Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bert 27-02-2021

Keurige en correcte medewerkers. Het bestelde product is zeer snel en vakkundig afgewerkt. Levering de volgende dag op het afgesproken tijdstip. Prijs kwaliteit zeer goed. Aanrader.

Rene 27-02-2021

Uitgekomen bij Bemmel en Kroon na wat onderzoek. Goed assortiment en eerlijke prijzen, het stukje extra service was ook handig zodat je zelf niet zo veel hoeft te sjouwen en met de dozen zit. Het was m'n eerste bestelling hier, voor een toekomstige behoefte zou ik hier weer kijken.

Richard Vermaat 27-02-2021

Wij hebben donderdag een koel/vriescombinatie gekocht en die werd zaterdag bezorgt door uiterst vriendelijke bezorgers. Door een tijdblok hoefde we er niet de hele dag voor thuis te blijven. Van aankoop tot bezorging zijn wij helemaal tevreden.

A.T. Venema 27-02-2021

Betreft ordernummer ZTW957819 inductiekookplaat.

Deskundige en uiterst vriendelijke klantenservice.
Snel geleverd en de bezorger controleerde zelfs de glasplaat op beschadiging.

M Bressers 27-02-2021

Online kopen is niet iets wat ik normaal zou doen met een wasmachine, maar in deze corona tijden kan het niet anders.
Dus had ik na even zoeken de beste aanbieding gevonden bij Bemmel en Kroon maar ik was niet zeker of ze ook hier zouden bezorgen.
De klantenservice gebeld en heel vriendelijk geholpen en dus gelijk via de telefoon de koop gesloten.
Zojuist zijn de bezorgers (die alles prima hebben geïnstalleerd) vertrokken en nu staat de machine al te draaien....beter kan het niet zou ik zeggen!

Peter Paalvast 27-02-2021

Op maandag gebeld omtrent de levertijd van een ETNA kookplaat. Dit kon wel twee tot drie weken gaan duren. Wie schetst mijn verbazing de kookplaat kwam al op vrijdag aan. De prijs was de laagste vergeleken met andere verkopers die € 100 tot € 130 duurder zijn. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Monica Saez 27-02-2021

Binnen 10 min. telefonisch geregeld ook de betaling. Binnen 24 uur was de wasmachine geleverd en aangesloten . De prijs was €50 goedkoper dan bij de bekende elektronika keten

Sandra 27-02-2021

Duidelijke site en direct duidelijk dat ze ook de service van laten instaleren hebben waar ik naar op zoek was. Na mijn bestelling met ordernummer:BKI954261 snel contact opgenomen wanneer de plaatsing ingepland kon worden. En ook de plaatsing netjes en goed gedaan.

Susie 27-02-2021

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen en deskundig advies.

Niets opdringerigs mbt extra aankopen of garantie verlenging. Puur informatief met inachtneming klant is koning.
Erg tevreden!

JOG 27-02-2021

Prima service! Koelkast gekocht die volgende dag geleverd zou worden. Chauffeur van de bezorgdienst kon het adres niet vinden. Met hulp van medewerker van Bemmel&Kroon is het alsnog gelukt en werd de koelkast netjes bezorgd. Prima ondersteuning!

RonB 27-02-2021

Alle keukenapparatuur hier gekocht. Heel snel en goed reagerende verkoopteam. Ook flexibel in bezorgmoment. Echter, er werd helaas niet gecommuniceerd dat 1 apparaat (koelkast) pas 2 maanden later zou worden geleverd. Een koelkast is natuurlijk vrij essentieel in het leven. Er werd lauwtjes gereageerd door de helpdesk en ook een alternatief was niet voor handen. Zelf een andere koelkast moeten regelen. De koelkast is uiteindelijk ook bezorgd. Verder niets meer vernomen van een sorry of zo. Erg zonde, anders was de beleving veel positiever geweest.

Simone 27-02-2021

Ik was zeker tevreden over mijn contact met de medewerkers van Bemmel&Kroon. Toen er een probleem bleek te zijn met de levering van mijn koelkast was er na een telefoongesprek al een oplossing gevonden en had ik de volgende dag al beide mijn koelkast en inductieplaat binnen!

De Smitjes 27-02-2021

Hele goede en snelle service. Artikel is binnen 1 dag geleverd, precies op het van tevoren aangemelde tijdstip. Het bestelde artikel bleek niet voorradig, daarom heeft het bedrijf voor dezelfde prijs een duurdere versie geleverd. Zelfs met excuses, terwijl het een voordeel voor mij is. Hulde!

Yavuz 26-02-2021

Fantastisch geholpen door de medewerker!! was op zoek naar een vaatwasser maar dat model was lastig te verkrijgen. Dankzij de hulp van de medewerker ( Bemmel en kroon) heeft hij een alternatief gevonden en deze meteen besteld. binnen 15 uur stond de vaatwasser bij mij thuis !! Super bedankt

Jolmer 26-02-2021

De website geeft mi misleidende info over de levertijd. Ze schrijven voor 22u betaald is volgende dag geleverd, en omdat er een groen vinkje met ´leverbaar´ bij het product (magnetron) stond gingen we ervan uit dat we het de volgende dag zouden krijgen.
Dit bleek echter niet ´t geval maar zou paar dagen later komen. Vervolgens horen we niks waarop we mailen met de vraag hoe het ervoor staat, horen we dat het wat vertraagd is. Uiteindelijk heeft het een kleine maand geduurd tot levering.
Dus niet tevreden over informatieverstrekking, niet over de levertijd en ook niet over de manier hoe het bedrijf hiermee is omgegaan. (Dit alles los van het product, hierover hebben we nog geen oordeel)

Mac 26-02-2021

ED777FQC5E siemens inductiekookplaat offerte opgevraagd en snel de scherpste prijs gekregen. Telefonisch besteld en volgende dag geleverd door hun vervoersbedrijf Dynalogic die mij exact en netjes op de hoogte hebben gehouden van de levering tot aan de deur en daarbij willen zij het ordernr. weten om het pakket digitaal af te boeken. Vond het een zeer vertrouwde bestelling. Plaat aangesloten en werkt.

Hans 26-02-2021

Goede informatie en uitleg overzichtelijk en snel geleverd ook een duidelijke communicatie

John Gramser 26-02-2021

Vanwege de scherpe aanbieding een Bosch - serie 4- wasmachine aangeschaft bij Bemmel & Kroon.
Ja is de grootste en hebben een overzichtelijke website, met dus veel keuze!
De bestelling en levering is zeer adequaat verlopen. Per stap, van bestelling tot aan de levering, netjes per mail bevestigingen van gekregen.

Hoogland 26-02-2021

Wat een topbedrijf: vaatwasser gekocht, had hem eerst bij de concurrent gekocht, stond als voorraad op hun site maar bleek toch geen voorraad , bommel en kroon gebeld, gelijk goed geholpen en duidelijk. Zelfde vaatwasser voor minder geld gekregen. Ook de levering helemaal super met de live track en tracé, op de minuut precies geleverd! Uit de kunst!

Inge 26-02-2021

Super snelle service
Goede communicatie
Klaar en duidelijk afspraken
Product voldoet aan alle voorwaarden en zoals omschreven op website

Ina 26-02-2021

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden en snel geleverd!
Netjes geïnstalleerd.

aafke 26-02-2021

vind ze niet altijd de goedkoopste. Moest voor een retour een nieuwe bij hun bestellen maar die was wel duurder als bij andere bedrijven

den Drijver 26-02-2021

Bemmel en kroon vind ik gewoon de beste winkel waar je een product met vertrouwen kunt kopen(goede ervaringen mee)
Goede service,vriendelijk te woord gestaan,Zeer goede informatie per e-mail,super snel en heel duidelijk,product super snel in huis,wat wil je nog meer.

Anoniem 26-02-2021

Hele goede service! Fijn geholpen en snelle service. Gisteren besteld en vandaag ontvangen, goede duidelijke communicatie.

Frank 26-02-2021

Kende deze winkel niet, maar verkochten wat ik nodig had tegen redelijke prijs. s’Avonds besteld, volgende dag geleverd. Ook vervoeder Dynalogic had de zaken goed voor elkaar.