Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jacob 12-05-2022

Al 2x een keuken gekocht via Bemmel & Kroon. Goede service en advies. Ook nu weer bij aanschaf inductie fornuis goed geholpen. Nette showroom met genoeg keus voor iedereen.

M&H 12-05-2022

prettig en vakkundig geholpen! De nieuwe vrieskast werd keurig geleverd binnen het aangegeven tijdsbestek. De mannen, plaatsten de vriezer netjes en zorgvuldig op de zolder. Koffie, nee geen tijd, met het zweet op hun voorhoofd op naar de volgende aflevering. Wij eten waar we de volgende aankoop moeten doen !

Reinier 12-05-2022

Bemmel en Kroon is een proactieve winkel met goede prijzen van al mijn keuken apparatuur . Hoewel de levering van mijn Bosch oven zeer lang op zich wachten (buiten de schuld van Bemmel) werd ik regelmatig geïnformeerd en de leveringen zelf was uiteindelijk zeer kundig en snel door de vervoerder.

ordernummer BKI1090292 d. ten hove 12-05-2022

Goede duidelijke site
Communicatie via telefoon goed
vlotte en nette levering

Martin 12-05-2022

Extra korting bij aanschaf was aantrekkelijk. Maar toen bleek het artikel opeens uitverkocht. Gebeld over de verwachte leverdatum, die klopte uiteindelijk niet. Maar uiteraard is er begrip voor het wereldwijde probleem van leverproblemen. Toen de oven er weer was, ging het snel, en kon ik eenvoudig de gewenste leverdatum invoeren. Belangrijk! Verder klopte alles keurig en goed te woord gestaan aan de telefoon. Heb daardoor vertrouwen gekregen. Vandaar een 8!

Neusje 12-05-2022

Wij hebben een wasmachine gekocht, waarvan stond vermeld dat deze leverbaar was. Helaas was dat niet zo. Er werd wel gelijk gebeld dat we er op moesten wachten. Na een paar weken zelf gebeld hoe ver ze waren en ze hadden 'goed nieuws' de verwachte levertijd was na nog drie weken wachten. Er werd wel aangeboden om naar een alternatief te zoeken. Dit hebben wij later zelf gedaan, die wasmachine was er wel in 1 dag. Plussen en minnen dus.

Nick Appelman 12-05-2022

Ik heb een combinatie van Bosch wasmachine en droger gekocht. Had vooraf even gebeld naar de lokale zaak in de Cruquius waarnaar ik via de website netjes ben geholpen aan mijn producten. Wilde eerst voor een andere combi (iets verouderde versies) set gaan, maar ben door duidelijke uitleg op een geavanceerdere set gewezen en heb deze uiteindelijk ook gekocht.

Binnen een half uur was alles geregeld en kreeg ik netjes de offerte doorgestuurd, welke ik direct betaald heb. Na de betaling ben ik nog even terug gegaan naar de website om mijzelf wat meer in te lezen over de specificaties en toen kwam ik er achter dat ik niet de volledige combikorting had gekregen zoals eerder duidelijk vermeld stond op de website. Nadat ik de zaak in de Cruquius opnieuw contacteerde heeft de desbetreffende collega mij direct een credit gestuurd. Deze credit was na 24u alweer terug gestort op mijn rekening.

De levering met de bezorgservice ging wat minder vlekkeloos door pech met de bezorgauto (onmacht). In de tussentijd ben ik meermaals op de hoogte gehouden door de desbetreffende collega van Bemmel & Kroon. Uiteindelijk zijn deze ochtend, 09-05 jl, mijn spullen netjes boven bezorgd en aangesloten. Bezorgers kwamen mooi op tijd en heb alles met hen naar boven getild.

Al met al mijn complimenten voor;

- advies op maat: ik kwam zelf voor een andere wasmachine & droger, maar ben met duidelijke uitleg geadviseerd op iets wat beter bij mij past als consument
- goede prijs/kwaliteitverhouding: Aan de hand van mijn vereisten zijn er bepaalde producten geadviseerd en deze doen het allebei uitstekend. Gezien de gemaakte investering, ben ik meer dan tevreden over de kwaliteit en de prijs die ik ervoor betaald heb.
- Goede connecties met eigen (uitbesteedde) bezorgdienst Dynalogic: Telefonisch snel gehandeld van Bemmel & Kroon medewerker door meermaals direct met Dynalogic te checken wanneer mijn goederen geleverd worden.
- Bonus voor Dynalogic heren: Spullen zijn netjes afgeleverd alsook geïnstalleerd.
- Aftersales service: dit punt vind ikzelf misschien nog wel het belangrijkste van allemaal, omdat een bedrijf hiermee echt kan laten zien of datgene wat zij zeggen te zijn/kunnen betekenen ook daadwerkelijk zo is. Ik kan niet anders zeggen dan dat Bemmel & Kroon aan de verwachtingen heeft voldaan.

Al met al een uitstekende service en ik zal om bovengenoemde redenen zeker in de toekomst terugkomen.

Theo van Luijk 12-05-2022

Prima site om spullern te bestellen en bij het stellen van een vraag direct antwoord. Dat noem ik nog eens service.

HJ 11-05-2022

Wij zijn heel netjes en uitgebreid geholpen bij het kopen van een nieuwe inbouw koelkast en vaatwasser bij het filiaal in Cruquius. Zowel in de winkel, per mail als via de telefoon kregen we uitgebreide hulp en advies.
Uiteindelijk zijn beide apparaten ook netjes en goed via Bemmel en Kroon geleverd en geïnstalleerd.
Bovendien hebben ze echt de laagste prijs.

Zee Zeer zeker 11-05-2022

De bestelling kwam net zo snel als het knipperen van je ogen, nette levering en attente, vrolijke bezorgdienst
Zeer zeker een aanrader dit bedrijf

john 11-05-2022

gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website, duidelijkheid om juiste keuze te maken.
Tevens efficiënte aflevering en duidelijk wanneer deze kwam, je hoeft niet de hele dag thuis te wezen en een telefoontje dat de levering er over een half uur aankwam, zeer klantvriendelijk.

Martine 11-05-2022

Na grondige prijs en vergelijk kwam Bemmel en Kroon als goedkoopste uit de bus. Tijdens het bestellen ging er iets fout bij de betaling (ik had het kastje van de bank niet bij de hand). Een uur later werd ik namens Bemmel en Kroon gebeld door een zeer vriendelijke dame die mij vroeg wat er fout was gegaan. Hierna heeft ze mij de factuur en een link voor de Ideal betaling gestuurd zodat de levering kon door gaan zoals beloofd. Gisteren besteld en vandaag staat mijn nieuwe kookplaat.

Soekram 11-05-2022

Ik ben zo goed geholpen wat ik wilde en ik had hem volgende dag al thuis netjes ontvangen voortaan weet ik waar ik kan komen voor wat je nodig hebt.
Vriendelijk dank

Peter 11-05-2022

Zowel het bellen, en het opvragen van de (scherpe) prijs ging erg soepel. Korte wachttijd aan de telefoon. Toen ik later terugbelde om de order te plaatsen werd door de vriendelijke medewerkster gericht de juiste vragen gesteld, en het bestelproces ging dan ook erg makkelijk. Via een toegestuurde betaallink was de deal snel gesloten. Dat de inductie kookplaat op voorraad was, er ook nog eens op zondag geleverd kon worden was helemaal top natuurlijk.

E.Engels 11-05-2022

Op zondag voor de 2de keer een bestelling geplaatst bij Bemmelenkroon. Dit maal de Siemenskoffiemachine besteld en volgende dag smiddags bezorgd, dus snel en duidelijk en niet onbelangrijk de goedkoopste.

Elmer Timmer 10-05-2022

Scherpe prijzen, heldere en tijdige communicatie over de levering.
Flexibel in de te bepalen afleverdatum.

Steven 09-05-2022

Alles overzichtelijk uitgestald, bestelling soepel net als bezorging thuis. Zo zie ik het graag

Raymond 09-05-2022

Naast goede prijs van de apparatuur. Super service. Snelle reactie. Helpen waar nodig
Ik zal hier zeker vaker bestellen
Ik zou geen negatief punt kunnen noemen. Of iets wat ze zouden moeten verbeteren.
Ga zo door

J. Mars 09-05-2022

Vorig jaar een Bosch vaatwasser bij Bemmel & Kroon gekocht. Ben dermate tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en de kwaliteit van de geleverde dienst en het product, dat ik nu wederom mijn aankoop (Bosch warmtepompdroger) bij hun heb gedaan. Ze waren nog het goedkoopst ook. Ook niet onbelangrijk in de huidige tijd.

Theo van Luijk 09-05-2022

Kees 09-05-2022

Ik was op zoek naar een Liebherr inbouwkoelkast. Eerst besteld bij MediaMarkt echter na betaling bleek apparaat ineens niet op voorraad. Veel ellende en met aftersales bij MediaMarkt onkundig personeel echt verschrikkelijk. Ik verder gekeken wie wel voorraad had en dat was Bemmel en kroon. Om 22.45 waren ze nog telefonisch bereikbaar om te checken of ze wel echt voorraad hadden. Hier gelukkig wel een kundig persoon aan de telefoon. Leverings datum kunnen afspreken en zelfs de prijs werd gematched met MM. Vandaag afgeleverd door nette bezorgers en koelkast werkt perfect. Bedankt 😀

Ronald 09-05-2022

Goede uitleg over product, meedenken met de klant over welk type het beste voor onze situatie zou zijn. En wat gedaan aan de prijs.

Henk de Zee 09-05-2022

Deze shop is een uitstekend bedrijf. Heb er aardig wat spullen gekocht. Altijd vriendelijk geholpen. Voor mijn huidige aankoop was alles binnen een paar minuten geregeld. Netje en respectvol geholpen. Uitstekende service

Doornberg 09-05-2022

Een mooie shop er overzichtelijk. Zeer goede service en vriendelijke mensen. Een goede bezorging. Alles prima geregeld.

Tatyana 09-05-2022

Good price. Very good choice with sufficient description. We ordered induction hob which was not available at the moment in the shop, needed to wait for 2 months that is not critical. But we didn't know when the hob can be made for us. In general positive experience.
Suggestion: contact customers when approximate delivery date is known.