Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ted 28-12-2022

Het assortiment is ruim. Informatie op de website is duidelijk en ruim voldoende. Scherpe prijzen. Bestelling is makkelijk te plaatsen. Bij vragen wordt er zeer snel gereageerd en als er iets te melden is nemen ze zelf ook initiatief. Aflevering van mijn product is uitstekend verlopen. Op basis van de uitstekende dienstverlening ga ik bij een volgende gelegenheid absoluut weer kijken bij Bemmel & Kroon

paulus 28-12-2022

Net voor kerst ging de wasmachine stuk. Gezien de schade dus op zoek naar een nieuwe op internet voor het type. Dit moest in ieder geval een A energie label zijn. Na wat gezoek voor een goede prijs via Kieskeurig , bleek hij, na een telefoontje notabene op tweede kerstdag, voorradig te zijn, en de volgende dag geleverd te kunnen worden. Snel geholpen door de service desk

Ilse de wolf 27-12-2022

Snelle levering voor mooie prijs
Goede communicatie qua bezorging
Komen de afspraken qua tijd, levering en kwaliteit na

Wiersma 27-12-2022

Gisteravond een vriezer (Liebherr 1496-20) besteld en nog geen 20 uren later al in huis. Perfecte service. Ik werd constant op de hoogte gehouden van mijn bestelling, zowel via track & trace als ook via sms-berichten na bestelling en vlak voor levering.

Rene Arendse 27-12-2022

1 dag vóór Kerst besteld en de dag ná Kerst geleverd. Ik werd de hele dag op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Keurig stevig verpakt en schadevrij afgeleverd.

Marco 27-12-2022

Super nette zaak
Leuk personeel met verstand van zaken
Snel geleverd door een gezellige bezorger.

Harry 27-12-2022

Supersnel geleverd, netjes afgeleverd, precies op de aangegeven tijd.
Vriendelijke mensen aan de telefoon, zelfs op zondag.

Jeffrey 27-12-2022

Heb een miele watmtepomdroger gekocht bij bemmel&kroon en ben zoals altijd tevreden over de gang van zaken . Fijne service en vakkundige verkopers . Kom al meer dan 10 kaar bij ze

Mark van Wolfswinkel 27-12-2022

Vooralsnog alleen besteld en geleverd gekregen dus geen ervaring met aftersales. Maar scherpe prijzen, goede voorraad en snelle levering.

A. van de Laar 27-12-2022

De prijs was zeer scherp van deze Bosch wasmachine. Prijs bij anderen minimaal 8% meer voor exact hetzelfde artikel. Maandag einde middag besteld, dinsdag einde ochtend in huis. Oude wasmachine is retour gegaan. Dus eigenlijk allen maar lof! Ga zo door.

Jack 27-12-2022

Topservice ! Makkelijke website en bestellen gaat eenvoudig,je word continue op de hoogte gehouden van de status van je bestelling,evenals de aflevering.
Ga zo door en ik kom zeker terug!!

Wendy 27-12-2022

Bestellen ging super makkelijk. Bij nader inzien was de wm niet meer te leveren. Via mail zijn we netjes op de hoogte gesteld dat we een nieuwere versie voor hetzelfde geld geleverd kregen. NetJes een mail van te voren ontvangen wanneer wij de heren konden verwachten. Deze heren hebben de wm geplaatst en aangesloten en de oude meegenomen. Nette service die je helaas wel mee moet bestellen en betalen, maar voor ons was het wel weer een uitkomst!

Nick 27-12-2022

Top service easy too order , I could choose a delivery date delivered precisely on time

R.koobs 27-12-2022

Besteld volgende dag in huis.prima te volgen wanneer ze kwamen.weer een blije huisvrouw.

Pepijn 27-12-2022

Heel netjes geholpen ivm ophalen product.
Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Hw 26-12-2022

Wachttijd in de winkel was wat lang,eenmaal aan de beurt werd ik uitstekend geholpen

Elly 25-12-2022

Ik heb bij Bemmel en Kroon een Inventum Kookplaat IKI6010 gekocht. Voor 22.00 uur besteld is inderdaad morgen ik huis. Over de bezorging werd ik goed op de hoogte gehouden. Op de dag van bezorging kreeg ik een bericht van de geschatte tijd, en nog een bericht dat de bezorging na een half uur bezorgd zou worden. Heel fijn geregeld. Het product voldoet aan alle verwachtingen. Al met al een hele fijne ervaring, dank je wel !!!!!

j. bosten 25-12-2022

duidelijke website, makkelijk te bestellen en voor mijn siemens eq6 plus extraklasse koffie apparaat de absoluut beste prijs van Nederland.
zoals beloofd levering volgende dag met uitstekende track&trace van Dynalogic. beter kan niet.
Bemmel&Kroon hebben hun belofte waar gemaakt, ook vlak voor de drukke kerst, compliment!

Ronald den Breejen 25-12-2022

Webshop gaf aan product op voorraad, toen ik besteld had vermelde de text niet op voorrad.
Customer service melde mij later dat de producten er toch waren. Customer service werkt prima.
Helaas werkt bedrijf samen met Dynalogic. Ze weigerden de machines over de eerste drempel te plaatsen. De alleen aanwezige ontvanger kreeg de keus: buiten laten staan of weer meenemen.
Volgende keer toch maar bestellen bij bedrijf met eigen servicedienst. Dit nooit meer.

Ronald 25-12-2022

robert 24-12-2022

vanaf het plaatsen van de order tot aan de levering prima geregeld. werkelijk als een geoliede machine.

W.M. Groenewegen-Kroon 24-12-2022

Duidelijke shop. Duidelijke vergelijking van de producten. En ook gemakkelijk om een product te bestellen.

Coffeeroam 24-12-2022

Apparaat keurig geleverd en netjes door partner Ajtec geïnstalleerd in de keuken. Wel jammer dat er door de krapte op de arbeidsmarkt geen monteurs/chauffeurs beschikbaar waren, waardoor onze bestelling 6 weken bij Bemmel en Kroon in de opslag moest blijven staan voordat de besteller op pad kon gaan. Ook jammer dat pin-betaling aan de deur €10,- extra kost. Gelukkig was het ons wel vooraf verteld, dus hebben we toch maar 24 uur vooraf per overschrijving betaald - dat ging overigens goed.

Bemmel en Kroon 24-12-2022

BKI1155658
Makkelijk bestellen via internet. Binnen 2/3 dagen geleverd. Door de dag heen op de hoogte gehouden hoelaat hij geleverd zou worden

Visser 24-12-2022

Goede duidelijke website. Scherpe prijzen. Duidelijke en ruime informatie voorziening tijdens bezorging.