Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ronald 14-02-2023

No nonsens . zoek naar wat je nodig hebt, je vindt het en blijkt dat mijn keuze nog gemakkelijker werd doordat de machine in de aanbieding was. Nadat de bestelling is gedaan komt meteen de bevestiging hiervan (altijd fijn, omdat je al betaald hebt) . Aflevering wordt duidelijk gecommuniceerd en machine geplaatst op mijn gewenste locatie.(kost iets extra, maar dan heb je ook wat). Geen enkel negatief punt , hulde!

Jon van den Berg 14-02-2023

Uitstekende website met heldere informatie over de diverse producten. Goede communicatie over de levering. Klantenservice is goed bereikbaar en geeft adequate antwoorden op vragen. Prima ervaring

John 14-02-2023

Mooie winkel met groot assortiment, vriendelijke dame bij de counter,
levering via het bedrijf dat de plaatsing verzorgde was inclusief de plaatsing o.k.
Verkoper kan vriendelijker !

fred 14-02-2023

Kan onderhandelen over de prijs. Meerdere producten afgenomen, echter laatste keer bezorging ging klungelig door dynalogic.
Ook ene keer een inbouw vaatwasser maar die werd wel kundig gemonteerd.

Top bedrijf 14-02-2023

Order DH1169939
Wij kochten zaterdag 11 febr een quooker kraan bij Bemmel en kroon Den Haag.
We werden zeer goed maar bovenal gezellig geholpen en kregen alle juiste uitleg over onze nieuwe kraan.
We zijn zeer tevreden en blij met de kraan en hulp van een vrolijke gezellige man van Bemmel en kroon. Wij kunnen iedereen deze service aanraden 😊
Familie Negenman

Frans Ras 14-02-2023

Bijzonder goed geholpen door de verkoper van filiaal Cruquius, apparaat vervolgens on line aangeschaft en betaald.
Vervolgens prima op de hoogte gehouden van het lever traject en een stipte levering door twee bijzonder vriendelijke medewerkers.
het product was een inbouw oven welke een prima prijs kwaliteit verhouding had. De eerste cake is al gemaakt!
Ik beveel Bemmel en Kroon van harte aan.

ZTW1158444 aankoop nummer 14-02-2023

Prima geholpen en de afhandeling vanons e kookplaat is keurig en correct gedaan

JohnSt 14-02-2023

Mooie showroom voor keukens en witgoed. Wij kwamen voor een nieuwe keukenkraan en slaagden vrij snel. Daarnaast konden wij ideeën opdoen voor koelkasten, wasmachines, drogers en keukenideeën voor “van het gas af”. Naast hele fraaie keukens waren er ook vloer en wandpanelen te zien. We zagen andere klanten samen met adviseurs hun ideeën uitwerken. Alles maakte een rustige en ontspannen indruk. Onze kraan is inmiddels door een loodgietersbedrijf geinstalleerd en bevalt. Goede service.

Ricardo 13-02-2023

Een zeer snelle bezorging! Binnen 24uur stond de nieuwe droger in huis.
De oude retour is eventueel geen probleem.

Fabrom 13-02-2023

Combimagnetron gekocht omdat onze oude kapot was.
Goede prijs (extra korting)
Snel geleverd ,binnen 24h
Voldoende keuze op de site

Helaas valt de ETNA combimagnetron heel erg tegen t.o.v. onze oude maar daar kan Bemmel&Kroon niks aan doen

Jojo 13-02-2023

Ja das niet zo moeilijk om wat te schrijven over Bemmel en Kroon. Heb daar al meer apparaten gekocht en dat bevalt ons prima. Mooie prijzen en snelle levering. Topper.

Jeroen Redegeld 13-02-2023

Tijdens ons bezoek in de winkel zijn we goed en vriendelijk geholpen en er werd goed naar onze wensen geluisterd en zo kwamen we samen tot de gewenste aankoop van onze nieuwe wasmachine. De aankoop werd op zaterdag middag gedaan en maandag ochtend om half negen stond de wasmachine op zijn plek en was de oude wasmachine afgevoerd.

Goede ervaring 13-02-2023

Eerste keer een apparaat gekocht bij deze winkel en netjes te woord gestaan en geholpen. Vriezer moest besteld worden omdat momenteel veel elektrische apparaten niet direct leverbaar zijn. (niet alleen hier trouwens)
De levering is daarna prima afgerond dus ze hebben er weer een tevreden klant bij.

Betty van den Brink 13-02-2023

Keurig op de door Bemmel en Kroon aangegeven tijd afgeleverd. Het betrof een diepvriezer. Om de diepvriesproducten op de juiste wijze over te kunnen hevelen is de oude vriezer een paar dagen later opgehaald. Hierbij is ook het verpakkingsmateriaal meegenomen. Super service.

Don 13-02-2023

Bemmel en Kroon had onze wasmachine nog als enige op voorraad en voor een goede prijs! De communicatie was duidelijk en de levering was volledig conform afspraak. We werden goed op de hoogte gehouden en de mannen hebben de wasmachine netjes getest voordat ze vertrokken. Goede ervaring!

Guy Sansen 13-02-2023

Zeer makkelijke en duidelijke site. Complete informatie en zeer gebruiksvriendelijk. Vlotte verwerking. Duidelijke communicatie. Ook naar levering toe via Track & Trace wordt alles netjes en correct gecommuniceerd. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

TT 13-02-2023

klantenservice gebeld en heelgoed geholpen, met deskundig advies. TOP .
klantenservice gebeld en heelgoed geholpen, met deskundig advies. TOP .
DH116957

Tessa Van Graas 13-02-2023

Een cooker cube gekocht en deze is super netjes gemonteerd. De monteur was erg vriendelijk en heeft alles erg netjes achtergelaten. Daarom een dikke 9 voor deze service!

Corine 12-02-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging was goed, personeel was zeer behulpzaam en kwamen zelfs op zondag bezorgen. Product ziet er goed uit en is gemakkelijk te installeren.

Jdv 12-02-2023

Een mooie koelvriescombinatie gekocht. Laten leveren en de levering verliep correct en netjes. Een mooie aanschaf waar we nog jaren plezier van hebben.

Martijn Nooij 12-02-2023

Onze oude wasmachine ging kapot en we hadden als gezin van 4 snel een nieuwe wasmachine nodig. Bemmel en Kroon zorgden voor een snelle levering tegen een heel goede prijs (goedkoper dan bij andere webwinkels). De levering ging goed en we zijn heel blij met de nieuwe wasmachine.

Léon 12-02-2023

Bemmel en Kroon doet wat het beloofd en ze zijn echt service gericht. Achteraf betalen en toch niets extra in rekening brengen.
En fijn dat je elke dag geleverd kan krijgen. En niet te vergeten als je gaat vergelijken zijn ze de goedkoopste in mijn geval. Super.

Edith Meijerink 11-02-2023

Bemmel & Kroon was bij mij niet bekend maar had reviews. 's Avonds laat de wasdroger besteld en betaald. De volgende dag keurig geïnstalleerd zoals toegezegd. Ik werd via e-mail goed op de hoogte gehouden. Ik ben super tevreden met Bemmel & Kroon en voor mij is het een nieuwe winkel waar ik zeker vaker ga bestellen. Een aanrader dus!

Yvonne 11-02-2023

Zeer scherpe prijs, supersnelle levering (binnen 24 uur bezorgd!). De gekochte wasdroger nog niet gebruikt maar als die niet bevalt ligt het niet aan Bemmel & Kroon. #BKI1169739

A. Ippel 11-02-2023

Zeer mooie Winkel
Goede uitleg en service door de verkoper
Tevens scherpe prijzen die concurrerend zijn met Internet.