Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Nick 07-01-2023

Super service

Binnen 24 uur thuis bezorgd

Laagste prijs

Ik zou iedereen aanraden hier te kopen

Stijn 07-01-2023

Goede service! Nette prijs en Vriendelijke afhandeling bij bezorging. Groet

Anoniem 07-01-2023

Betreft aankoop vaatwasser. Prettige en professionele bediening. Goede en relevante informatie over het gewenste product. Levering de volgende dag. Installatie was mogelijk, maar heb dit zelf gedaan. Al met al een succesvolle en bevredigende aankoop.

Bert 07-01-2023

Keurige afhandeling van de aankoop.
Prijs was echt goedkoper dan Concurent.
Levering prima gecoördineerd.
Tijdstip van levering keurig op tijd zoals vroegtijdig aangegeven door de leverancier.
Blij met de manier van werken 👍

Cvmaanen 07-01-2023

vriezer gekocht, mooie aanbieding en netjes en snel geleverd ( door Dynalogic , werkt erg goed) , mails over de bestelling ook prima. Juiste product en goed ingepakt.

Albert 07-01-2023

Vakkundige uitleg om tot een juiste keuze te komen.
Daarna een snelle levering tegen een prima prijs.
Ik beveel Bemmel & Kroon aan.

Remon Hermans 07-01-2023

Zeer snel geleverd op de dag en tijd die ik wilde. Nette jongens en goed geïnstalleerd.
Verpakking alles opgeruimd en meegenomen. Top bedrijf.
Gekocht een wasmachine van Bosch.

Vriendelijke groeten Remon Hermans

Digibyte 07-01-2023

Prima shop, die nauwkeurig omschrijft wat je koopt en er voor zorgt dat jouw koop precies op de afgesproken tijd geleverd wordt. De installatie van de wasmachine en droger verloopt soepel en gaat vergezeld van een duidelijke uitleg. De bezorgers gaan pas weer weg als alles werkt. Prijzen zijn concurrerend.

Carolien Klein 07-01-2023

Vriendelijke behandeling bij inwinnen telefonische informatie. Verkoper was wel iets (te) gehaast in willen afsluiten van de verkoop, terwijl ik nog vragen wilde stellen.

Mimi Weigl en Rob Hofman 07-01-2023

Gebruiksvriendelijke webshop ook voor mensen die minder handig met Internet zijn, keurige afhandeling van de bestelling die na betaling de dag erna direct werd uitgeleverd. Qua prijs zijn wij ook dik tevreden kortom Bemmel & Kroon is wat ons betreft een aanrader. Ga vooral zo door.

Veerle 07-01-2023

In oktober bestelling geplaatst, wetende dat deze pas eind januari geleverd kon worden. Echter kreeg ik deze week al bericht dat alles compleet was en daarna direct geleverd. 3 weken eerder dan gedacht!

Kees Spaans 07-01-2023

Fijne winkel om te kopen.
Goed advies en vriendelijke medewerkers/sters met verstand van zaken.

Oukje 07-01-2023

Inmiddels voor de derde keer bij Bemmel en Kroon besteld.
Als je er niet helemaal uitkomt kan je ze bellen en nemen ze de tijd om met je mee te kijken en te adviseren.
De vaatwasser die wij bij Bemmel en Kroon besteld hadden bleek defect te zijn. Na telefonisch contact is dat vlot opgepakt en opgelost....

Edwin Ridderhof 07-01-2023

Makkelijke site en snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling status.
Echt een aanrader

Marieke 07-01-2023

Duidelijke site en fijne snelle bezorging.
Het naar boven sjouwen en installeren van de wasmachine werd goed gedaan door bezorgers!

Martijn 07-01-2023

Hele scherpe prijs. Super snel (volgende dag bezorgd en aangesloten) en via een hele vriendelijke en behulpzame bezorgdienst. Hele fijne ervaring zo!

Marcella 07-01-2023

Wat een mooie winkel! Wat een keus! Mijn schoonzoon heeft jullie aangeprezen, heb er geen spijt van. Alles ziet er netjes uit, eerst zelf kijken en daar e kwam er een medewerker helpen.

Hans Esman 07-01-2023

De zaak (B&K Cruquius) maakt een degelijke indruk. De verkopers zijn betrokken, duidelijk geen 'dozenschuivers'. Alle afspraken zijn goed nagekomen: twee aardige mannen van de servicedienst verschenen op de afgesproken tijd en hebben het oude fornuis afgekoppeld, het nieuwe geïnstalleerd en enkele nuttige tips gegeven.
De reden dat ik een 9 en geen 10 heb gegeven ligt in het feit dat er onduidelijkheid was over het al dan niet aansluiten van het nieuwe fornuis. De verkoper bij wie ik aanvankelijk voor informatie kwam zei - ook toen ik het telefonisch bij hem checkte - dat B&K niet de aansluiting verzorgt. Kon ik best zelf doen, want dat is niet zo ingewikkeld, alsdus de verkoper. Toen ik het fornuis kocht kreeg ik te horen dat B&K wel degelijk aansluit. Bij de link waarnaar de bevestiging verwees stond evenwel dat de servicedienst van alles doet, behalve aansluiten. Nogmaals gecheckt en de verkoper verzekerde me dat het voor elkaar zou komen. De monteurs zeiden dat ze inderdaad van alles aansluiten, met uitzondering van zes-pits fornuizen. M.i. zou dat dan nog even in de toelichtende tekst moeten worden aangepast. Al met al: plezierige zaak, goede technische voorlichting en correcte afhandeling. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen! Van bekende heb ik ook van B&K Zoetermeer goede berichten gehoord.

Tineke 07-01-2023

prima winkel. goed geholpen bij mijn keuze voor de wasmachine. Netjes op tijd bezorgd, aardige mensen die zelfs extra werkzaamheden voor mij deden (zoals water opdweilen en mijn droger weer erop zetten).

m 07-01-2023

duidelijke webshop met scherpe prijzen en ze maken waar wat ze beloven, volgende dag in huis echt super service

Henk Martens 07-01-2023

nou wat een mooie aanbiedingen , en wat wordt het snel en keurig geleverd zo zou eigenlijk alles moeten gaan.
geweldige en ruime keus, kwaliteit en super prijzen ik denk dat hier niemand tegenop kan. een dikke 10 met een griffel.

Kim 07-01-2023

Zeer prettige manier van advies geven, zonder het opdringerige verkoop praatje. Alle verschillende opties worden op een prettige manier voorgelegd.
Ordernummer: CRQ1148421

Willemien 06-01-2023

Ik had online mijn bestelling geplaatst. De communicatie over betaling, levering en bezorging was adequaat en helder. Op afgesproken tijdstip stond de monteur voor mijn deur en hij was deskundig en netjes. Hij schoof de oude apparaten weg en even later kwamen sterke mannen de nieuwe brengen en de oude afvoeren. Zelfs verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Alles heel correct en naar tevredenheid. Ik ben erg blij met de service en het vakmanschap van de installatie. Na 2,5 uur stonden 3 nieuwe apparaten in mijn keuken.

L. 06-01-2023

We werden goed geholpen, kozen voor deze winkel vanwege de goede ervaringen in het verleden. Helaas werden we na de bestelling niet goed up-to-date gehouden maar moesten we steeds er zelf achteraan bellen/mailen. Half december werd gezegd: "Ik zie niet heel duidelijk in wanneer uw koelkast binnen komt. Maar staat hier eind Dec begin januari." Steeds werd een toezegging gedaan die niet werd waargemaakt, zo ook deze. Nadat we wederom 30 december niet zijn teruggebeld, zijn we de volgende dag langs gegaan, toen konden we een soortgelijk merk (Bosch i.p.v. Siemens) 2 dagen later geleverd krijgen. Jammer dat de winkelmedewerkers zo passief waren.

Chris 06-01-2023

Bemmel & Kroon hadden de beste prijs voor een Miele vaatwasmachine, en daarbovenop was de service excellent. Zelfs om 20u namen ze de telefoon op en konden helpen met een vraag over de bestelling. De levering door Dynalogic in België was stipt en zeer nauwkeurig aangekondigd binnen een tijdslot van 30 minuten.