Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

L. van Leeuwen Weipoortseweg 45 Zoeterwoude 16-03-2022

Bemmel en Kroon Zoeterwoude.
Zeer klantvriendelijk, goed advies en prima service .
Ben al jaren vaste klant en al jaren zeer tevreden .

D. Van Duivenvoorde 15-03-2022

Zaterdag naar de winkel in Zoeterwoude geweest. Wij zijn goed geholpen, de verkoper heeft meegedacht, kortom het advies was uitstekend, binnen een half uur was de koop gesloten. Vandaag is de koelkast geleverd

Fam. Barendse 15-03-2022

Erg vlot geholpen bij het bestellen van een nieuwe wasmachine. Uiteraard als de oude machine het begeeft wil je graag op zeer korte termijn een nieuwe wasmachine op de plek van de oude hebben staan zodat je weer snel de was kunt draaien. Goede webshop met concurrerende prijzen, vlot te woord gestaan en na bestelling de volgende ochtend gelijk bezorgd en geïnstalleerd. Had al eerder naar tevredenheid bij Bemmel en Kroon besteld en ook deze keer weer een prima service.

D.J Janssen 15-03-2022

Bemmel en Kroon een echte aanrader!
Via de shop een Wasmachine, Koelkast en Gaskookplaat (bestelnummer 532975) gekocht voor de goedkoopste prijs en beste service.
Vandaag besteld is ook morgen geleverd! Levertijd via mail ontvangen en op de dag zelf een belletje van de vervoerder hoe laat hij de producten komt leveren.
Zeer uitgebreide product specificatie bij ieder productie is echt top!
Vandaag voor de 4x een bestelling geplaatst, zeer fijn dat alles zo goed is geregeld

marleen 15-03-2022

alles is top verlopen , produkt is zoals het hoort en levering was ook top, ik kan deze winkel ten zeerste aanprijzen

Ro Yo 15-03-2022

Prima service! In Corona tijd besteld via de site. Tel contact was prima en levering volgens afspraak en plaatsing correct!!

Kweekel 15-03-2022

Hele goede service, qua tijdsaanduiding. Je wordt telkens via een mail en bericht op de hoogte gehouden wanneer ze voor de deur staan. Werknemer vroeg of ik het grondje waar de oude apparaten stonden nog wilde schoonmaken, heel fijn. Ben heel tevreden.

Anna 15-03-2022

Ik vond de service helaas heel erg onder de maat: ik heb een inbouw combimagnetron online besteld, voor deze leverancier gekozen vanwege de snelle levering (“de volgende dag geleverd” stond er bij de artikel), extra garantie gekocht en ook de installatie door de monteur, op zaterdag de bestelling geplaatst. Op maandag heb ik gebeld naar het bedrijf om te vragen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, had een onvriendelijke en geïrriteerde medewerker aan de lijn, die mij vertelde dat omdat ik ook de installatie heb geboekt kan het langer gaan duren. Ik wilde toch meer concrete informatie, ik had eigenlijk verwacht dat deze medewerker ook met de vervoerder/installateur contact zou opnemen, maar kreeg alleen de telefoonnummer van de vervoerder/installateur en moest het dus verder zelf gaan uitzoeken/regelen. Ik heb uiteindelijk zelf de vervoerder/installateur gebeld over mijn bestelling, blijkbaar hebben ze helemaal geen order doorgekregen en moest ik opnieuw de verkoper gaan bellen om dat uit te zoeken! Belachelijk! De verkoper heb mijn met een smoes gerust willen stellen dat “net toen ik heb opgehangen” de vervoerder mijn order door had gekregen…Nog maals: belachelijk! Ik zou deze verkoper zeker niet aanraden. Hopelijk doen ze wel iets constructiefs met deze feedback.

Constant 15-03-2022

Prachtige winkel, veel apparatuur opgesteld ( wij zochten een warmtepompdroger). Prettige verkoper (.....) en een lage prijs in vergelijk met andere witgoedwinkels. Lekker makkelijk 3 minuten van de snelweg en een parkeerplaats voorhanden. Bezorging ging ook prima waarbij wij op de dag van levering via track & trace op de hoogte werden gehouden van het tijdstip van levering.

Wouter 15-03-2022

Goede prijs en snelle service. Nette bezorging waar de vriezer netjes naar binnen werd gebracht,

Stegink 15-03-2022

Bestelling gedaan incl service aansluiten.
3 weken later geleverd zonder service. Weg zonder aansluiten.
Moeten bellen en afspraak gemaakt volgende dag tussen 8 en uiterst 13u wegens werken.
Kwamen pas 13.30u.
Wel volgens reclame ergens goedkoper
Korting gekregen👍👍

Luc van den Berg 15-03-2022

IK vond het per toeval. Maar ik ben blij met hoe alles verlopen is. En dat de winkel ook 's avonds te bereiken is. Dat maakt het in deze drukke wereld wel zo makkelijk!

J.M.P.(Hans) Urbanus 15-03-2022

In de winkel werden wij zeer duidelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd. Daarbij zijn alle mogelijkheden die voor ons van toepassing zouden kunnen zijn doorgenomen. Uiteindelijk heeft dat onze keuzen bepaald voor de Quooker 22+XRVS. Ook de prijsstelling en de montage waren gunstig en voordelig.

D. Hulzebosch 15-03-2022

Fijn dat we voor een goede prijs een vaatwasser hebben kunnen kopen in deze tijd waarin het moeilijk is qua levering.
Super goede service aan de telefoon gehad en er was alle bereidheid om te helpen en advies te geven.

Ordernummer: BKI1069262

Melody 14-03-2022

Persoonlijk advies van vriendelijke werknemers. Er wordt meegedacht aan jouw situatie. Product thuis geleverd en geïnstalleerd. Met 15 minuten was alles geregeld!

ZTW1073295

MiesBM 14-03-2022

Bemmel en Kroon denkt goed met je mee en komt met een voorstel wat het beste bij je wensen past. Ze hebben een groot assortiment en hebben de laagste prijs.

R.TAlstra 14-03-2022

Duidelijke communicatie over het product (telefonisch goed bereikbaar, waar zie je dat nog). Goeie prijs af kunnen spreken, en met een koerier bezorgd (geen geouwehoer met onder-onder-aannemers van DHL, die nog 100 pakketjes moeten doen).

WIM 14-03-2022

Bosch vaatwasser aangeschaft. Was niet te leveren. Communicatie over vertraging was slecht. Na 2 maanden wachten de bestelling omgezet naar een Siemens.
Bij de installatie van de vaatwasser bleek er extra installatiemateriaal nodig te zijn. Anders zou de vaatwasser gaan 'schommelen' en dat zou slecht zijn voor de scharnieren. 45 euro extra. Was vooraf niet aangegeven. Bemmel en Kroon weet van niets. Interesseert ze ook niet echt. Weten blijkbaar niet goed wat ze verkopen. Mooie vaatwasser, door vriendelijke monteur ingebouwd. Voelt toch niet goed.
Kortom: vraag bij bestelling expliciet of het installatiemateriaal erbij zit en krijg niet het gevoel dat je wordt bedrogen.

Tini te Kloeze 14-03-2022

Makkelijk bestellen, goede prijs, heel snelle service ( volgende dag al bezorgd) , prima tijdsinformatie van afleveren en hele vriendelijke bezorgers.

Jonathan Ploeg 14-03-2022

Hele goede prijs, heldere e-mails en snelle en vakkundige bezorging / installatie.

Willem 14-03-2022

Geweldig bedrijf goede service alles op tijd geleverd en de mannen die geleverd hebben deden hun best alles geïnstalleerd en aangesloten top werk !!!

A.Bennik 14-03-2022

Snelle communicatie en inhoudelijk advies. Tussen bestellen en leveren zit zo weinig mogelijk tijd. De levering zelf is zeer accuraat. Aankondiging bezorgingstijd +- 5 min (de afgelopen 2 bestellingen)

Alice van der Werf 14-03-2022

Wij zijn keurig geholpen door Bemmel en Kroon! Afspraak volgens levering, vriendelijk personeel en snelle service!

Robin 14-03-2022

Goede track and trace, 5 uur 's nachts al een tijdslot van 3 uur en een uur voor bezorgtijd een tijdslot van een half uur. Vriendelijke bezorgers, toch bereid om even in de keuken te zetten, ondanks dat dat niet hoeft

Fred 13-03-2022

Goede en eerlijke SERVICE. Bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad en werd een alternatief aangeboden voor het zelfde aankoop bedrag. Bezorging zelfs op zondag. Top SERVICE en echt een aanrader.