Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sam 07-08-2023

Snelle service en opvolging van vraag tot bestelling. Ook de levering liep volledig volgens plan.

Peter 07-08-2023

Een wasdroger gekocht in de "zomerdeals". We zijn in de keurig nette en overzichtelijke winkel in Cruquius zeer goed geadviseerd. De droger is door 2 keurige jongemannen bezorgd en instructies werden gegeven. De eerste wasjes zijn inmiddels gedroogd. Zeer tevreden over Bemmel & Kroon ! Je maakt wel anders mee helaas..

Tuijpie 07-08-2023

Een duidelijke website en had naderhand nog een vraag/ bijstelling. Hier werd heel vriendelijk en super snel op gereageerd. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon en erg behulpzaam. Dus allemaal goed geregeld en aanrader om bij hun je bestelling g te doen.

Hans 07-08-2023

Supersnel geleverd voor een prima prijs. Inbouwen ging soepel en zijn zeer tevreden met de vaatwasser

Nico 07-08-2023

We zochten zondagmiddag een nieuwe stofzuiger omdat de oude Miele de geest had gegeven. via internet kwam ik op de website van Bemmel en Kroon en vond ik onze nieuwe Miele zakloze stofzuiger voor een hele scherpe prijs!
Als klap op de vuurpijl werd hij de volgende dag al geleverd.
Tot nu toe heel erg tevreden over de service, en hopelijk weer jaren plezier van onze nieuwe stofzuiger.

Wesley Boomgaart 07-08-2023

Ik heb gebruik gemaakt van een online aankoop bij Bemmel en kroon. Ik zou het product (quooker flex) ophalen in de winkel (Cruqius) . Eenmaal aangekomen was het product nog niet in de winkel, hierna hebben de medewerkers het product de dag erna laten thuis bezorgen! Top service!

Monique 07-08-2023

Het was allemaal heel goed geregeld, de track and trace werkte prima. Alleen jammer dat je voor het pinnen extra moet betalen aan de bezorger, zodat je (altijd) vooraf per iDeal moet betalen.

MvdB 07-08-2023

Een uitstekend overzicht, zeer scherpe prijzen. Een Liebherr vriezer, gekocht, snelle levering, daags na mijn bestelling. Vlotte en vriendelijke bezorgers

Pieter Lamal 07-08-2023

Heel gebruiksvriendelijke webwinkel!
Scherpe prijzen!
Prima opvolging. Stipt!
De tot nu toe mijn beste webshop voor electro-toestellen!

Marcel Monterie 07-08-2023

Goede en snelle service, goede uitleg van het product en beste prijs van alle aanbieders van hetzelfde product

Siep 07-08-2023

Prima winkel mooie aanbiedingen en een goede service voor s'avonds 10 uur besteld en de volgende dag al in huis ze doen dus wat ze beloven .

Martine 06-08-2023

Overzichtelijke webschop, snel de droger gevonden die voor ons huishouden past.
Zaterdag besteld en zondag in huis! Dat is fantastisch!
De droger werkt ook prima.

Zuiderduin 06-08-2023

Al eerder witgoed besteld bij B&K en nu opnieuw. Ze zijn gewoon voordelig en alles gaat goed. Van bestellen tot bezorgen. Supersnel, veel bezorg mogelijkheden en de heren die de wasmachine installeerden en de oude weer meenamen waren supersnel en super netjes.
Dus helemaal top.
ordernummer BKI1205325

Keg bollenstreek 06-08-2023

Wij zijn heel tevreden met het geleverd product Goede prijs op zondag gratis geleverd

Robbie du Lion uit Almere 06-08-2023

Scherpe prijs en duidelijke koppeling tussen vraag / aanbod en keuzegerichtheid kwa prijs/kwaliteit. Weinig transportkosten naar het huis en netjes naar de 2de verdieping. Goede gasten. Goed geplaatst en aangesloten met een dikke humor-lach. Koppeling met transportbedrijf was TOP ingericht met email, Track/Trace en voortgang op de minuut nauwkeurig. Niks geen zorgen gehad. TOP !

Krishanu Roy 06-08-2023

Very fast and reliable delivery.Cheaper price than competitors.Nice website.option for credit card.highly recommended

Gerard 06-08-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks dat het product niet op voorraad was toch een snelle levering. Daarbij goed geholpen door de medewerker van Bemmel en Kroon.

HGM Hopmans 06-08-2023

Bosch stofzuiger met besteld bij Bemmel & Kroon. Binnen een dag had ik hem al in huis. Wat een super snelle en goede service en dat zelfs op zondag. Ook de prijs was Top. duidelijke site gebruiksvriendelijk wat ook fijn is, en goede duidelijke foto's . Dus volgende keer zeker, eerst bij Bemmel & Kroon kijken voor ik iets nieuws aanschaf.

Martijn 06-08-2023

Scherpste prijs voor onze nieuwe koelkast tafelmodel en prima communicatie m.b.t. de levering. Levering kon ook op een zondag, helemaal top voor onze situatie. Product was netjes verpakt en geen schade. Wij zijn tevreden over onze eerste bestelling bij Bemmel&Kroon!

Liselotte Maertens 06-08-2023

Ik koos voor Bemmel & Kroon omdat de Smeg koelkast FAB10HRPK5 in België niet verdeeld wordt. Bemmel & Kroon had dit wel in gamma en leverde bovendien voor dit bedrag gratis naar België op een door mij gewenste datum.
De levering verliep vlekkeloos op de afgesproken dag. Ik ben héél tevreden over zowel mijn aankoop als de service van Bemmel & Kroon.

Cynthia 06-08-2023

Super goed en makkelijk te bestellen. Ook leuke zomer korting wat we wel konden gebruiken! Binnen 1 week netjes aan huis ( in huis ) geleverd. Oude ook mee genomen. Helemaal tevreden! Super bedankt!

DeNeve 06-08-2023

Eigenlijk was alles helemaal dikke prima. Groot assortiment, duidelijke website én de beste prijs. Helaas was het apparaat niet op voorraad, waardoor ik er 2 weekjes op moest wachten. Vandaar 1 ster minder. Bijzonder ook dat ze zelfs op zondag bezorgen!

CY Chiu 06-08-2023

The process of ordering and planning delivery was simple and straightforward, however I selected the "Neerzetten en aansluiten" and paid extra €24.95 for it. The moment the washer and dryer came, they just wanted to leave it WITHOUT even putting them into the correct place. I insisted I paid extra for installation, then they took away the packaging and proceed to put it in place. But the washer he suggest I would connect myself because is so "easy", and they quickly left. The shop itself offer lower price, but I am not sure I will order again based on the attitude of the person delivery such an expensive appliance.

Roland 06-08-2023

Goede website, met mooie aanbiedingen/prijzen.
Prettig bedrijf om wat te kopen, kortom een aanrader.

Ruud Mulder 06-08-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding goed contact via mail als zo goed geregeld