Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Joey 27-05-2023

Aeg wasmachine besteld, nette prijs.
Zeer nette afhandeling, en super snel geleverd op mijn gewenste plek op de 2de verdieping.

Zodra ik nog wat nodig heb zal ik eerst op deze site zoeken.

Top!!

Ron 26-05-2023

Order BKI1191063
Telefonisch contact gehad met de afdeling verkoop nadat ik op de site een koelvriescombinatie had gezien .
Geen wachttijd maar gelijk contact.

Ik werd uiterst vriendelijk en deskundig [product kennis] te woord gestaan en werd ook op de breedte van de koelkast gewezen .
Kreeg via de mail de orderbevestiging en een betaal link [zeer makkelijk].

Dynalogic heeft het product keurig op tijd afgeleverd met uiterst vriendelijke bezorgers .

Na de bezorging nogmaals Bemmel&Kroon gebeld hoe ik de cashback moest aanvragen en kreeg gelijk een duidelijk antwoord .
Dus in mijn ogen personeel dat daadkrachtig en deskundig te werk gaat.

Ik ben zeer tevreden over zowel Bemmel&Kroon als Dynalogic .

Perry Boersma 26-05-2023

We zochten een vervangende vaatwasser, bij Bemmel & Kroon een besteld en een datum afgesproken voor levering. Ik ging twijfelen over de pasvorm in de nog te plaatsen keuken.
Even gebeld met ze en gelijk een advies gekregen voor een ander formaat, en rekening gehouden met andere pasvorm. Keurig de oude order omgezet naar de andere machine en deze besteld en op die zelfde lever datum binnen gekregen.
Nu gaan we hem de aankomende jaren gebruiken en kijken hoe hij bevalt.

Hans 26-05-2023

Na afronden van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden over het moment van leveren. Tijdig een tijdsblok gecommuniceerd en vervolgens een sms met een tijdsblok van 30 min. Bij start van het tijdsblok werd geleverd en oude apparatuur mee retour genomen. Perfect.

Marc vant Zand 26-05-2023

Bemmel en Kroon staan bekend om hun klantvriendelijke opstelling en heeft bovendien een ruime keuze tegen scherpe prijzen de keuze was dus snel gemaakt wie zou leveren en na gedegen voorlichting was de keuze voor een koelkast snel gemaakt, bedankt Bemmel en Kroon tot de volgende keet

Daniel 26-05-2023

Inbouwen Amerikaanse koelkast. Goed geholpen in de winkel om een keuze te maken wat wel en wat niet mogelijk is.
Koelkast is netjes op tijd afgeleverd zoals afgesproken.

Ed 26-05-2023

Alles top de prijs was prima de levering keurig volgens afgesproken tijdslot en netjes gemonteerd. dank voor de services

GMK 25-05-2023

AEG inbouw koelkast geheel volgens afspraak op tijd geleverd, hetgeen belangrijk was omdat de oude koelkast het had begeven. Goede koelkast, handige indeling. B&K zou wel eens moeten praten met hun transporteur. Als een van de laatsten werden we die dag door de transportfirma bediend. Hun bestelwagen was vrijwel leeg maar desondanks stond hetgeen nog over was, los in de laadruimte. Waardoor diverse delen waren gevallen en mogelijk beschadigd. Mijn koelkast was gelukkig nog OK. Maar waarom de spulen niet even vastgezet , waarom zo nonchalant? Verder erg vriendelijke mensen.

Arwin. T 25-05-2023

Goed service, mee denken met de klant en snelle levering aan huis zeker een aanrader 👍👍

peter 25-05-2023

deze webshop gebruikt vanwege eerdere goede leveringen. ALtijd op tijd en fijne medewerkers die de bestelling komen brengen.

Xanne 25-05-2023

Super tevreden over levertijd, levering en installatie! Al 2x een apparaat aangeschaft bij Bemmel en Kroon en beide keren uitstekend bevallen.

Monique 25-05-2023

Ik ben goed geadviseerd over welke aankoop het beste voor mij zou zijn. Er werd goed meegedacht over wat er mogelijk nog meer bijgeleverd kon worden. Heel fijn is de ruime mogelijkheid voor bezorgen en dat er wordt geleverd zoals afgesproken.

cees 25-05-2023

goede zaak, snelle en correcte levering, goede kwaliteit/prijs verhouding, wij zijn zeer tevreden met onze aankoop van onze Samsung inbouw combimagnetron/oven

JW 25-05-2023

Wasdroger LG gekocht voor een mooie prijs. Prettig telefonisch contact. Snelle levering zonder problemen.

TL 24-05-2023

Vriendelijk geholpen en ze doen wat ze zeggen met "als het artikel elders goedkoper is dan...." Pluim!!

Hendriks-Nabuurs 24-05-2023

Alle productinformatie overzichtelijk op de website; een eenvoudige bestelling en betaling via de site; 24 uur later geleverd aan huis en dit alles tegen een concurrerende prijs.

Karin 24-05-2023

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze prijs van het product hier zeer aantrekkelijk is en het ook (wel na een meerprijs) aangesloten wordt en mijn oude apparaat van zijn plek gehaald werd en meegenomen. Ik heb dus nergens meer omkijken naar.

Peter Dohmen 24-05-2023

Ik heb al mijn apparaten bij Bemmel en Kroon besteld. Ik woon op de 4e verdieping en er is geen lift. Het is dus super zwaar om bij mij te leveren. De jongens hebben dit gewoon gedaan en ik ben ze super dankbaar! Apparatuur is top en de service nog beter! Heel erg bedankt en mijn buurman wil nu ook alles bij jullie bestellen want andere bedrijven willen niet leveren aangezien we zo hoog wonen.

M van Bilderbeek 24-05-2023

Wordt goed geholpen en je kan een afspraak maaken wanneer je zelf wil dat het apperaat komt en wordt goed geleverd,jrijg van te voren bericht dat ze er aankomen.

Rien Wallet 24-05-2023

Correcte en snelle levering, vriendelijke behulpzame bezorger, levering binnen opgegeven tojd

Patricia Dahmen 24-05-2023

Duidelijke site en aantrekkelijke prijzen. Bezorging top geregeld zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten ze houden je goed op de hoogte dmv sms. Deze winkel is echt aan te raden.

Tonnie van de Camp 23-05-2023

Bemmel en Kroon verdient en 10 voor de service!Door eigen fout verkeerde maat vaatwasser besteld.Deze was te laag.Maandag tel contact opgenomen met de klantenservice en dinsdag al en nieuwe gebracht en de verkeerde mee retour genomen zonder kosten!!Gewoon bellen dus niet mailen of appen maar een vriendelijke medewerker aan de lijn krijgen.Waar vindt je dat nog?!?

Frans 23-05-2023

Goede service. Keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Ook de prijs was voor dit model wasmachine de laagste ten opzichte concurrerende leveranciers.

Frits 23-05-2023

Bestelling keurig afgewikkeld. Op tijd bezorgd met een 10 minuten belletje voor het actuele bezorgen.
Ook werd ons oude product zonder morren meegenomen

p.w.wijers 23-05-2023

Helaas ontevreden overlevering deur word niet gedraaid en handvat word niet gemonteerd voor 24,95 kan je z of wel de stekker in het stopcontact stoppen