Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Natasja 23-02-2024

Ik kan alleen maar zeggen top! De levering is net zo snel als dat je iets besteld. Zo blij met mijn nieuwe droger.
Goede service bij bezorgen, gewoon geweldig!

Kadriye Buz 23-02-2024

Wat een service zowel van de verkoper en de bezorgers
Echt topservice
Zeer tevreden ermee !
Bedankt !
Echt super, kan het iedereen aanbevelen !!!

Roelof 22-02-2024

Goede winkel
Super service vriendelijke bezorgers
Zeker weervoorspellingen de volgende keer

Caroline 22-02-2024

Goed personeel, service en contact :) Ik heb nu voor het eerst besteld bij Bemmel en Kroon en zal in de toekomst zeker nog een keer bij dit bedrijf bestellen! Mijn ordernummer is: BKI1272267

Caroline de Vries 22-02-2024

Ik heb vorige week een koelkast besteld bij Bemmel & Kroon via de telefoon. Vervolgens heb ik zelf kunnen aangeven welke dag mij het beste uitkwam voor de levering. Op de dag van de levering hebben ze mijn koelkast 2 trappen omhoog gesjouwd en daarna op de gewenste plek neergezet. Goede (klanten)service, contact en website. Het is dat ik dit bedrijf nu pas heb ontdekt anders had ik al mijn producten bij hun besteld! Ik raad Bemmel & Kroon zeker aan bij mensen in mijn omgeving.

André 22-02-2024

goeie prijs, snelle bezorging overzichtelijke website. de goedkoopste na vergelijking

Ron van der Ploeg 22-02-2024

Inbouwmagnetron gekocht in de winkel. Vriendelijke, niet opdringerige verkoper met goede en eerlijke uitleg. Snelle bezorging. Bezorging tot over de 1ste drempel, maar op eigen initiatief werd de magnetron in de keuken gezet. Ordernummer DH1274247.

Mette 22-02-2024

Heel blij met mijn nieuwe wasmachine en droger. Goed advies aan de telefoon en super snelle en nette installatie!

Koen 22-02-2024

Wij hebben hier al onze keukenapparatuur en witgoed besteld in de vestiging Den Haag. Alles was keurig gebundeld tot één levering welke ver binnen de verwachte leverdatum werd geleverd.

De communicatie was daarnaast soepel, duidelijk en goed bereikbaar.

Aanrader!

Kees 22-02-2024

Goed geholpen in de winkel en deal was snel gesloten ook goede uitleg gekregen over de vaatwasser smv 46kx55e van bosch

Patricia 22-02-2024

Strak geregeld en proffesioneel bedrijf met een goede klantenservice die goed bereikbaar is. Ook een zeer goede bezorgservice. Minpuntje was alleen dat ik ergens anders een lagere prijs had gezien en ze in dat geval aanbieden met een concurrerend tarief te komen. Maar toen ik daarover met ze belde kon er niks van de prijs af.

Bert Smit 21-02-2024

Perfecte verzending, snel en accuraat! ‘sMiddags besteld, de volgende dag om 11 uur keurig afgeleverd!

Met dank, Bert Smit

Marieke 21-02-2024

Zeer gebruiksvriendelijke site, laagste prijs door de mooie aanbieding.
Wasdroger besteld en volgende ochtend geleverd. Namen het oude apparaat mee. Duidelijke communicatie over levering. Zeer tevreden over het apparaat.

Willem 21-02-2024

Op vrijdag 16 februari gebeld naar Bemmel&Kroon om te vragen of ze de Whirlpool WHC18 t323 koel/vriescombinatie op voorraad hadden.
Zou worden besteld 1 a 2 weken levertijd. Op maandag 19 februari al een mail dat er kontakt kon worden opgenomen om uit te leveren. Op woensdag 21 februari de koel/vriescombinatie keurig binnen afgesproken raamuren bezorgd door twee uiterst vriendelijke mannen.

Patrick 21-02-2024

Als echte Nederlander ga je op zoek naar de beste prijs en beste service.
Na een korte zoektocht op internet won Bemmel en Kroon het veruit voor aankoop, met aflevering en montage.
Keurige en vriendelijke heren die langskwamen.

Peter 21-02-2024

Een tien betekent: geen punten ter verbetering. Bestelling correct en klantgericht door Bemmel en Kroon geleverd en voortdurend goed geïnformeerd over de voortgang. Zeer tevreden.

Henny 21-02-2024

Op zondag Liebherr vriezer besteld, maandag geleverd. Via mail keurig op de hoogte gehouden van de verwachtte leveringstijd.
Vriezer zelf aangesloten. Oude vriezer door Bemmel en Kroon meegenomen. Bij registratie 5 jaar extra garantie. Pluspunt natuurlijk

Peter 21-02-2024

Was al heel tevreden over een eerdere bestelling bij Bemmel en Kroon. Betrouwbaar, snelle levering, goed product voor een goede prijs. Niet onbelangrijk: Bemmel en Kroon werkt voor de verzending met Dynalogic. Die zijn een heel stuk betrouwbaarder dan DHL of POST NL.

Fedde 21-02-2024

Goed contact. Prima informatie over bezorgtijd, bezorging exact op aangegeven tijd.

Carnuwal 21-02-2024

Goede service en correcte levering. We zijn vriendelijk te woord gestaan en de reservatie is zonder problemen verlopen.
Goede aanbiedingen

Willem 21-02-2024

Reageren heel erg snel op mail, doen een concurrerende offerte en na de opdracht voor levering van koelkast ook zeer correcte afhandeling met informatie over aflevering en tijdstip per mail en sms. Om 13.28 uur een sms met aflevertijdstip 13.55 uur sturen noem ik perfecte service en planning. Gewoon doen wat je beloofd en direct leveren tegen een concurrerende prijs. Hier shop ik met vertrouwen en plezier!

JJ 21-02-2024

Zeer snelle levering. Nadat het product ergens goedkoper was.
Werd dit meteen aangepast. Prima

Rob 21-02-2024

Makkelijk bestellen op de site. Levering gaat vlotjes en snel. En de heren die de wasmachine kwamen brengen willen ook de droger even op de wasmachine plaatsen. Dank daarvoor.

Knibbies 21-02-2024

Zijn maken het echt waar! De ene dag besteld de volgende morgen in huis!
En verwend met een vaatwasser is het bijna van levensbelang deze zsm te kunnen vervangen 😉

Bemmel & Kroon te Cruquis 21-02-2024

De behulpzame verkoper geeft goed uitleg over wasmachines ,drogers en vriezers .
Wat wij uiteindelijk allemaal gekocht hebben .
We zijn goed geholpen en netjes afgewikkeld.