Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

silvana birrento 02-02-2023

ik had een Bauknecht wat een slechte kwaliteit. Heb nu de siemens inductie wat een verademing. zoveel programma s en je kan je pannen tenminste goed erop zetten ook als ze breder zijn dan 24 cm. Ziet er ook zeer mooi uit en makkelijk in gebruik heel erg tevreden mee. Ik wordt altijd goed geholpen bij Bemmel en Kroon zijn aardige verkopers staan altijd klaar.

Ed 02-02-2023

Wij waren op zoek naar een stille wasmachine en niet te duur, toen kwamen uiteindelijk uit bij Bemmel en Kroon. Eenmaal in de winkel in het Forrenpark werden wij keurig geholpen en kregen we degelijk en eerlijk advies. Hierdoor konden wij een weloverwogen goede keuze maken en kwamen uit op een mooie siemens wasmachine. Eenmaal thuis bezorgd, wat overigens ook keurig en netjes was gedaan door 2 keurige bezorgers van het bezorgbedrijf, de wasmachine na de test direct uitgeprobeerd en de verkoper had geen woord teveel gezegd, perfecte wasmachine. We moesten af en toe luisteren of die nog aan stond in ons washok. Oh ja we zijn nog even door de winkel gelopen na onze aankoop, wat een supermooie winkel in het Forrenpark.

Ed

Martin en Wilma 01-02-2023

Mooie winkel met een ruim assortiment. Wij wilden een Amerikaanse koelkast. Vriendelijk en kundig personeel. Denken mee met elk budget. Luisteren naar wat je wil. Wij zijn naar tevredenheid geslaagd en zeer tevreden met deze Amerikaanse koelkast. Goede communicatie en prima afgeleverd.

Markus 01-02-2023

Prima geholpen door medewerker bij de bestelling en snelle levering. Scherpe prijs.

Claudia 01-02-2023

Had een condensdroger besteld, ze hadden een mooie aanbieding. Had hem online besteld en laten thuisbezorgen. Alles goed gegaan met bezorgen, kregen op de dag zelf netjes een tijdvak van 2 uur via de mail.

Rob 01-02-2023

Prima winkel en website, in de winkel zijn veel apparaten te zien, levering prima, kan ook zelf ophalen met korting.

Koos Vodegel 01-02-2023

Bewust voor Bemmel & Kroon gekozen. Na oriëntatie elders kwam ik bij B&K. Veruit de beste keuze die ik heb gemaakt. Enorm overzichtelijk assortiment. Fantastische service, klantvriendelijk, deskundig en geen moeite teveel. De bezorging van de gekochte machines was eveneens top. Half uur tevoren netjes gebeld dat ze eraan kwamen. Keurig de machines geplaatst en geïnstalleerd, alle verpakkingn evenals de oude machines meegenomen. Snel en netjes. Topgasten zijn het. Ik zeg: B&K is een mega aanrader!

Fam. Bos 01-02-2023

Bij bestelling waren de wasmachine en droger nog niet in voorraad. Afspraken gemaakt en volgens afspraak keurig contact opgenomen met ons. Betaling gedaan en direct de levering geregeld. Levering al na 2 dagen en aangesloten en de oude machines afgevoerd. Wij zijn dik tevreden over dit bedrijf en hun service.

Richard 01-02-2023

ordernummer BKI1167498
Mooie aanbieding, makkelijk besteld en nog geen 24 uur later netjes afgeleverd met duidelijke uitleg hoelaat geleverd werd dus niet onnodig lang wachten.
Tot zover topservice en dik tevreden.
Ik hoop dat ik de service en garantie afdeling nooit ga proberen maar als die net zo goed is dan maak ik me geen zorgen.

Marit 01-02-2023

leverd zelfs op zondag, volgende dag in huis, hetgeen handig is met kapot witgoed. Maar wat ik het allerfijnst vind, dat als iets wat ik bij hen gekocht heb kapot gaat. hoef ik ze maar te bellen en ze regelen dat de fabrikant een monteur stuur, dus daarom zijn ze betrouwbaar in mijn ogen. Klant is bij hen nog koning

Monica 01-02-2023

Snelle levering, volgende dag had ik de droger in huis. Ook de prijs is gunstig omdat het de laagste was zo als ze ook beweren.

Mevr. Y. Voss 01-02-2023

Onvoorstelbaar, wat ging dat allemaal goed, ik was op zoek naar een wasmachine, vond er 1, bestelde via internet bij Bemmel en Kroon. Een dag later werd de wasmachine al bezorgd. Van te voren kreeg ik berichtjes ivm de bezorging, tijdstip etc. Perfect. 2 Jonge mannen bezorgden, plaatsten, installeerden de wasmachine. Ze namen de oude mee. Geweldig, heb er geen andere woorden voor. Dank u wel Bemmel en Kroon.

nel Dijkema 01-02-2023

Heb een kookplaat oven en wasmachine gekocht super fijne winkel werd erg vriendelijk en super goed Geholpen. Snelle levering en de man die de kookplaat plaatste ook aller vriendelijks en keurig geplaatst.Ik raad deze Bemmelenkroon Cruquius iedereen aan Top zaak.

R.Vervaart 01-02-2023

Heb al eerder apparate gekocht, Fijne service, snelle levering en plaatsing.

marjolein 01-02-2023

snel en zorgvuldig en vakbekwaam gebracht. Komen afspraken na en reageren snel.

Oesje 31-01-2023

Producten zijn goed alleen jammer dat de service iets minder was. De verkoper is niet van zijn stoel gekomen.
We hebben zelf alle apparaten bij elkaar gezocht in de winkel en betaald. Ging over een bedrag van bijna zes duizend euro en dan mag je wel iets verwachten van service. Over de levering zijn wel hele goede afspraken te maken.

Peter 31-01-2023

Goede service en prijzen. De levering gaat goed en is duidelijk met track en trace.

Sergio Talamini 31-01-2023

Goede service en netjes geholpen bij het bestellen de koelkast en ook met de datum voor de levertijd

Diana Dekker 31-01-2023

De recensies spraken al goed over dit bedrijf. Daarom in zee gegaan. Absoluut geen spijt. Snel handelen toen ik iets niet online voor elkaar kreeg.

Inge 31-01-2023

Geweldige zaak, duidelijk voordeliger als bijvoorbeeld ................. S avonds besteld en de volgende dag al in huis super!!

Rene 31-01-2023

Specialistische salesmensen. Goede adviezen , kort en duidelijk in de communicatie. Later is de koelkast, in dit geval, geleverd en geïnstalleerd door een in alle opzichten keurig en service gericht bedrijf

Harold 31-01-2023

Zeer scherp geprijsd.
Volgens afspraak geleverd
Goede en complete informatie van het product
Duidelijke informatie omtrend de afleverdatum en tijdstip
Complimenten

Ines Pavao 31-01-2023

Deze winkel Bemmel & Kroon was mij aanbevolen door een vriend van mij. Zijn mening vertrouw ik met mijn ogen dicht daarom heb ik de winkel afgelopen zaterdag benaderd over een wasmachine. Mijn wasmachine is afgelopen zaterdag kapot gegaan. Het was een Samsung van 2012 en het ging 10 jaar mee. De rubber is helemaal stuk gegaan. Ik heb deze winkel gebeld voor advies en heb een paar vragen gesteld. De antwoorden van de medewerkster die ik aan de lijn had hebben mij uiteindelijk geholpen om een keuze te maken tussen een reparatie of een nieuwe wasautomaat. Ik heb gekozen voor een nieuwe machine en de volgende dag op een zondag was de machine bij mij thuis gebracht en de oude kapote machine is weg genomen door de winkel. Verder heb ik van een winter sale geprofiteerd.

Alie Bakker 31-01-2023

Gevonden wat ik graag hebben wou een miele cx1 stofzuiger zonder zak parket.
Wat super was met korting, gelijk besteld en de volgende dag keuring netjes thuis bezorgd op de afgesproken tijdstip.
Ben goed te spreken op het bedrijf.
81832

Herman van Eeten 31-01-2023

Goede afspraken kunnen en op de juiste manier afgehandeld. Zeer tevreden over de firma en de chauffeurs.