Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Brigit 28-09-2022

Wasmachine en droger besteld met korting, volgende dag bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden over de bezorgtijd.
Vakkundig geplaatst door vriendelijke mannen.

Familie Kleijnen 28-09-2022

Na een teleurstellende ervaring bij een andere firma zijn wij bij Bemmel & Kroon terecht gekomen en wauw wat een geweldige ervaring om met hun zaken te doen. Bestelling was binnen 24 uur in huis onze aankoop was online te volgen, ook de levering was ruim binnen de afgesproken tijd. Van Bemmel&Kroon raad ik iedereen aan, ze maken meer dan waard wat ze beloven, fijne service, snelle levering en wij zijn superblij met onze inductie kookplaat. Djw van Bemmel & Kroon!

Simon 28-09-2022

Scherpe prijs en zeer snelle levering binnen 24 uur. Top. Goed verpakt, uitstekende service. Ben blij met de inductiekookplaat. Zal het bij iedereen aanbevelen om je aankopen bij Bemmel en Kroonte doen.

Hans S 28-09-2022

Keuken staat er nu 2,5 jaar. Lampjes van de afzuigkap waren defect. Onderhoudsmonteur via B&K geregeld. Die kwam zaterdags langs en ik moest meteen 119 euro afrekenen. Zou niet meer onder de garantie vallen. Dinsdags met B&K gebeld. Viel volgens de serviceafdeling wel onder garantie. Woensdags had ik het geld weer terug op de bank. Bedankt B&K: prima geregeld !

Sabrina 28-09-2022

Goede winkel gaat mee met de prijs snelle levering en top service met bezorging

Frank 28-09-2022

Met de de telefoon maandag bij een zekere X besteld!!
Kreeg nette bevestiging via mail en een link om via iDeal te betalen!
Maandag dus besteld, kon dinsdag al geleverd worden, maar dan waren we niet thuis, geen probleem zei X toen werd het woensdag! keurig bezorgd oude apparaat meegenomen en nieuwe meteen op zijn plaats gezet! En het mooie was apparaat was al niet duur, maar kreeg tijdelijk nog eens 30 euro korting ook!

Peter 28-09-2022

Snelle levering. Goed apparaat. Ik ben tevreden.
De prijs was al laag maar door de uitverkoop korting nog iets lager.

Ingrid 28-09-2022

Ik heb onlangs een koel/vriescombinatie en een vaatwasser bij Bemmel en Kroon gekocht. Ik ben beide keren vriendelijk te woord gestaan en voorzien van een goed advies. De heren hebben mij meerdere alternatieven laten zien.
Ook het bedrijf die alles komt plaatsen is ern goede reclame voor hen. Ook die zijn vriendelijk, netjes en hebben vakkennis. Ik ben dik tevreden.

Margriet 28-09-2022

Keurig op tijd geleverd, ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket kwam, perfect geregeld!
Voor deze winkel gekozen, simpelweg omdat hier de prijs het voordeligst was.

Mari 28-09-2022

Correct en vriendelijk. Besteld product correct geleverd binnen het vooraf aangegeven tijdschema

Laura 28-09-2022

Zondag een nieuwe wasmachine besteld, bleek na informeren op dinsdag niet leverbaar maar er was wel een goed alternatief en die stond woensdag al op zijn plek! Goede bezorgservice die ook goed, netjes en snel het apparaat kunnen plaatsen op een etage en de oude afvoeren.

Fr. Everse 28-09-2022

Een prima shop , het is een mooie collectie keuken apparatuur wat aan geboden wordt.
De vaatwasser met ordernummer BKI1127076 was in goede staat, en is heel netjes afgeleverd.
De Jongens waren vriendelijk en beleefd.

Joke Brink 28-09-2022

Blij met de snelle levering van mijn nieuwe wasdroger. Ik heb deze wasdroger gekozen, omdat deze door de Consumentenbond werd aangeraden. De afhandeling van mijn bestelling door B&K was snel en netjes.

Ulbe G. Anema 28-09-2022

Snelle en levering en... aantrekkelijke prijzen!
Bezorging van Dynalogic wel goed doch wel héé erg gehaast.
Zij waren ook niet bereid om verpakkingsmateriaal mee te nemen, wel de oude machine waar voor betaald was.

D. 28-09-2022

De winkel had een luxe uitstraling en was voorzien van veel modellen De medewerkers zaten ons niet meteen op de hals maar lieten ons rustig rondkijken. `Op vragen van ons werd vlot geantwoord Er zijn afspraken gemaakt over de levering op de 2de etage en het afvoer van de oude magnetron, die keurig werden nagekomen

Wessel Stouten 28-09-2022

De klantenservice was erg goed en vriendelijk. Enigszins een taalbarriere met de leverancier, alleen dit is een externe organisatie.

Jurgen 28-09-2022

Een goede en duidelijke site met veel keus en goede informatie
Makkelijk om te bestellen en goede service het bezorgen van de koelkast ging prima en netjes op tijd je wordt ook goed op de hoogte gehouden wanneer precies de bezorging plaats vind.
Super blij met de koelkast.

Ad 28-09-2022

We hadden een Samsung wasmachine gekozen die Bemmelen Kroon kon leveren. 's Avonds besteld en de volgende ochtend in Groningen afgeleverd door twee uiterste vriendelijke bezorgers. Een van de mannen gaf nog een instructie hoe op te starten. Helemaal goed.

Daniëlle 28-09-2022

Gister een wasmachine binnen herkregen van Bemmel en Kroon. De eerste die ik besteld had was niet voorradig, maar mocht voor dezelfde prijs een andere uitzoeken. Keurige service!
BKI1126884

Familie Meegdes 28-09-2022

Klantvriendelijke verkoper die ons goed geholpen heeft bij de aanschaf van onze nieuwe combi magnetron met ordernummer CRQ1126391. Tevens een goed advies over de besparing van €119,00 inbouwkosten voor het vast zetten van 2 schroefjes. Top zaak Bemmel&Kroon.

Ton 27-09-2022

Geweldige service. Ik deed een bestelling op donderdag en werd een half uur later gebeld met de mededeling dat de vriezer helaas verkocht was en dat dit nog niet op de site was bijgewerkt. Men beloofde mij dat ze maandag nieuwe zouden krijgen en dat ik dan een mail zou ontvangen waar ik gelijk de verzendings dag kon vast zetten. En ja dat gebeurde ook volgens afspraak. Gelijk Dinsdag werd de vriezer netjes geleverd. Men werd mooi op de hoogte gehouden en 15 minuten nog vooraf een bericht dat de chauffeur er aan zou komen. Kortom top geregeld en de goedkoopste aanbieder so far!!
Nette duidelijke website, scherpe prijzen en vriendelijk personeel.

Ad van Hoesel 27-09-2022

Het is niet fraai onder het voorwendsel op voorraad een betaling te vragen en dan pas na 6 weken de wasmachine te leveren

Marcel H 27-09-2022

In september '22 een Miele wasmachine besteld. De levertijd bleek iets langer te zijn dan ik dacht. Bemmel en Kroon heeft mij super geholpen om binnen een dag een ander vergelijkbaar type bij mij thuis te installeren. Voor mij staan ze voor snel, gedegen en betrouwbaar. Al jaren een tevreden klant

27-09-2022 27-09-2022

Keurig het bestelde afgeleverd. Helemaal compleet en deze artikel gelijk plaatsen en monteren. Ook werd er adequaat gereageerd op vragen van mijn kant. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen en ook met hun ruime assortiment.

Chris 27-09-2022

Bij het zoeken naar een goede inductie-kookplaat kwam ik op de site van Bemmel&Kroon terecht. Hier vond ik een ruime keus uit vele merken en mogelijkheden. Mijn vrouw wilde graag een kookplaat met 5 zones, en ik wilde graag een kookplaat van een goed merk voor een redelijke prijs. Zo kwam ik uit op de ATAG HI8271MT. Op de site van Bemmel&kroon vond ik uitgebreide informatie over de plaat en in vergelijking met andere verkopers hadden zij ook de laagste prijs! Bestellen via hun site ging eenvoudig, en binnen 24 uur hadden we de inductieplaat al thuis en kon m'n elektricien aan de slag. Top!