotte afwikkeling kom zeker nog een keer terug.

Rikie 22-05-2023

Duidelijke site, duidelijke keuze mogelijkheid, fijne afwikkeling en een goed service. Niets dan lof en heb hier al regelmatig besteld.

Bianca Franssen 22-05-2023

Makkelijk bestellen, snel en goed mailverkeer en ook nog eens supersnel en correct geleverd, erg tevreden dus!

Sandra b 22-05-2023

Juiste prijs super snelle levering en veel service bij het afleveren door de transporteur

Mevr. J. Hofte 22-05-2023

Bemmel en Kroon verleent goede service, dienstverlening en ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam.. Zodra je binnenkomt vragen ze waarvoor je komt en wijzen ze de weg. De zaak is ruim opgezet en overzichtelijk. Ze hebben ook een heel groot assortiment. Dat is wel zo fijn. Keuze genoeg. Ik raad ook iedereen aan om bij Bemmel en Kroon te kopen. Ik zal beslist weer iets bij Bemmel en Kroon kopen.

Christina 22-05-2023

Ruime keuze in deze winkel. Website is gebruiksvriendelijk en mijn droger werd volgens afspraak geleverd met goed werkende track & trace

RNP 22-05-2023

Ik ben zeer tevreden over het aanbod van Bemmel en Kroon. Het bestellen ging heel erg eenvoudig, de communicatie over het plaatsen van de koelkast verliep soepel en daarom raad ik iedereen aan in zee te gaan met Bemmel en Kroon.

Kristof 22-05-2023

De levering was snel en heel gedetailleerd.
We konden kiezen wanneer we het geleverd wouden hebben, we konden na de bevestigings mail nog de datum aanpassen..
Oorspronkelijk ging het tussen 8 & 22u geleverd worden maar aangezien het op het werk geleverd werd kon ik ook aanduiden voor tussen9 & 17u het geleverd te krijgen.
besteld zaterdag, geleverd maandag middag.

Ik zal zeker hier terug bestellen!!

Wendy 22-05-2023

Wij hadden een bestelling voor een wasmachine en droger geplaatst. Later zagen wij nog een artikel dat wij erbij wilde bestellen. Contact opgenomen met de klantenservice en werd het artikel toegevoegd en de factuur netjes aangepast.
Na de bestelling werden wij keurig op de hoogte gehouden van de afleverdatum. Tijdens de aflever dag werden wij gebeld door de bezorger dat ze er bijna aankwamen. Daarna zijn de oude apparaten meegenomen en de nieuwe apparaten aangesloten en getest op de werking ervan. Het was kortom een super fijne ervaring met een goede service.

Leo Ruijters 22-05-2023

Zeer prettige bediening in de winkel. Duidelijke uitleg van de artikelen en eerlijke antwoorden en adviezen. Aflevering op zaterdag verliep niet goed voor wat betreft de tijd. Nadat ik hierover met Bemmel & Kroon contact heb gehad heeft men keurig geregeld dat de spullen de volgende dag alsnog een op tijd geleverd zijn.

Jan Mermans 22-05-2023

Siemens EQ700 koffiemachine besteld.
Bestelling verliep heel vlot, duidelijke communicatie aflevering inderdaad de volgende dag op zondag,prima.
Ook contact via de mail verliep heel correct en snel antwoorden.

N. Albers 22-05-2023

Zeer tevreden met mijn LG Vriezer, zeer goed verpakt zodat ie vervoerd kon worden zonder beschadigd te raken.
Besteld via de klantenservice van Bemmel en Kroon, ik had nl ergens anders de vriezer goedkoper gezien, na controle werd de prijs meteen aangepast. Klantenservice heeft ruime openingstijden en korte wachttijd. Zee vriendelijk te woord gestaan! Mocht ik weer wat wilen aanschaffen kijk ik zeker op jullie site!

Ruben 22-05-2023

Uitstekende service van Bemmel en Kroon bij levering en installatie van mijn wasmachine met order nummer: 1189901

Review:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de geweldige service die ik heb ontvangen van Bemmel en Kroon bij de levering en installatie van mijn nieuwe wasmachine. Van begin tot eind was de ervaring professioneel, efficiënt en zeer klantgericht.

Ten eerste was het bestelproces eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De website van Bemmel en Kroon bood een ruime keuze aan wasmachines, inclusief gedetailleerde productinformatie waardoor ik een weloverwogen beslissing kon nemen.

De levering verliep vlekkeloos. Ik werd vooraf op de hoogte gesteld van het tijdsbestek waarin de levering zou plaatsvinden, en de bezorgers waren stipt op tijd. Ze waren vriendelijk, beleefd en zorgden ervoor dat de wasmachine zonder enige schade bij mij thuis werd afgeleverd.

Wat me echt imponeerde, was de installatieservice. De bezorgers waren goed uitgerust en deskundig. Ze namen de tijd om de oude wasmachine te verwijderen en de nieuwe nauwkeurig te installeren.

Al met al ben ik uitermate tevreden met de service van Bemmel en Kroon. Ze hebben bewezen dat ze niet alleen hoogwaardige producten leveren, maar ook een klantgerichte benadering hebben die verder gaat dan alleen de verkoop. Ik beveel Bemmel en Kroon ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare leverancier van huishoudelijke apparaten.

Ruben

Peter van Vliet 21-05-2023

(Was in het vorige bericht mijn ordernummer vergeten, maar kan mijn oude review niet [edit]-en

ordernummer BKI1186650
Ze hadden de Siemens koffiemachine in de aanbieding, incl. Oranje korting.
Als klap op de vuurpijl ook nog een gratis cadeau voor de Siemens bijgeleverd.
Het viel me op dat het een duidelijke website is, zelfs met extra optie “s die je simpel kunt aanklikken.
Helemaal top, en dus simpel besteld. Incl. 5 jaar garantie afgenomen als 1 van de extra opties

De verzending is helemaal super, want je kunt de koerier bijna live volgen. Daarbij een goede tussentijdse berichtgeving via de mail. Alles netjes en correct geleverd. Zeker een aanrader als je naast een goede prijs ook service zoekt !

Beko diepvrieskast RFNE448E35W 21-05-2023

Alles top en helemaal naar ons zin. Al een tijdje op zoek naar een nieuwe diepvrieskast, en op de site van Bemmel&Kroon terecht gekomen. Super duidelijk, en de allerlaagste prijs.
Doordat je zelf kon aangeven wanneer de levering zou plaatsvinden, was dit helemaal super, en hoefde ik zelfs geen vrij van mijn werk te nemen, omdat ze ook in het weekend leveren. Al met al dik tevreden, en zeker een aanrader voor iedereen.

Ottolina 21-05-2023

Snel en netjes geleverd en geplaatst!
Goede aanbieding, erg blij mee!
Wasmachine draait al.

Sas 21-05-2023

Ik ben goed goed geholpen, de prijs was beter dan de concurrent, de transporteurs kwamen keurig op tijd en waren super vriendelijk !

Ruud 21-05-2023

Overzichtelijke website. Dankzij Megadeal was het product (wasdroger) goedkoper dan bij de concurrent. Heb gebruik gemaakt van de optie om de droger naar de 2e verdieping te laten brengen en de oude droger en verpakkingsmateriaal mee te laten nemen.
Meenemen van het oude product is niet standaard. Als dat wel het geval was had ik een 10 gegeven.

h Hogenkamp 20-05-2023

klantvriendelijke en makkelijke en de prijs is goed en wordt op tijd geleverd

L. Talens 20-05-2023

Gevonden via internet. Na wat prijsvergelijking kwam Bemmel en Kroon niet als goedkoopste uit de bus maar na telefonisch overleg hebben ze de prijs aangepast. Vrijdag 19 mei om 15.00 uur besteld, zaterdag 20 mei om 11.00 uur geleverd!

Marco Peters 20-05-2023

Vrijdagmiddag tafelmodel vrieskast besteld en werd zaterdag al geleverd. Tijdstip van afleveren was via een app te volgen, klopte precies. Prijs van vriezer ook veruit de goedkoopste bij alle aanbieders en oude vriezer werd keurig meegenomen.

Freya 20-05-2023

Ik ben zeer fijn geholpen en ik heb de track and trace ook als zeer prettig ervaren. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Super service

Pieter 20-05-2023

Super service, super klantvriendelijk! Per mail beantwoorden ze de vragen binnen een paar minuten. Ze zijn tot 23u ‘s avonds beschikbaar, heel gemakkelijk wanneer je geen kantooruren hebt.

B.Zijlstra 20-05-2023

Goed geholpen zeer prijswaardig, en zeer snel bezorgd. mooi bedrijf keurig netjes en schoon.