Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Krystal 27-11-2023

free delivery on weekend is a huge plus; the delivery staffs are helpful and friendly; the price is pretty good; easy and straighforward ordering process

In een woord fantastisch 27-11-2023

Vandaag de order BKI1245393 in goede ontvangen terwijl deze de dag daarvoor op zondag geplaatst. Volgens schema perfect op tijd en met uiterste zorg naar de 2etage gebracht alsmede aangesloten en proefdraai wasmachine. Op al het gebied van bezoek site, bestellen en aflevering fantastisch. Groet en tot volgende keer Evert

Polat 27-11-2023

Mijn eerste bestelling, super snel verwerkt, netjes afgehandeld en snel geleverd; vandaag besteld morgen in huis..

Diepvrieskast 27-11-2023

Goede service, klantgerichtheid, beleefd én na de start om 07.00 uur nog steeds gemotiveerd om tot 23.00 uur door te gaan met afleveren. Goed team van bezorgers.

Raymon Schuurink 26-11-2023

Zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Erg makkelijk, snel en duidelijk gezocht/ besteld en bovenal snelle en vriendelijke levering.

Rens 26-11-2023

Als tip gekregen dat deze winkel soms goedkoper is. In dit geval was dit ook waar.
Snel geregeld, goede en snelle service. Naar boven gebracht en aangesloten. Top! All you need.

Shulistica 26-11-2023

Snelle levering, goede update over de bestelling en vriendelijke bezorgers.

Bram 26-11-2023

Vandaag mijn nieuwe koelkast binnengekregen. Ik heb al eens eerder vij Bemmel en Kroon besteld en toen al een fijne ervaring gehad en dat was nu niet anders. De updates van Dynalogic zijn heel handig en de bezorgers zijn altijd vriendelijk. Ze denken met je mee en weten ook van wanten waardoor ze je hoed kunnen instrueren en voorlichten over het product. Dat vind ik nou fijne service. Ook met ongeduldige buren konden ze prima omspringen. Ik hoop dat ze een mooi brood kunnen verdienen!

Bemmel&Kroon 26-11-2023

Gemakkelijk en snel vindbare artikelen. Betreft hier een Miele regenereerbare anti geurfilters. Bezorgd op zondag met een uitstekende bezorger, plaats en tijd is prima te volgen.Fantastisch van bestelling tot bezorging en dat ook nog vooreen zeer scherpe prijs. Chapeau!!!!!

Cor 26-11-2023

Super snel geleverd op zondag je word heel goed geïnformeerd over de levertijd
Goede aanbieding voor mijn Siemens koffiezetapparaat

Rene Hoegee 26-11-2023

Op zaterdag Kookplaat besteld, werd op zondag al geleverd zonder extra kosten. Ik werd per sms presies op de hoogte gehouden hoe laat de kookplaat geleverd werd. SUPPER !!

Frank Smit 26-11-2023

Duidelijke webshop, snelle levering, ook op zondag, qua prijs aan de onderkant

Martijn 26-11-2023

Ik heb zojuist een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon en ben erg te spreken over zowel de prijzen als de service. Duidelijke site met heldere productinformatie. Mooie scherpe prijzen! Een snelle reactie na het bestellen en snel geleverd. Wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorging is. En, de service dat naast het aansluiten de oude machine wordt meteen wordt meegenomen en afgevoerd is erg fijn. Erg behulpzame monteurs, een loodzware oude Miele moest van zolder worden meegenomen, was geen enkel probleem. Nieuwe machine aangesloten en netje uitgelegd gekregen. Ik kan de firma zeker aanbevelen.

R.karreman 26-11-2023

Fijne winkel Bemmel & kroon goede producten en in de winkel goed mee denken mensen wat je wensen zijn en product hoe het werkt waar je op moet letten voor levens duur ik ben zeer te spreken over Bemmel & kroon top.

Jürgen 26-11-2023

Wederom scherp geprijsd en goede telefonische ondersteuning. Product snel geleverd. Dus zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Martijn Awater 26-11-2023

Gisteren besteld en vandaag al geleverd.
Super tevreden over deze winkel. Kan het iedereen aanraden.

Ge 26-11-2023

Vrijdagavond gaat onze oude wasmachine kapot, na wat rond-zoeken gelijk een nieuwe Bosch besteld voor een zeer scherpe prijs. Zondagmiddag al geleverd, de bezorgers de oude machine weggehaald en de nieuwe gelijk aangesloten, draait nu alweer een wasje! Top geregeld voor een zeer scherpe prijs!

Wilma 26-11-2023

Top product voor een goede prijs en op tijd geleverd zoals afgesproken. Mooie gaskookplaat met wokbrander.

Plantinga 26-11-2023

Het is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij Bemmel & Kroon en ben super tevreden. Het was het goedkoopste adres en kreeg gratis een reinigingsset.
De bezorger was via de site supergoed te volgen tot op vijf minuten en zij was erg vriendelijk.
Ga na deze bestelling zeker weer bestellen bij Bemmel & Kroon

MargaM 26-11-2023

Voor mij totaal onbekende shop. Telefonisch op zaterdag zeer snel geholpen en koelvriescombinatie besteld. Op zondag stond de vervoersdienst voor de deur. Exact op tijdstip aangegeven via de track and trace.

Zlatka 26-11-2023

Beste prijs, veel keuze in bezorgtijden, aardig personeel en bezorgtijden goed aangegeven en de mannen die mijn droger hebben geplaatst verdienen ook een pluim!

Monique Sonderen 26-11-2023

Super nette service en erg vriendelijke leveranciers, zeer correct en goede communicatie qua levering en track en tracé goed te volgen.

Jolanda Heemskerk 26-11-2023

Supergoed en lief geholpen in de Qrucius ...
Kon niet kiezen maar de meneer bleef meedenken...hierna besteld en de volgende dag al thuis ,keurig volgens de beloftes
Vaatwasser van Siemens helemaal top....
Wilde eigenlijk een ander merk ,maar deze was veel mooier en beter geprijsd door goed onderbouwd advies dus dit model gekocht...
Was eerst bang dat hij stuk was ..maar is gewoon zo stil... dankzij het lichtje op de vloer weet je dat hij nog bezig is...
De vaatwas was blinkend schoon en droog en dat in ff twee uur...zo blij mee.....
Alles paste er prima in dankzij de flexibele rekjes
En het lichtje in de machine is goud!!!!
Enige waar ik even op moet letten is dat de deur zwaarder is met openen.
O ,en het instaleren ging prima ,super met de mal en de Qr code ....helaas toch nog even de mist in mijn man Kon het zelf wel ...maar ik had me goed ingelezen dus zijn we nog steeds getrouwd🤣

Schouten 26-11-2023

Gisteren na een week van prijsvergelijkingen onze Inventum vriezer bij Bemmel en Kroon besteld om 21.00. En dus de volgende ochtend al om 10.00 bezorgd. Op zondag zelfs. We waren blij verrast. De chauffeur was erg klantvriendelijk...we hadden schijnbaar moeten aangeven dat de oude vriezer mee kon. Maar de aanmelding regelde hij vervolgens ter plaatse en voerde de oude alsnog af.

carel 26-11-2023

bezorgers waren keurig binnen de geplande tijd en waren bijzonder vriendelijk.