Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bob uit Hoofddorp 13-01-2024

Ik heb online bij Bemmel & Kroon een AEG bovenlader wasmachine aangeschaft. Door een prima & klantvriendelijk online systeem was de bestelling snel "rond". De aflevering van de wasmachine was op de afgesproken datum / tijdstip perfect op tijd. Twee vriendelijke medewerkers van Bemmel & Kroon hebben de nieuwe wasautomaat naar 2 hoog gebracht en netjes aangesloten. Tevens werd de oude wasmachine door hen weer mee retour genomen. Bij Bemmel & Kroon is de "Klant nog koning".

Diede 13-01-2024

Snelle en goedeservice, dachten goed mee toen ik onderdeel van bestelling was vergeten.

Dhr 12-01-2024

Bemmel &Kroon 1-2-3. 1 Top bedrijf 2 Top webshop 3 Top contact met medewerkers
Zeker een aanrader meerdere keren wat gekocht en zeker niet de laatste keer .

RS68A884CB1 gekocht

Jan Schuitemaker 12-01-2024

Online gezocht naar dit apparaat, nergens een prijs zichtbaar. Overal moest je een prijs opvragen . Niemand reageerde behalve Bemmel & Kroon. Ook nog snel geleverd, want oude oven was kapot gegaan. Snelle reactie en levering zoals je via een internet bestelling verwacht. TOP

Bart 12-01-2024

Mooie koelkast/vriezer-combinatie gekocht voor een mooie prijs. Ik kon alle informatie over de koelkast goed en overzichtelijk vinden op de site.
Ook de levering ging vlot en ze hebben hem meteen op de juiste plek gezet en mijn oude koelkast meegenomen, goede service. Erg tevreden!

zeker prettige behandeling alleen die honderd euro he 12-01-2024

service is goed maar groot was mijn verbazing dat onze koel vries combinatie CNSFD5203 -20 een paar dagen later voor 100euro goedkoper wegging

Christoph Maes 12-01-2024

Ik woon in Vlaanderen en Bemmel&Kroon was voor mij een totale onbekende. Van keuze tot levering verliep vlekkeloos. ik werd blijvend geïnformeerd over elke stap in het proces. Ik heb ondertussen nog een ander apparaat aangekocht en heb weer voor Bemmel&Kroon gekozen. voor mij dus 10/10

Peter Straus 12-01-2024

De shop is goed voorzien, ik werd meer dan goed op de hoogte gehouden, de monteurs waren vriendelijk en correct, ze hebben alle moeite genomen om het apparaat goed te plaatsen, aanrader.

Hub 12-01-2024

Inbouw Combi Magnetron van Etna zeer snel geleverd. Goede communicatie en informatie van Bemmel&Kroon.

Shardha 12-01-2024

Na mijn LG Amerikaanse koelkast uit 2006 was ik anno 2023 toe aan de nieuwste model Amerikaanse koelkast van LG; denk aan een model met ambilight, knock-knock, door cooling, frisse uitstraling etc. Nadat ik meerdere websites bezocht had en reviews gelezen had, wist ik het: het wordt de LG GSXV91MCAE! En ik wist ook meteen dat ik deze koelkast bij Bemmel & Kroon ging kopen! Dit omdat de prijs van de koelkast bij Bemmel & Kroon het voordeligste was.
Eind 2023 was het eindelijk zover! Ik reed op de vroege ochtend van zaterdag 30 december 2023 vanuit Rotterdam naar Zoeterwoude om mijn felbegeerde Amerikaanse koelkast te kopen. Nadat ik live een blik geworpen had op de LG GSXV91MCAE ben ik door de o zo vriendelijke verkoper van Bemmel & Kroon geholpen en heb aangegeven bij hem dat ik donderdag 4 januari 2024 mijn koelkast bezorgd wilde hebben; zo gezegd zo gedaan. Eindelijk was het zover! De koelkast werd door twee zorgvuldige bezorgers op de door mij aangewezen plek in de keuken neergezet. En nu komt het mooie van het verhaal: dezelfde avond was ik wederom op de website van Bemmel & Kroon en ik zie tot mijn verbazing dat de koelkast maar liefst 100,- euro goedkoper was; ik meteen gebeld naar de Servicelijn van Bemmel & Kroon. De telefoniste zei meteen dat ik de 100,- euro retour kreeg. Inmiddels staat het bedrag ook keurig op mijn bankrekening bijgeschreven. Als dat nou geen service is dan weet ik het ook niet meer, echt top! Manman wat een schoonheid is deze koelkast; het heeft echt alles wat ik als vrouw wens in een koelkast. Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Lieve mensen, indien je deze koelkast overweegt om aan te schaffen, twijfel dan niet! Je zult er jarenlang plezier van hebben; Het is echt elke eurocent waard.

Vaatwasser 12-01-2024

Prima site alles perfect verlopen , zeer tevreden vaatwasser laten installeren .
Fam Wubbe Hillegom.

A.Nonkes 12-01-2024

Duidelijke uitleg over apparaat en vlotte bezorging. Er is zeer veel aanbod in de winkel

Roy 12-01-2024

Verschillende dingen bij deze winkel gekocht. Deze keer was het een wasdroger.
Order werd snel afgehandeld en levering was de volgende dag al gepland.
Ook communicatie verliep goed (via e-mail).
Levering werd uitgevoerd door dynalogic. Ook prima service. Vrolijke mannen. Net werk.
Ik had gekozen voor de extra service: plaatsen en aansluiten. Erg prettig dat ik de droger niet zelf op de wasmachine hoefde te plaatsen. 😃

ine 12-01-2024

vriezer gekocht.
de mooiste prijs die ik tegenkwam.
jullie naam voor mij onbekend.
daags na bestelling geleverd.
tussen 10.30 en 13.30 uur. netjes op hoogte gehouden. werd 12.30 uur.
netjes geplaatst en oude vriezer mee terug in kwartier klaar. netjes !

Carla 12-01-2024

Het is een erg duidelijk webshop. De prijzen van de artikelen zijn gunstig en zeker als je ook nog eens gebruik kunt maken van een aanbieding. Wat ook erg prettig is is dat de tijd van de levering uitgebreid gemeld wordt. Door een mailtje en sms-jes. Zo weet je vrij nauwkeurig wanneer je levering plaatsvindt. Erg prettig moet ik zeggen. 👍👍

Marjolein 11-01-2024

Goede prijs en de volgende dag levering en plaatsing van de wasmachine. Goede communicatie ivm aflevering. Oude machine meegenomen. 🔝

Harout 11-01-2024

Gisteren besteld vandaag in huis, laagste prijs garantie. Erg tevreden, top service!

Mevrouw Meijer 11-01-2024

Dit is onze 2x dat we een bestelling hebben gedaan. Nu weer heel goed geholpen. Ze hebben er alles aan gedaan om ons te helpen met een indicatiekookplaat, 2 dagen later netjes bij ons thuis bezorgd.

Bert hiemstra 11-01-2024

Eerst goede info via internet welke was machine ik wilde daarna gekeken en vergeleken prijs en daarna gelijk besteld bij bemmel en kroon had wel vertrouwen is mijn tweede aankoop bij hun en de prijs was super scherp tov van andere bedrijven.
Dus best goede ervaring !

Peter Vranken 11-01-2024

Er wordt snel en accuraat gereageerd op een aanvraag. Ik kreeg een offerte met een scherpe prijs en de afhandeling daarna verliep ook prima. De levering via Dynalogic ging wel goed maar helaas kun je alleen een dag aangeven voor de levering en geen tijdvak. Om 08u in de ochtend krijg je dan een tijdvak aangegeven en in mijn geval was dat op zaterdag tussen 17u en 20u. Hierdoor moest ik een gepland diner met vrienden cancellen hetgeen erg vervelend was alle betrokkenen......

krdewaal 11-01-2024

Winkel met goede service. Binnen dag geleverde wasdroger kon niet worden aangesloten vanwege trekschakelaar. Het service team van Dynalogic dat de service namens Bemmel & Kroon leverde sloot de droger vervolgens binnen 2 dagen aan. Uitstekende service.

H v d Hulst 11-01-2024

Alles is gewoon duidelijk , zowel on-line als in de shop👍, ook de levering van het pakket was goed , werd netjes achterom gebracht 👍

Nancy 11-01-2024

Gisteren een nieuw fornuis besteld. Na een eerdere mislukte bestelling elders kwam ik achter deze site. Snelle terugkoppeling, meedenkend personeel en snelle levering. Zal zeker aanbevelen.

Brouwer 11-01-2024

Keurig afgehandeld zou zodra ik weer wat nodig heb weer voor deze firma kiezen en ze zeker aanbevelen bij vrienden .Super tevreden

Jeroen76 11-01-2024

Onlangs heb ik besloten om mijn tien jaar oude Bosch vaatwasser te gaan vervangen door een zuinigere, stillere en grotere Miele, die ook nog eens meer opties heeft. Online prijsvergelijken leidde al gauw tot de conclusie dat Bemmel & Kroon de beste aanbieding had, en in het verleden heb ik hier al vaker naar volle tevredenheid besteld, dus de keuze was snel gemaakt. Ik heb nog een paar keer met de klantenservice gemaild in verband met enkele vragen, en elke keer ontving ik snel en duidelijk antwoord, ook in de avonduren. Waar vind je dat nog? Ik heb nog een mooie korting gekregen, en toen ik aangaf van het aanbod gebruik te willen maken, werd er telefonisch contact opgenomen om na te vragen hoe snel ik de nieuwe vaatwasser nodig had in verband met levertijden. Zelden ben ik zo vriendelijk en enthousiast te woord gestaan. Nadat we telefonisch alles hadden doorgesproken, ontving ik meteen de orderbevestiging op de mail.
Omdat ik had gekozen voor een levering met professionele installatie (aanrader!), moest ik een aantal weken wachten in verband met de drukte bij het installatiebedrijf, maar dat werd duidelijk aangegeven en er kon ook meteen een datum worden geprikt. Tijdens het wachten begon het bij mij te kriebelen. Ik had namelijk een Miele gekocht zonder verlichting, maar bij nader inzien wilde ik misschien toch een model met verlichting. Contact gezocht met Bemmel & Kroon, en dit was geen enkel probleem. Ondanks dat ze de door mij gekochte vaatwasser voor mij hadden moeten bestellen bij de leverancier, mocht ik in plaats daarvan toch alsnog kiezen voor een ander model.
Mijn nieuwe vaatwasser is gisteren geleverd en netjes geinstalleerd, en ik ben enorm tevreden met het resultaat, en vooral met de geweldige service van Bemmel & Kroon. Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen!