Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Spike 10-02-2021

Nadat de geleverde inductieplaat te laag van vermogen was en ik graag een andere wilde..terwijl de verpakking al bijna weg was..mocht ik toch ruilen!!
Zonder bijbetaling volgende dag een omruiling!!

Rein 10-02-2021

Duidelijke website, telefonisch zijn ze goed bereikbaar ook tot later in de avond. Zeer vriendelijk personeel. Geven ook advies. Bezorging was ook uitstekend. Snel en op afgesproken tijd. Goede service dus.

Lucky Luc 10-02-2021

De meest prettige bezorg ervaring in 6 jaar tijd op het westelijk halfrond.

Juliëtte 10-02-2021

Snel geleverd, conform afspraak.
Handig is ook dat je via de track en trace precies kunt zien waar de bezorger is, het tijdvak wordt continue aangepast, waardoor je niet de hele tijd thuis hoeft te zijn in genoemd tijdvak.
Zeer tevreden.

Alex 10-02-2021

The seller keeps items which are no longer in stock on website to collect leads. But that's what all the competitors do in the Netherlands. So don't expect to order with a few clicks, you'll have to call and order by phone.
Communication was efficient though and they delivered dishwasher fast. Overall the store is good, the whole market of household appliances in Netherlands is not customer centric and works in an old-fashioned way.

J. H. Schut 09-02-2021

Alles verliep vlot en netjes. Levering liet even wachten ivm Corona, maar dat werd duidelijk gemeld. Aflevering aan huis : duidelijk het tijdsblok gemeld en netjes geplaatst . Alles prima.

Raymond 09-02-2021

Goed geholpen door de verkoopster.
Nieuwste model gekregen tegen de oude prijs.

Marc van den Broek 09-02-2021

Ondanks dat ik heel lang op mijn bestelling moest wachten; Bosch kon niet leveren. Heeft verkoper xxxx continue meegedacht en oplossingen geprobeerd passende oplossingen aan te dragen. De wasmachine en droger zijn vandaag afgeleverd. Keurig naar de 2e etage gebracht, aangesloten en uitgelegd. Kortom helemaal TOP!

F.H.M. Kempers 09-02-2021

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon wegens adequate uitleg en vooral de duidelijke website en begeleiding via e-mail.
Perfect geregeld wat er staat te gebeuren bij aflevering die de andere dag al plaats vond en hoe het aangeleverd zou worden.
De bezorger had om 08.50 gebeld dat hij er over 20 minuten bij ons zou zijn en dat klopte en conform de afspraak het toestel uitgepakt en de oude magnetron meegenomen. Fantastisch geregeld en wij zijn zeer tevreden over het toestel.

Cjm Meesters 09-02-2021

snel, klantvriendelijk en keurige prijzen. Bezorging perfect aanrader. 's avonds besteld andere dag in huis, dik tevreden.

Boetz36 09-02-2021

Prima levering netjes op de hoogte gehouden van aankomst koerier.
Product tegen een scherpe prijs.
Vriendelijke chauffeur nam het oude apparaat mee.

Alex 09-02-2021

Snel gevonden wat ik zocht, duidelijke site en ondanks de barre weersomstandigheden gewoon de volgende dag geleverd.
Goede track & trace functie van hun koeriersdienst, Dynalogic.

Bert Bent 09-02-2021

Zeer prijsvoordelig en vlotte bestelling en afhandeling.
Aflevering en installatie vlot met als bemerking dat afsluitdopjes aan de achterkant vd machine niet werden geplaatst!
Wil je fooitje opstrijken maak de installatie dan ook af!!

F. Moonen 09-02-2021

De web-site was duidelijk, en makkelijk bruikbaar. Ook de hulp die telefonisch werd gegeven om mijn vragen te beantwoorden was snel en goed van kwaliteit.
De levering was ook zeer vlot, en correct.

Betje 09-02-2021

Prijs/kwaliteit verhouding. Goedkope prijs en directe levering. Extra service pakket afgesloten en daar waren we heel blij mee!

G Landaeta 09-02-2021

Ik ben erg tevreden met de webshop, en heel tevreden met de aankoop geld waard.

Wesley 09-02-2021

De eerste en laatste keer dat ik hier wat besteld heb

Aangekocht vrijdag 29 januari
Vandaag besteld en morgen in huis stond er op de site
De dinsdag erna gebeldhoe de stand van zaken was
Hierbij kregen wij iemand aan de lijn die ons met een arrogante toon vertelde dat we voortaan maar beter moeten lezen wat er op de site staat
Leverbaar is dus leverbaar en houd in dat het besteld moet worden en dus niet op voorraad is werd er verteld
Nou goed foutje vanuit ons dan maar
De ijskast zou de dag erna binnen komen en dan zouden we ingepland worden
Maandag 8 februari nog maar eens gebeld want niks gehoord de rest vd week
Ijskast is net binnen en word morgen bezord, prima das mooi

Vandaag de levering
Bij aankomst vertelde wij de jongens dat ze beter via de poort konden lopen omdat de ijskast naar de schuur moest
Het antwoord gvd dan moet ik weer keren
Daarna kregen we te horen dat er wel heel veel sneeuw in de tuin lag
De ijskast werd neergezet in de opening van de schuur , de oude stond naast de schuur en die wouden ze in eerste instantie niet meenemen
Ook heb ik 20 euro extra betaald voor al deze handelingen van de jongens
De ijskast staat zelf nog in de verpakking in de opening van de schuur

Regelrechte schande deze bezorgers

m 09-02-2021

Duidelijke website, makkelijk in gebruik.
1 dag later geleverd, snelle service en een goede prijs.

J. van der Heiden 09-02-2021

Erg gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk en duidelijk !
Niet onbelangrijk : Ook prijstechnisch gezien de beste keuze.

Jill 09-02-2021

Dienst verkoop en naverkoop is vlot bereikbaar via mail, bestelling gemakkelijk op te volgen. Levering tot op de minuut correct!

Erwin 09-02-2021

Top service!!!! Altijd alle apparaten bij bemmelenkroon besteld met verlengde garantie. Stel dat er wat aan de hand was bellen en het word opgelost. Dikke 10 voor het bedrijf bemmelenkroon.

Jann 09-02-2021

Klantvriendelijk
behulpzaam bij het veranderen van het product van de koelkast

Malika 08-02-2021

Heel fijne winkel om zaken mee te doen, blijkt nu eveneens erg goed te werken middels internet. Klantenservice is snel te bereiken en ook wordt er mee gedacht bij de aanschaf. Bezorgen en leveren keurig volgens afspraak, er wordt netjes opgeruimd en neergezet. Al met al zeer tevreden.

Esther 08-02-2021

Gisteren een vriezer besteld en ondanks dat de betaling aan mijn kant niet goed verliep, met handmatige acties tot gevolg, heb ik vandaag de vriezer kunnen aansluiten. Chapeau voor de snelle actie, op zondag ook nog, en de toch heel vlotte levering ondanks de betaal-hickup, waarvoor ik verantwoordelijk was. Vriendelijk personeel bovendien.

D 08-02-2021

Goede service. Vriendelijke behandeling maar jammer dat deze 2 heren geen mondkapjes droegen.