Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Johan 11-01-2022

Laagste prijs die ik momenteel kon vinden.
Zeer snelle en correcte correspondentie.
Zeer goede info betreffende het leveringsmoment.
Geen 10 omdat ze het verpakkingsmateriaal niet mee terug nemen. Ze maken er geen reclame voor dus ik had het wel verwacht.

Yoeran Musters 11-01-2022

Hele fijne website met voldoende aanbod en zeer betrouwbaar.
Ook snelle en fijne communicatie via zowel mail als telefoon . Hier al meerdere keren besteld en elke keer super netjes geholpen als er iets was , ook toen er iets mankeerde binnen de garantie werd dit keurig opgelost . Snelle levering (gisteren besteld , vanmorgen al bezorgd). Een aanrader!

Brigittebrands 11-01-2022

Een zeer goede winkel met vriendelijk personeel wat je altijd prima adviseert.

Raymond 11-01-2022

Op vrijdagavond besteld en op zaterdag werd hij al bezorgd. Oude apparaat wordt ook afgevoerd.

Mitchell B 11-01-2022

Een fijne webwinkel met een zeer scherpe prijs. De combimagnetron werd binnen afgeleverd en de oude werd meegenomen. Zeer tevreden met de webwinkel.

Kashian 11-01-2022

Ik ben echt tevreden, ik heb al mijn apparaten daar gekocht.
Goeie service en heel vriendelijk.

Martin van der Lede 11-01-2022

Onze droger (BKI1054020) is snel geleverd. De werknemers van Bemmel en Kroon zijn erg klantvriendelijk. Ook is de door twee goede gasten de droger op de gewenste plek neergezet. Al met al raad ik Bemmel en Kroon zeker aan!

Al met al erg tevreden!

Robert 11-01-2022

Medewerkers reageren snel en denken goed mee.
Bedrijf is per telefoon goed bereikbaar en je wordt keurig te woord gestaan.
Product wordt keurig en snel verzonden.

N.ingelbrecht 11-01-2022

Ben zeer blij met de aankoop van mijn nieuwe Amerikaanse ijskast en de goede service van Bemmel&Kroon. Heb mijn bestelling telefonisch gedaan bij een heel vriendelijke medewerker, onmiddellijk daarna mijn factuur in mijn mailbox gekregen en de ijskast werd geleverd op de dag die ik aangegeven had. Alles is snel en perfect verlopen, zij zijn zeker een aanrader.

R. Engelen 10-01-2022

Recommendatie, bedrijf heeft goede naam.
Minpuntje: bij de aankoop vermeldde ik uitdrukkelijk dat ik de wasmachine aangesloten wilde hebben (in de badkamer heb ik nl. geen stopcontact, maar was mijn oude wasmachine direct aangesloten op een schakelaar), ervan uitgaande dat Uw medewerkster begreep wat ik bedoelde.
De machine kon aangesloten worden (zij dacht misschien dat ik te stom was om een stekker in een stopcontact te steken, maar liet dat in elk geval niet blijken).
Toen de machine met stekker werd geleverd bleken de monteurs geen los waterdicht stopcontact bij zich te hebben, maar na mijn reactie zorgde zij echter dat de volgende dag een los waterdicht stopcontact werd aangesloten, zij het tegen extra meerprijs.
Mijn dank hiervoor, uw medewerkster was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam.

F van Harten 10-01-2022

het was een overzichtelijke site om het product te kiezen en de uitvoering/plaatsen was goed geregeld , de monteur was prima op tijd

Elisah 10-01-2022

Goede service vanuit Bemmel en Kroon. Helpen je bij het uitkiezen van de juiste spullen. Ik heb uiteindelijk een mooie afzuiger met benodigdheden online kunnen shoppen. Tevens montage erbij. De externe partij is ook fijn in de communicatie en een vakkundige monteur. De afzuiger hangt al was dat nog best een klus. Bedankt ervoor. Ik ben er blij mee!

Dennis 10-01-2022

Bestelling online gedaan binnen 4 dagen geleverd. Je word goed geïnformeerd over de leverdatum en levertijd.

Gerard 10-01-2022

Goede internetwinkel. Snelle levering en oude wasmachine mee retour genomen! Super

sabrina 10-01-2022

beleefde mensen. komen afspraken na werken netjes en opgeruimd. als je een vraag stelt netjes antwoord en uitlegt. bedrijf is ten zeerste aan te raden. denken met je mee , en duidelijk antwoorden.

yvanka 10-01-2022

Snelle levering, uitermate vriendelijke en kundige verkoper die goed meedacht

Jeannette 10-01-2022

Top bedrijf. We hadden in augustus een vaatwasser besteld welke niet voorradig was door corona. In november kregen we bericht dat het apparaat er nog steeds niet was en een voorstel voor een andere type. Dit wilden we niet. Eind december kwam het gewenste apparaat. Echter toen bleek dat we een verkeerde hoogte hadden besteld. Een telefoontje was genoeg om de apparaten de volgende dag om te wisselen zonder kosten en bovendien werd de oude kapotte machine van 17 jaar ook meegenomen. TOP DUS. service en prijs en klantenservice verdienen dus een 10

Goede keuze en snelle levering 10-01-2022

Ik had met enige spoed een nieuwe wasmachine nodig. Op zondag gekeken bij de site van de Consumentenbond. Via hen het type nummer gekopieerd en op algemeen gezocht. Toen kwam ik uit bij de online winkel van Bemmel&Kroon. Mooie aanbieding in wat ik zocht plus nog een korting. Makkelijk te bestellen en meteen bericht gehad. Goede communicatie via de mail en sms vanuit de winkel en de bezorging via Logics. Maandag om 11.30 uur netjes op tijd geleverd. Het oude apparaat ingeleverd, de nieuwe geplaatst op zolder en keurig aangesloten door twee zeer vriendelijke medewerkers. Dat is nog eens fijn, bij shoppen online. Top !

henk 10-01-2022

Geweldige goede service,zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon
Snelle levering

Esdoorn 10-01-2022

Er was prijsvoordeel t.o.v. van concurrenten en de prettige ervaring in het verleden was de reden om de Samsung koelvrieskast RB36T670CSA te bestellen. Dat doen we nu niet meer, tenzij ze echt voordelig zijn. De reden; Bij de bestelling kun je niet aangeven dat je de deur gedraaid wil hebben, dus contact gezocht. Na een groot aantal keren doorverbonden te zijn waarbij je hetzelfde verhaal mag vertellen kwam ik, naar zeggen van de laatste contactpersoon, bij de winkel waar ik altijd graag kwam. Daar werd me verteld dat ze die middag meteen de deur gingen draaien voor een bedrag van 50 euro (gemiddeld 10 euro hoger als concurrenten) en het de volgende dag geleverd zou worden. Blij verrast, huidige koelkast snel leegtrekken, spul bij de buren omdat koelkast leeg en droog moet worden meegegeven. De volgende dag hoorde ik niets/ zag niets dus weer contact gezocht. De telefoniste was empathieloos en zei dat de kast nog bij de fabriek stond. Verbluft probeerde we haar te overtuigen van ons huidige probleem gecreëerd door hun medewerker. Dit leverde op dat ze zei dat er wel een koelkast gevonden is en dat die morgen zou komen en ze zei dat met een stem waarbij we de indruk kregen dat we nu verder niet meer moesten zeuren...en dat ze verder niets voor ons kon doen. Het was zelfs dat ze zei graag of niet. Okee, de kast kwam de volgende dag, maar wij hielen ons hart vast of het wel zou lukken met onze al gemaakte afspraken die dag. Aflevering was niet te vergelijken met andere leveranciers . Laconiek keurig geplaatst , maar de waterpasafstelling was naar hun zeggen niet nodig. Het hele gebeuren heeft ons met de nodige vraagtekens achtergelaten...

kikkert 10-01-2022

onbeschofte aflevering nemen ook geen oude machine mee want daar had hij geen tijd voor

W. Bakker 10-01-2022

Overzichtelijke website, groot assortiment, goede prijskwaliteitverhouding en heel snel antwoord op gestelde vragen!

Verzijl 10-01-2022

alles keurig volgens afspraak. Monteur voor installatie door hen verzorgd op een correcte manier

Joey 10-01-2022

Goede prijs en fijne winkel om zaken mee te doen! Bezorging verliep vlekkeloos en werd door vriendelijk personeel bezorgd

S van der Kraan 10-01-2022

Goede service, goed bereikbaar.
Levering duurde 1 dag langer dan verwacht maar communicatie was goed op zondag.
Besteld op zaterdag, maandag binnen. Topp!!