Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sandra 01-09-2021

509900
Bemmel en Kroon gevonden via de consumentenbond. Voor de zekerheid nog even gebeld welke wasmachine het beste op onze wensen past. Super geholpen door de klantenservice.
's middags besteld en volgende dag keurig bezorgd en aangesloten.

Wim van Hooft 01-09-2021

Van Bemmel en Kroon is een winkel met voldoende keuze uit vele merken voor wasmachines en wasdrogers. Mijn wasmachine en droger van Siemens gekocht met een aantrekkelijke korting van Siemens en een extra zomerkorting van Van Bemmel en Kroon. Nu 2 prachtige apparaten, die er met een extra verzekering voor uitbreiding van de garantietermijn er weer jaren tegen kunnen. De kosten voor het bezorgen, plaatsen en aansluiten van beide apparaten waren zeer laag. Wij zijn zeer tevreden met Van Bemmel & Kroon. Beide apparaten werken prima en zijn met de energie A-klasse bovendien zeer zuinig.

Esplus, Dordrecht 01-09-2021

Prima service bij bestelling. Zeer snelle levering. (Volgende dag). Exact op tijd conform afspraak. Complete vaatwasser met alle handleidingen en accesoires.
Top !

Wendy 01-09-2021

Prima winkel, overzichtelijk
Vriendelijk, deskundig geholpen.
Snelle levering

P. Messina 01-09-2021

Ik heb de wasmachine gevonden op hun website, en heb met de klantenservice gebeld en medewerker xxxx heeft alles voor me geregeld, en alles was duidelijk en makkelijk. Ze hebben de wasmachine op de afgesproken dag en tijd gebracht, waren vriendelijk en behulpzaam. Alles aangesloten en oude wasmachine meegenomen. Binnen een half uurtje was alles afgerond. Bedankt!

Mark 31-08-2021

Dit was de goedkoopste leverancier die ik kon vinden voor mijn Amerikaanse koelkast. En ik ben best goed in het speuren naar de laagste prijs; Diep .
Omdat zo'n gevaarte al gauw 130 kilo weegt, gekozen voor uitpakken op de plek van installatie (aansluiten op waterleiding doen ze niet).
Diep respect voor de bezorgers!
Groot ding, moest buiten uit de doos gehaald worden om door de deur te passen. Geheel schadevrij binnen gezet: he-le-maal goed!

Ton Innemee 31-08-2021

Vriendelijk en professioneel geholpen met duidelijke instructies aangaande levering en installatie.

Jacques 31-08-2021

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Goede informatie en details over de Grohe Red die ons hielp beslissen welke te kopen. Ook de montageservice is goed verlopen. Goede ervaring met Bemmel & Kroon.

Pont 31-08-2021

Na telefonisch goed en duidelijke uitleg over de droger die wij uitgezocht hadden is de droger eerder afgeleverd dan we verwacht hadden ,door twee medewerkers keurig aangesloten .

Belle 31-08-2021

Bij de andere firma was er geen vriezer voorradig om te bekijken aangezien ik niet graag online koop. In de winkel vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd. Ook de uitleg dat om de vriezer links te openen het uitleveren iets langer duurde. Bij de aflevering waren er 2 nette heren die keurig alles hebben neergezet en de oude vriezer meegenomen hebben.

Tieleman 31-08-2021

Even vond ik het vervelend dat de door mij bestelde koelkast niet direct leverbaar was.
Bovendien kwam ik er door derden achter dat de levering wel eens ruim twee maanden zou kunnen duren.
Maar met telefonisch contact met de klantenservice kon er eenvoudig een model uitgekozen worden dat direct geleverd kon worden. Heel attent vind ik dat de prijs op hetzelfde neerkomt, maar dat er €19,95 terug gestort wordt omdat voor dat model een aanbieding gold van Gratis 'extra servicekosten' ter waarde van dat bedrag.

Dorina 31-08-2021

Op zoek naar een nieuw wasmachine ben ik bij Bemmel&Kroon terechtgekomen omdat je, eens je weet welk je wil je op zoek gaat naar de goedkoopste site. Waarom meer betalen? De verkoopsite moest leveren èn de mogelijkheid van plaatsing hebben! Dat vond ik belangrijk. Voor maar 25euro was dit klusje zeer snel door de mannen geklaard.
Ook op mijn mails werd zeer snel geantwoord.
Dikke merci voor de snelle service! Nu ga ik de handleiding doornemen zodat ik alles uit dit apparaat kan halen wat eruit te halen valt.

Lieke K 31-08-2021

Zeer snelle levering! Zelfs voor hetzelfde geld een model beter ontvangen doordat deze wel op voorraad was. Werd geleverd dag later door aardige bezorgers.

Jeroen vd hoef 31-08-2021

Vrijdag een Siemens koffiemachine besteld en keurig op de aangegeven bezorgdatum geleverd

Yolanda 31-08-2021

snelle levering wasmachine was vrijdagmiddag kapot zaterdag middag was de nieuwe er al . Keurige bezorgers hebben hem geïnstalleerd en de oude mee terug genomen.

Jurgen 31-08-2021

Goede shop met veel keus.
Lagere prijs dan concurrent en netjes volgende dag bezorgd.

Jammer dat de stekker van de combimagnetron van Etna te kort was en ik een verlengstuk moest gebruiken voor de installatie maar dat valt de winkel niet aan te rekenen.

peter 30-08-2021

prima (concurrerende) prijs, en je wordt goed op de hoogte gehouden op de dag van tijdstip levering .

Mies 30-08-2021

Ik ben super tevreden. Voor onze nieuwe keuken moest ik apparatuur hebben en waar andere winkels met moeilijke verhalen kwamen over leverproblemen dacht Bemmel & Kroon super goed mee en had ik binnen een week de apparaten keurig in huis staan. Een shoutout voor Sefa die alles aan de telefoon perfect geregeld heeft voor me. Ik zou ze dan ook zeker aanraden.

K 30-08-2021

Levering op het gewenste moment. Vakkundig geleverd en geïnstalleerd door de bezorgers. En dat tegen een schappelijke prijs.

Loek 30-08-2021

Het was vrij eenvoudig om vanuit Limburg voor onze zoon in Den Haag vanuit de website en chatbox snel een vakkundig advies te krijgen op basis van onze wensen en budget. Er werd steeds heel snel gereageerd. Zo kon vanuit het verre Zuiden snel een goede energiezuinige wasmachine besteld worden voor onze klimaatzoon! De rest van het proces verliep net zo makkelijk tot aan de levering vandaag. Sympathieke ondersteuning met veel aandacht voor de klant. Top. We zijn super tevreden. Dank!

Monique 30-08-2021

Bij het zoeken naar een goede koffiemachine ben ik op de site van Bemmel & Kroon terechtgekomen. De website was heel gebruiksvriendelijk, en de prijs van het gewenste apparaat helemaal top! Na de bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden van alle volgende stappen, en op de dag van aflevering kon perfect worden gevolgd wanneer de koerier kwam. Uiteraard moet het apparaat zijn kunnen nog bewijzen, maar Bemmel & Kroon heeft dat voor mij als bedrijf al dik gedaan!

Monique S. 30-08-2021

Wij werden goed en deskundig voorgelicht over een alternatief voor de door ons bestelde vaatwasmachine (niet snel leverbaar). Volgens afspraak werd ik een dag later nog eens gebeld met nog meer extra informatie. Bij de levering heeft de monteur een lastig probleem met een vastzittende plint keurig opgelost. Erg goede communicatie met ons als klant. Alle gesproken medewerkers waren bovendien zeer vriendelijk.

Peter 30-08-2021

Goede site, snelle levering, nette prijzen. Veel gangbare producten, niet altijd alles op voorraad, dus dat zou misschien een verbeterpuntje op de site kunnen zijn.

Kees Wijntjes 30-08-2021

Ondanks leveringsproblemen kun je een keuze maken uit een zeer groot aantal koelkasten. Goed voorgelicht en geholpen.

Fee 30-08-2021

Gisteravond de wasmachine besteld, vandaag keurig bezorgd, aangesloten én de oude meegenomen. Daarbij kregen we als verassing het nieuwere model tegen dezelfde prijs. Het tijdstip van bezorgen klopte precies met het doorgegeven tijdslot. Heel erg tevreden!