Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

NOvW 16-03-2021

Overzichtelijk pand, vriendelijke en deskundige medewerker(s). Ondanks de Corona regeling goed advies zonder gejaagd over te komen. Na bestelling, direct de mail met nota in mijn mailbox en levering de volgende dag.

Luanne 16-03-2021

Een jaar of 8 geleden heb ik mijn keuken bij Bemmel & Kroon gekocht. En in die 8 jaar ben ik super geholpen qua service als er problemen waren. Nu was mijn vaatwasser plus ijskast stuk. Voor mij duidelijk dat ik deze weer via Bemmel & Kroon zou kopen. Ik heb witgoed gebeld en hun advies gevraagd. We gingen uit van wat ik nu had staan en waar ik wel of niet tevreden over was. Vervolgens deed de verkoper een voorstel voor 2 apparaten. Ik heb op zijn expertise vertrouwd en de producten gekocht zonder ze life te zien. Ze zijn netjes geleverd, geplaatst plus oude ijskast en vaatwasser zijn meegenomen. Ik ben zeer tevreden. De producten zijn eigenlijk boven verwachting. Ik heb 5 jaar garantie op beiden, dus verwacht bij problemen nog steeds een goede service van ze. Ik had ook het gevoel dat ik een betrouwbare prijs heb gekregen.

Ilona 16-03-2021

De mannen waren vriendelijk. Hebben de droger goed aangesloten en hebben gevraagd of ik nog vragen had. Nette service

Stijn 16-03-2021

Zeer tevreden over prijs, product en levering van mijn Siemens combi stoom-bakoven door Bemmel en Kroon.

Wim 16-03-2021

Na een eerdere positieve ervaring met de firma Bemmel & Kroon wederom besloten hier te shoppen voor een nieuwe inbouwkoelkast. Onlangs mijn eigen onderzoek bleek dat het gekozen en bestelde apparaat niet zou passen. Ik werd hiervan op de hoogte gesteld door de klantenservice die mij vertelde dat de installateur dit had geconstateerd. Samen zijn we uitgekomen op een alternatief apparaat. De communicatie en verdere afstemming met de inwoner van de woning waar de koelkast geplaatst moest worden is tevens prima verlopen. Inwoner was zeer te spreken over de installateur, welke op tijd aanwezig was en conform afspraak het verpakkingsmateriaal en oude apparaat mee retour heeft genomen. Zeer tevreden dus over de aankoop en gang van zaken.
BKI959122

Monica 15-03-2021

In oktober 2019 een AEG oven gekocht bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude Rijndijk. Na 8 maanden in maart 2020 breekt een plastic onderdeel van de deur af. Een monteur van de fabrikant Electrolux vervangt de hele ovendeur. Electrolux sluit het stukgaan van het plastic onderdeel uit van de garantie. Hoewel Bemmel & Kroon als verkoper van het apparaat eerste aanspreekpunt is bij het kapot gaan van de oven houdt Bemmel & Kroon zich het gehele traject afzijdig en heeft nooit inhoudelijk gereageerd op mijn e-mails.

Review 19-10-2020
In 2019 een oven gekocht bij Bemmel en Kroon. Na 8 maanden breekt een plastic haakje in de deur af. De reparateur moest er een hele nieuwe deur in plaatsen. Bemmel en Kroon reageert niet op de vraag hoe dat nu moet met de gepeperde rekening. Echt hele slechte service.

Hans en Sjaan Eijken 15-03-2021

Als vaste klant van Bemmel en Kroon hebben we een nieuwe droger uitgezocht. Lekker makkelijk via de site en de volgende dag keurig op tijd gebracht en aangesloten.
een geruisloze service. Gemak dient de mens

LG 15-03-2021

Op zoek naar een vaatwasser kwam ik uit bij Bemmel & Kroon. De klantenservice was telefonisch heel erg goed bereikbaar in tegenstelling tot andere bedrijven die ik benaderde. Werd goed geholpen aan de telefoon. Het bestellen ging ook makkelijk, al had ik de vaatwasser al besteld voordat ik kon betalen. Maar ook nu was de klantenservice weer erg behulpzaam.
Enige minpuntje was dat de vaatwasser online nog op voorraad was en ik deze kon bestellen en een bezorgdatum kon kiezen, maar dit uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Maar uiteindelijk werd de vaatwasser sneller geleverd dan eerst aangegeven.

Mariëlle 15-03-2021

Artikel was niet meer voorradig en uitverkocht. Ik kreeg direct een mail waarin een volgende versie, die wat duurder was aangeboden voor dezelfde prijs als het door mij bestelde artikel. Top service!

Annelies Scheepers 15-03-2021

Omdat we een nieuwe koelkast nodig hadden kwamen we via google op de site van Bemmel&Kroon terecht.
Daar het een mooie koelkast was en de prijsklasse goed hebben wij hem online besteld.
Dit was voor de eerste keer bij Bemmel&Kroon en zijn zeer tevreden, alles tip top in orde, maar ook de bezorgers verdienen een compliment.
Ik ga zeker vaker bestellen als ik weer iets nodig heb en raadt het iedereen aan.

Luc 15-03-2021

Product besteld, was niet op voorraad. Toen kregen we een beter en duurder apparaat zonder bijbetaling. Super fijn.
En.. Zondagavond besteld, maandagochtend in huis👍

Claudia 15-03-2021

Ik heb een Bosch droger in het weekend besteld en deze werd al op maandag geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de tijd waarop de droger geleverd zou worden. Hij was keurig netjes ingepakt. Kortom snelle service en geen klachten!

Rene Menges 15-03-2021

Duidelijke site,snelle levering,goede communicatie.
Ruime sortering,Deskundig personeel

Gert 15-03-2021

uitstekende producten. tegen een goede prijs. goede snelle service.
de Bosch inductie kookplaat staat ook schitterend.

Nick 14-03-2021

Goede service en klantvriendelijkheid. Goede producten voor eerlijke prijzen

Hans 14-03-2021

Gebruikersvriendelijke website. Goede selecties mogelijk en daardoor eenvoudig een definitieve keuze te maken. Na plaatsen van de bestelling word je netjes op de hoogte gehouden over het bezorgproces. Aflevering binnen een dag door een keurige bezorgdienst, tot vrijwel op de definitieve plek. Voldoende tijd om eventuele (transport)schade te beoordelen.
Oude apparaat werd retour genomen. Wat resteert is alleen het verpakkingsmateriaal. ;)

Bianca Galjaard 14-03-2021

Vriendelijk personeel die de wasmachine snel en correct hebben aangesloten.

Rachel 14-03-2021

Product stond duidelijk aangegeven op de site. Verder was de bezorging erg goed en snel verlopen. Duidelijk via de mail/sms op de hoogte gehouden over de aankomst van het pakketje.

Sonja Bohte 14-03-2021

Makkelijk bereikbaar en super snelle service. Je vind de weg op de site makkelijk en daardoor verlies je weinig tijd met zoeken.

Frank Gerritsen 14-03-2021

Heb bij Bemmel en Kroon een vriezer gekocht . Prima Prijs . Afspraken gemaakt over het lever moment . Allemaal Top! verlopen

Sylvia van Breda 14-03-2021

De mannen kwamen hem bezorgen op zondag en waren super vriendelijk en behulpzaam.

Bas 14-03-2021

Ik koos deze winkel vanwege de goede rating en scherpe prijs. De site was prettig en overzichtelijk, mijn bezorging kon (een dag van te voren) zonder problemen verzet worden toen ik erachter kwam dat ik niet thuis kon zijn, en kon uiteindelijk op een zondag geleverd worden. Goede service!

Thies 14-03-2021

Gisteravond inbouwmagnetron besteld en om 13.15 in huis: sneller kan niet. Goede communicatie én de scherpste prijs na een kwartiertje zoeken op internet. Als klant wil en mag je niet meer wensen: top!

Theo Holtman 14-03-2021

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product het goedkoopste was met daarnaast nog een korting. De levering was binnen 24 uur. Top.

Rene 14-03-2021

Via Kieskeurig.nl bij Bemmel&Kroon terecht gekomen nadat onze wasmachine het begaf. De meeste mensen zullen niet verder komen dan Coolblue, maar ik ben van mening dat je hier lang niet altijd de beste deal hebt. In eerste instantie alleen de wasmachine uitgekozen bij Bemmel&Kroon, maar op basis van de suggesties (en extra kassa korting) hebben we daar gelijk een droger aan toegevoegd. Tevens gekozen voor de extra service voor plaatsing en installatie op zolder. De oude wasmachine is daarbij ook gelijk meegenomen (gratis). Al met al aangenaam verrast en erg tevreden over de prijs, het aanbod, de service en communicatie. Ik heb Bemmel&Kroon inmiddels bij mijn bladwijzers gezet want ik ga hier zeker weer bestellen