Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bemmel en Kroon 19-11-2022

Goed geholpen en uitleg super.Ook goede vergelijking met andere droger. Ik ga toch weer voor de siemens

henk hoekstra 19-11-2022

De berichtgeving en planning van de aflevering is perfect geregeld. Vriendelijke en behulpzame koeriers.
Het bestelproces verloopt heel goed. Helder en duidelijk.
Nu nog even afwachten hoe lang het duurt voordat de andere apparaten arriveren, maar daar heeft Bemmel en Kroon de leveranciers voor nodig. En in de huidige tijd met chip- tekorten lastig te voorspellen.
Al met al tot nu toe heel tevreden.

Dennis 19-11-2022

Snelle en goede service, product is goed geleverd en werkt prima ben er heel blij mee en zeker voor die prijs. Top!

Hans Sax 19-11-2022

Gistermiddag bij Bemmel&Kroon een prachtige diepvries besteld, Liebherr GN 5275-21. Tuut Tuut... dat is snel ! Vanmiddag 19 november namelijk al geleverd ! Ordner nummer: BKI 1143962
Goede service, vriendelijke hardwerkende jongens die hem bezorgden. Superrrr... goed op de hoogte gehouden van het leveringsmoment. Een échte aanrader !
Onze volgende aanschaf, gaat zeer zeker weer naar de scherpgeprijsde Bemmel&Kroon !
Een prachtige diepvries ! Lekker groot en goedlopende lades, absoluut geen spijt van !! Dank Dank voor de goede en snelle service !

Jeannette Koeman 19-11-2022

De voordeligste keus, snelle bezorging en duidelijk aangegeven wanneer er bezorgd zou worden zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.

Cruquius 19-11-2022

Geeft een zeer betrouwbare indruk met deskundige verkopers die weten waar ze je goed mee kunnen helpen. Komt zeer fijn over.

Joyce 18-11-2022

Wasmachine bij jullie besteld met ordernummer BKI1142337 hele mooie wasmachine erg blij mee hele goede service word netjes te word gestaan stond levering van 14 dagen op de wasmachine maar met 3 dagen kreeg ik al bericht dat deze binnen was top!!

Bezorging duurde wel lang maar dit kwam uit eindelijk door dat ze pech onderweg hebben gehad dat was wel even balen

Janneman 18-11-2022

Super service,
Mijn koelkast, voor een scherpe prijs, besteld op woensdag en wordt op donderdag geleverd.
Daar kan zelfs Speedy niet tegenop.

Marc Engelhard 18-11-2022

Geweldig bedrijf! Komen afspraken na, vriendelijke medewerkers en dat voor een scherpe prijs. Ook in service gevallen of een vraag wordt je uitstekend te woord gestaan.

Wmt weidema 18-11-2022

Een mooie winkel veel keus en vriendelijke mensen die je helpen om een goede keuze te maken die bij je past we gingen blij de winkel uit

Kees Schrama 18-11-2022

Volgens afspraak geleverd en netjes op zolder geplaats. Oude machine meegenomen.

Ed 18-11-2022

Wij kozen voor een Liebherr diepvriezer, die bijna nergens op voorraad was maar wel bij Bemmel&Kroon en ook nog behoorlijk goedkoper. De dag ervoor besteld en de volgende dag geleverd op de minuut af op tijd , zoals vooraf aangekondigd door bijzonder aardige en behulpzame bezorgers.
Alles verliep vlekkeloos, daarom bevelen wij deze winkel van harte aan!

van der schouw 18-11-2022

goed en duidelijk geholpen door de medewerker zal deze firma aanbevelen bij vrienden en familie .

marc 18-11-2022

Gisteren een bosch wasdroger besteld en vandaag netjes op tijd geleverd en aangesloten. Vooraf nog telefonisch contact gehad, ivm voorkeur leveren in de ochtend . Vriendelijk en behulpzaam geholpen, uit coulance korting ontvangen omdat apparaat elders goedkoper was. Betrouwbaar, vriendelijk en meedenkend personeel. Heel erg tevreden .

Van Leeuwen 18-11-2022

Op internet de vrieskast, die we wilden hebben gevonden bij Bemmel en Kroon. Voor een paar vragen contact gezocht via de telefoon. Perfect geholpen door de zeer vriendelijke verkoper en hetgeen hij beloofde ook waargemaakt. De vrieskast werd inderdaad de dag erop al geleverd door een prima logistiek bedrijf (Dynalogic) dat voor Bemmel en Kroon bezorgd.
Leuke bijkomstigheid was de extra Black Friday korting, ondanks dat het nog geen vrijdag was.

BeKi 18-11-2022

Goede service, prettig geholpen. Ruime keuze. Ook het installatie bedrijf was prima. Gewoon erg tevreden!!

Dirk 18-11-2022

Maakt waar wat ze beweren! Binnen 24 uur geleverd gemonteerd via twee trappen op de zolder geplaatst en oude apparaat meegenomen.

John 17-11-2022

Ik heb een koel/vriescombinatie gekocht bij Bemmel & Kroon. De prijs was goed en de levering supersnel.
Aanrader

Remi 17-11-2022

Goed en snel geleverd gisterenavond hadden we de wasmachine besteld en vandaag om 11:00 gebracht en op zolder gezet en aangesloten en de oude wasmachine en de verpakking meegenomen 👍🏻

Connie 17-11-2022

Vriendelijk geholpen aan de telefoon , kreeg advies mbt wasdroger en de mijnheer bestelde m ook meteen. Volgende dag geleverd.

Jorrit 17-11-2022

Prima service, snelle levering en goede prijs. Als je belt krijg je echt iemand aan de lijn.

H. Crijns/Forelle Eskina B.V. 17-11-2022

Mijn order BKI1143008 heb ik gisteren besteld, en vandaag ontvangen. Snelle service en de bezorgdienst hield er rekening mee dat na 16.30 uur niet bezorgd kon worden. Ik ga mijn afwasmachine uitpakken zodra ik hem ga plaatsen, maar ben tot nu toe top tevreden. Ook eerdere bestellingen in het verleden waren steeds naar tevredenheid.

Johan Abelman 17-11-2022

Ik was op zoek naar een moderne energiezuinige wasdroger en kwam via de consumentenbond uit op de Bosch WTR88T00NL.
Eerst de lokale vakhandel geprobeerd, maar helaas geen succes. Moeilijk leverbaar zei men. Dus verder speuren op internet en jawel: de firma Bemmel en Kroon had ze op voorraad. Vandaag besteld,morgen in huis en ook nog een actiekorting van 100 euro!
Onder bestelnummer BKI 1142782 werd de machine keurig de volgende dag op het aangegeven tijdstip afgeleverd en geplaatst.
Ik kreeg 50 euro korting direct verrekend en de resterende 50 euro via de Bosch website. Daarbij werd ik prima geholpen door verkoopmedewerkers, die mij telefonisch (zonder noemenswaardige wachttijd) te woord stonden.
Alles bij elkaar een topzaak! Durf ik gerust aan te bevelen. En,oh ja, hun website werkt perfect, is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Friesen 17-11-2022

Goede prijzen. Komen afspraken na. Goede telefonische bereikbaarheid en je wordt goed geholpen.

I reijntjes 17-11-2022

Super kwaliteit en snelle service.mooie kwaliteit prijs verhouding en een goede garantie. Zou iedereen deze zaak aanraden.super bedankt voor deze snelle en goedkope servic