Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

E.S. 29-10-2022

Snelle levering.
Daarnaast zijn de bezorgers toppers die de vaatwasser binnen 10 minuten hebben geïnstalleerd.

F 29-10-2022

Goed bereikbaar, vriendelijke mensen, goede service.
Jammer dat ze onderbouw vaatwassers niet komen monteren.

Dolf Harteveld 29-10-2022

Ben goed geholpen bij Bemmel en Kroon te Den Haag. Er word naar mij geluisterd wat ik nodig had en gevraagd wat mijn budget was. Hierop werd gezocht naar wat voor mij mogelijk was. En dat heeft deze verkoper goed gedaan.
Ik raad deze winkel nu aan als zoekt naar witgoed of keuken appatuur.

Phil 29-10-2022

Super snelle levering en prijs kwaliteit verhouding ja fantastisch. Woensdag besteld en paar uur later al bevestiging dat vrijdag alles geleverd zou worden! En vrijdag avond mooi optijd stond de chauffeur aan de deur met de spullen!

Niels 29-10-2022

Gebeld met Bemmel en Kroon over de levertijd van een vriezer, week 6. Bellen ze een kwartier later terug met de mededeling dat er een dubbele reservering was gedaan en toch een beschikbaar. Volgende dag afgeleverd. En die dag steeds op de hoogte gehouden van de te verwachten levertijd.
Nu de vriezer nog plaatsen dit weekend.

Hajo 28-10-2022

‘s Avonds de vriezer besteld en voor de lunch in huis. Laagste prijs op internet dankzij 10% kortingsactie.

Arnold 28-10-2022

Twee weken gelen een LG wasmachine besteld (BKI1132368). Goed bereikbare klantenservice, staan je vriendelijk te woord. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding, eenvoudig online bestellen. Bemmel en Kroon houdt je via email op de hoogte van de status van je bestelling. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Gerrit 28-10-2022

Ik geef een 9 omdat ik nooit ga voor een 10 maar het is nu de 2e keer dat wij wat hebben gekocht bij de firma Bemmel en Kroon en zeker niet de laatste keer, prachtige uitnodigende winkels en bekwaam personeel met verstand van zaken en vaak mooie aanbiedingen

Henry Chinaski 28-10-2022

Bemmel & Kroon was ons aangeraden door goede vrienden vanwege de kwaliteit van het product, de snelle en adequate klantenservice en de goede communicatie door de bezorgers en de monteur. Inmiddels is dat ook onze ervaring - in een woord uitstekend!

Robert Meersmans 28-10-2022

Levering liet wel een maand op zich wachten, door product niet in voorraad. Daarna verliep alles vlot .Het product was wel licht beschadigd, maar niet relevant!

Frank van Z 28-10-2022

Twee weken na bestellen uitgeleverd, de vriezer die elders ook niet leverbaar was. Hij draait. Nette levering en plaatsing, in kwartiertje gepiept. Bedankt heren!

GJ Dekker 28-10-2022

Prima winkel met correcte communicatie.
Alles verliep volgens planning.
Ook telefonische vragen werden goed afgehandeld

Mulder 28-10-2022

Goede service
Mooie producten tegen de goedkoopste prijs. Vragen worden zeer snel beantwoord via de mail.

Robert Meersmans 28-10-2022

Rob 28-10-2022

Duidelijke website met prima filter. Zeer goede service en netjes binnen een dag thuis en op zijn plek bezorgd.

Neel 0501 28-10-2022

De service is goed. Je word vlot geholpen en de mensen zijn niet opdringerig. Wij kopen daar altijd onze spullen.

M.raaphorst 28-10-2022

Zeer betrouwbaar zijn de verkopers van Bemmel en kroon denken met je mee en doen wat ze beloven.al onze huishoudelijke apparaten komen er vandaan. En met een van de weinige keren dat we service nodig hadden waren ze er ook voor ons.

g.l.guelcher 28-10-2022

zeer tevreden over aankoop en levering van nieuwe afzuigkap. B&K zullen niet de goedkoopste zijn maar leveren wel goede service. Daarom wederom teruggekeerd voor nieuwe aankoop.

Topper 28-10-2022

Inbouw koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Duidelijke en overzichtelijk site moet ik zeggen met scherpe prijzen. En waar bij andere leveranciers bij “op voorraad” nog wel eens 2 á 3 weken levertijd betekende was de koelkast bij Bemmel en Kroon tot mijn verrassing de koelkast direct uit voorraad leverbaar en, omdat deze net na 22:00u besteld was, en kon net niet meer de volgende dag worden afgeleverd, maar wel netjes de dag erna.
Ook moet ik er bij vermelden dat de keuze van Bemmel en Kroon voor Dynalogic als vervoerder een prima samenwerking is. Tijdens het bestel en transport proces ben ik via e-mail en sms berichten perfect op de hoogte gehouden wanneer ik levering mocht verwachten en de als laatst afgegeven aflevertijd klopte tot bijna op de minuut.
Alles perfect geregeld. Bedankt Bemmel en Kroon!

Sil 28-10-2022

Gisteren besteld en vandaag in huis.
Ik heb de afspraak gewijzigd naar morgen maar dat is ondanks een bevestigingsmail niet gelukt.
De bezorging ging perfect!! Twee heel aardige welwillende jongens. Dankjulliewel mannen👍

Hein 28-10-2022

Snelle levering en goede communicatie. Afleverservice keurig op tijd, alleen werd wasdroger niet geïnstalleerd zoals beloofd.

Ali 28-10-2022

Scherpe prijzen, handige website, prettig telefonisch contact met medewerker, snelle levering, alles goed geregeld en volgens afspraak.

S vd M 28-10-2022

Recent nieuwe apparaten gekocht in de winkel.
Kort samengevat, perfect geholpen, van het telefonisch contact, naar verkoop en advies in de winkel tot het leveren en installeren van de apparaten. Vakkundig, klantgericht, vriendelijk, meedenkend.
Een verademing in tegenstelling tot andere bedrijven die keukenapparatuur aanbieden.
Alles klopte! Bedankt

Rick 27-10-2022

Ondanks de koelkast niet op voorraad was toch evengoed 3 dagen later de koelkast ontvangen.

Louis de Kort 27-10-2022

We zochten een Liebherr vriezer energie klasse C. Nergens op voorraad maar ook niet te leveren. Bij B&K was hij ook niet op voorraad maar konden wel leveren. Prima op tijd geleverd. Hoe het product bevalt moeten we nog ervaren. Maar dat is meer voor Liebherr.