Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Roy 22-06-2021

Betrouwbaar met concurrerende prijs, snelle levering en de mogelijkheid bezorgdag te kiezen. Goedkope en goede extra service.

Rob 22-06-2021

Ik kocht regelmatig apparatuur bij van Bemmel en Kroon. Voor mezelf maar ook voor de kinderen. Helaas liet mijn koel-vriescombi het afweten. In die hitte wilde ik die snel vervangen. Dus bij van B&K kocht ik hetzelfde formaat (met ordernr. DH990012) zodat ik zeker wist dat die door het trappengat kon. De extra service (uitpakken en plaatsen á 19.95) kreeg ik er gratis bij. De bezorgers kwamen op de afgesproken dag. Een ging op straat het apparaat uit de doos halen en de ander kwam naar boven. Daar moest ik een verklaring tekenen dat eventuele schade die zij zouden maken voor mijn rekening zou komen. Het apparaat stond binnen een minuut in de keuken. Hij schudde aan het apparaat en zei dat die wel goed stond. Voor we er erg in hadden waren ze beneden, riepen tot ziens en weg waren ze. Wij hebben het verwijderen van alle tape, plastic beschermingsmateriaal, piepschuim e.d. zelf maar gedaan. Ook stond het apparaat te wiebelen. Niet alle pootjes stonden op de grond. Het waterpas stellen heb ik ook zelf moeten doen. Kortom gratis service geven á 19,95 was dus een sigaar uit eigen doos. Jammer, was een goed bedrijf. Volgende keer maar eens verder kijken.

Mary 22-06-2021

Het kopen online was duidelijk ook de betaling incl (€100 oranje korting) en de bezorging was voor 100% geregeld op tijd

Aad Zoetermeer 22-06-2021

Gisterenmiddag droger besteld op de website bij Bemmel en Kroon. Vandaag keurig geleverd binnen 24 uur.
Droger op zolder geinstalleerd en oude droger meegenomen. Dit alles voor een gering bedrag. Had er niet aan moeten denken dat ik dit zelf had moeten doen. Veel informatie op de site en veel keus. Daarnaast E.50,= goedkoper dan de concurrentie.
Al met al zeer tevreden.

Monique van Galen Last 22-06-2021

Goede website en goede hulp via de email door Bemmel & Kroon. Plus een uitstekende service aan huis. Twee vriendelijke, behulpzame en bekwame jonge mannen hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geplaatst.

M Tas 22-06-2021

Ik heb van te voren bekeken welke koelkast ik wil kopen, daarna ben ik gaan kijken wie deze voor de laagste prijs kon bieden en dat was de firma Bemmel&Kroon . Zij hebben nu een EK aktie met 75 euro korting en bezorging is gratis , dus heb ik voor hen gekozen .Voor 22 uur besteld en de andere dag in huis!

Beko wasmachine 22-06-2021

Gisteren gebeld met winkel en vandaag staat een nieuwe wasmachine al te draaien. ordernummer CRQ992172
Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerker. Gesprek was nog niet afgelopen of de bevestigingsmail was al binnen. Werd van tevoren gebeld door bezorger dat het nog half uurtje zou duren tot ze er waren. Machine stond binnen 2 minuten op zolder. even aansluiten en lopen. Oude machine (lood zwaar allemaal) was ook binnen 2 minuten weer beneden. Allemaal top geregeld.
Kom hier zeker weer terug.

Marga Bogers 22-06-2021

Super goed gegaan. En zeer snel, savonds besteld en de andere dag in huis. Een combimagnetron!
Super bedrijf!! Ga gerust via de site je aankoop doen.

Jaco 22-06-2021

Na bepaald te hebben welke koelkast ik wilde ben ik via Google op de website van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Dit was op het moment van kopen de goedkoopste aanbieder die ik kon vinden. De levering was keurig op tijd en er was geen sprake van beschadigingen. Alleen bijzonder dat op de verpakking staat dat de koelkast niet gekanteld mag worden, maar het artikel wel liggend (dus gekanteld) wordt vervoerd. Ik hoop dat dit geen negatieve gevolgen heeft voor de werking en/of levensduur.

Ellie Berenbroek 22-06-2021

Keurig te woord gestaan en prima geholpen met het uitzoeken van de wasmachine prima advies .
De bezorgers waren correct en hebben de wasmachine op ze'n plek gezet en het afval meegenomen prima .

Marc Freriks 22-06-2021

Duidelijke info over levering. Betrouwbare aankoop. Levering keurig op afgesproken tijdstip.

Wendela 21-06-2021

Voor het product wat ik wilde, had Bemmel en Kroon veruit de laagste prijs, veel lager dan andere aanbieders. Bij het organiseren van de levering was men heel klant- en servicegericht; op een mailtje van mij werd ik binnen 1 minuut op zaterdag terug gebeld (ongekend). De service aan huis was erg keurig, volledig en goed!

Fazant25 21-06-2021

Perfecte wasdroger geleverd tegen een goede prijs. Vandaag in gebruik genomen en als lijkt goed te functioneren. Afspraak was om deze de dag na de bestelling te leveren, helaas is dit een dag later geworden.

P. Sickinger 21-06-2021

Fijn de flexibiliteit bij het verplaatsen van de afspraak, rustig en prettig te woord gestaan. De mannen die de machines kwamen brengen deden dat netjes en zorgvuldig. Daarnaast beantwoordden ze mijn vragen adequaat.

Monique 21-06-2021

Super makkelijk bestellen en nog sneller thuis.De volgende dag al😀Monteurs hebben hem keurig maar boven gebracht en het oude apparaat meegenomen 👍

Stefan KUnz 21-06-2021

Bemmel & Kroon had de scherpste prijs voor de wasmachine. Op zaterdag besteld en de volgende dag (op zondag!) geleverd. Wat een snelle en geweldige service!

Nieuwerkerk 21-06-2021

We hebben 5 keuken inbouwapparaten gekocht bij Bemmel en Kroon (afdeling Witgoed). Ze proberen je zo goed mogelijk te adviseren en te helpen. De klantenservice is 7 dagen in de week tot ’s avonds laat bereikbaar. Ze reageren ontzettend snel en vriendelijk. De service voor en na de levering is perfect. We raden aan om hier uw keuken inbouwapparatuur te kopen. De prijzen behoren tot de laagste van Nederland.

hannah 21-06-2021

Snelle levering , vriendelijke bezorgers! brengen het heen waar je maar wilt :) ja meer woorden hoef je der ook niet voor te gebruiken nou ja twee dan DIK TEVREDEN

Sonja Schipper 21-06-2021

Prima service! Zowel in de winkel als later die week bij ons thuis tijdens de installatie van de nieuwe afwasser
Duidelijk mensen die weten waar ze het over hebben, niets is ze teveel.....
Ook het bedrijf waar ze mee samenwerken voor de installatie van een (inbouw)afwasser kan ik van harte aanbevelen.

Victor van Leeuwen 21-06-2021

Wat een accurate begeleiding van onze bestelling. Afspraak is afspraak, dat kom je niet zo vaak meer tegen. Communicatie zowel digitaal als telefonisch heel prettig. Met de producten (Siemens) die ze ons leverde is het moeilijk je te onderscheiden, maar door de prijsstelling en aandacht voor de levering zeker een aanbeveling waard.

super tevreden 21-06-2021

alles is correct verlopen van het bestellen via de duidelijke website alsook het contact met de medewerkers van de webshop en de correcte levering van de bestelling het enige minpuntje was dat de bezorgdienst niet de verpakking mee terug nam

Marc 21-06-2021

Perfecte bestelling en aflevering!
Omdat we met vakantie waren de bestelling telefonisch geregeld en 2 weken later laten leveren. Uitermate vriendelijke en deskundige medewerker alles geregeld en proces exact zo verlopen zoals aangegeven.
Prachtige wasdroger voor een zeer scherpe prijs (vonden ze bij AEG ook, toen ik belde voor gratis garantieverlenging op de motor ;-) en perfect uitgelijnd leveringsproces. Mijn complimenten!

Nelleke schulz 21-06-2021

Ik had een wasmachine nodig, alleen een bovenlader kan ik kwijt. Ik heb gezocht op internet naar de prijs van AEG bovenlader.
Bemmel en kroon waren het voordeligst. Op zondag besteld en maandag werd hij al bezorgd. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer de wasmachine zou komen en dat klopte ook. Ik zou de firma zeker aanraden ,gezien de prijs en de service Mvg

Emel Erkci 21-06-2021

Goede service, snel en tijdig geleverd. Duidelijke communicatie. Zeker de moeite waard!

Nico Romijn 21-06-2021

Uitstekend bedrijf, wordt goed geholpen. Geven duidelijk en begrijpelijk uitleg over je vragen.
Service is eveneens uitstekend.