Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Britt 09-12-2022

Superfijn geholpen aan de telefoon en nette en aardige bezorgers! Tevreden!

Arnold 09-12-2022

Gewoon goed, bestellen en de volgende dag geleverd. Keurig afgeleverd door Dynalogics. Netjes geïnstalleerd en waterpas.

PETER DUIJKERS 09-12-2022

Zijn al sinds 1990 klant van dit zeer service
service gerichte bedrijf met uitstekende medewerkers.

Rob van Leeuwen. 09-12-2022

De afspraken die gemaakt worden, worden ook nageleefd . Als je beld om iets te veranderen is dat geen probleem en als het goedkoper is storten ze meteen het geld terug. Dat gaat echt vlot. Dit is met mijn ervaring een AANRADER. Top mensen ga zo door.

I. Heeres 09-12-2022

Gisteren besteld en vanmiddag al geleverd. Keurige aflevering tot aan de pleknwaar hij moest staan.
Het pakket was zeer goed te volgen. 10 minuten van te voren werd er gebeld dat ze eraan kwamen. Top levering

Sven 09-12-2022

Goed direct bruikbaar advies om onze keuze te bepalen. We gaven onze prijs en merk aan aan en er werd nier geprobeerd om daar vanaf te wijken. Snelle afhandeling en praktische goede bezorging binnen twee dagen. Professioneel personeel die direct ook aale uitleg, inclusief alle functies, over het apparaat gaf. Bezorgmoment makkelijk en duidelijk online te volgen.

Johan 09-12-2022

Wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling. Prima conform afspraak geleverd.

Joop 09-12-2022

De aankoop op de site was duidelijk en ook vlot geregeld.
het zou 3 dagen duren en klopte ook, dus per saldo goed geregeld

Snelle en adequate service 09-12-2022

20 jaar geleden mijn keuken en app eraf uur bij B&K gekocht. Het was tijd voor vervanging van mijn onderbouw vriezer. Mijn gegevens stonden nog in t systeem waardoor zoeken een vervanging snel ging. Na opsturen van foto’s werd ook het plaatsen in gang gezet van order DH1148424. Snelle service en blij met de nieuwe vriezer. Geluidloos en ziet er strak uit. Vriendelijke verkopers met kennis van zaken bij Bemmel en Kroon

O. Veltink 09-12-2022

!7 jaar geleden bij verhuizing keuken gekocht bij deze winkel. De apparatuur ging het laatste jaar langzaam achteruit. We waren dus toe aan renovatie. Op basis van de oude gegevens van de keuken die nog in hun systemen stonden, heeft men bij Bemmel alle mogelijkheden met mij geduldig doorgenomen, mij bedenktijd gegeven en ben ik uiteindelijk tot een goede voor mij betaalbare keuze gekomen. Van de week is alles naar tevredenheid geïnstalleerd en kunnen wij weer jaren vooruit zonder een hele nieuwe keuken te moeten kopen!

Diederik 09-12-2022

Wederom snel en deskundig geholpen. De koelkast moest na 20+ jaar vervangen worden en er bleek een afwijkende maat van toepassing. Bemmel en Kroon zag dit gelijk en adviseerde goed over de mogelijkheden.

Peter 09-12-2022

Hele mooie winkel en goede uitleg wat er allemaal te koop is.
Kom hier zeker terug!!

Kevin 09-12-2022

De laagste prijs en een dag later bezorgd. Prettige website, direct na bestellen een afspraak voor levering. Perfect!

Joke 09-12-2022

Prettige webshop, met goede aanbiedingen en voordelige prijzen!
Ook de klantenservice die ik telefonisch benaderde was zeer behulpzaam!

familie Zandhaas 08-12-2022

Prima winkel, op internet artikel opgezocht en prijsen vergeleken met ander internet winkels, Bemmel en kroon bleek de beste prijs en conditie's.
Reeds eerder 2 artikelen, een koelkast en vriezer, aldaar besteld en naar volle tevredenheid uitgevoerde levering. Prettige manier van betalen, er wordt een appje gestuurd, directe terig koppeling dat het bestelde de volgende dag wordt bezorgt,en klopte, dus een gegarandeerde Snelle levering. Kan dit bedrijf aanbevelen.

Els van Kleef 08-12-2022

Prima service gekregen bij aankoop van een nieuwe koelvriescombinatie. Goed te woord gestaan aan de telefoon en in de winkel en netjes op tijd bezorgd.

M 08-12-2022

zeer gebruiksvriendelijke site, helder en overzichtelijk.
Dit geldt ook voor de verdere afhandeling
combi magnetron besteld voor 2100 uur en een dag later perfecte “ on- time” levering
Andere avond al in gebruik
super v Bemmel&Kroon👍

J.N. van den Bos 08-12-2022

Zeer slechte service en bezorging.
Product is verkocht, geld is gestort, klant zoek het naar uit.
Een dozenschuiver met een hele slechte bezorging en aftersales.

R. vd Hoogen 08-12-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen. Voldoende tijd en aandacht voor mij.
Ook bij een latere telefonische vraag over aansluiting ook direct een correct antwoord.

Kroot 08-12-2022

Netjes volgens afspraak geleverd en netjes ver pakt supper en wordt mooi voor aflevering door gegeven dat ze eraan komen

Myriam 08-12-2022

De website is heel overzichtelijk en daardoor ook gebruiksvriendelijk. Op de locatie in Den Haag werd ik vriendelijk ontvangen. Met vragen kon ik steeds bij iemand terecht die mij perfect geholpen heeft. Door allerlei leveringsproblemen werd mij geadviseerd om de oven waar ik interesse in had te gaan bekijken in het Inspiratiehuis in Hoofddorp. Dat was een heel goed advies. Ik heb daar diverse typen, ook van twee andere merken, kunnen bekijken en toen mijn keuze gemaakt.
De bestelling kon per mail en ik werd goed op de hoogte gehouden van de leveringsproblemen die er zijn. Vandaag is, sneller dan ik verwachtte, de oven geleverd. De bezorging kon met track en trace gevolgd worden. Ook de telefonische bereikbaarheid was uitstekend, geen lange wachttijden of vervelende onzin informatie in de wachtstand.
Kortom zeer tevreden over Bemmel en Kroon en over de leverancier Dynalogic.

Mevrouw P.Tan 08-12-2022

Door goede recensie van familie en vrienden hebben wij Bij Bemmel en Kroon besteld. Het bestellen was klantvriendelijk en duidelijk. Ook het tijdstip van bezorgen werdkeurig per mail vermeld. Het hele bezorgtraject werd keurig doorgegeven en hoe laat het apparaat zou worden bezorgd. En daardoor wisten we tijdig, het juiste tijdstip van bezorgen. En dit was dan ook op de minuut gebeurd. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. En de bezorgers , hebben alles keurig geïnstalleerd en alle verpakkingsmaterialen en oude koelkast verwijderd.

L. De Jong 08-12-2022

Afzuigkap niet helemaal naar wens geplaatst. Mail gestuurd hierover, maar geen antwoord gekregen.

Kairi 07-12-2022

goede service. eerder geleverd dan gepland
Daarnaast snel antwoord op email en telefonisch contact

Ferry 07-12-2022

Goede aanbieding voor een warmtepompdroger. De datum van de bezorging kon geregeld worden. Voor een extra betaling werd de oude droger ook gelijk van de 2e etage weggehaald en aangesloten (Hoewel de aansluiting van de droger op de waterafvoer was wel lastig en dat heb ik uiteindelijk zelf gedaan, omdat de afvoerslang moeilijk los ging en er ook een flinke extra handleiding daarbij zat.)