Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marianne 07-05-2021

Ik geef een hoog cijfer voor de service, dit omdat ik zelf de verwisseling gemaakt had van sleepdeur op de koelkast ipv een deur op deur. Gebeld en er werd niet moeilijk gedaan meteen een andere koelkast uitgezocht en op de dag die ik aangegeven had werd deze netjes geleverd!!!
En dit terwijl ik toch in België woon.
Top service!!

R. Lyons 07-05-2021

Ik vond de informatie verstrekking vooraf betreffende levertijd erg goed. De medewerkers die onze producten afleverde waren erg beleefd en behulpzaam !

Erik 07-05-2021

Bemmel en Kroon, kende ze niet maar steken een paar andere gerenormeerde bedrijven de loef af. Wat een service en snel! En tegen de laagste prijs. Qua bezorging ook top en informatievoorziening.

Rob 07-05-2021

Ik wil mijn complimenten uitspreken voor de "mannen"di onze wasmachine naar boven hebben gebracht.
Ondanks de traplift, waardoor er weinig ruimte was en extra hoog getild moest worden werd er zonder enig commentaar, met zweed, de wasmachine naar boven gebracht. De 23 jaar oude Miele (heel erg zwaar) werd weer naar beneden afgevoerd.
Heren bedankt!!

Safa 07-05-2021

Dcherpe prijs en zeer tevreden over de levering van Dynagroup die me goed op de hoogte heeft gehouden over de levering en het tijdstip hiervan. Ik ga zeker weer bij Bemmel en Kroon bestellen! TOP!

Marco 07-05-2021

Altijd de beste prijs en goed geregeld allemaal ! En de nieuwste modellen op voorraad

Pie Bartholomeus 07-05-2021

Snelle, adaequate en vriendelijke afhandeling. Ook de informatie over de bestelling was zeer duidelijk.

Opa Henk 07-05-2021

Bemmel en Kroon vanuit Almere op een regenachtige dag omdat zij de enigen in heel Nederland zijn die het apparaat kunnen laten zien. De kennismaking met het team was buitengewoon. Alle moeite. Dus een koop. Een week later in de aanbieding goedkoper. Even bellen en direct het verschil terugontvangen. Ik heb ondervonden dat hun laagste prijs garantie ook daadwerkelijk wordt toegepast. Ik vind hun showroom inspirerend.
Ik vind daar een ruime keuze aan mogelijkheden.

Daniëlle Koedood 07-05-2021

Wij hadden nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord maar zijn zeer tevreden binnen 1 dag keurig en snel werd onze nieuwe koffiemachine afgeleverd.
Wij gaan zeker als we nog iets nodig hebben bij Bemmel en Kroon bestellen.

Maurice 07-05-2021

Snel, vriendelijk en behulpzaam.

En allemaal binnen 1 dag geregeld, netjes naar boven gebracht en geïnstalleerd.

Teven de verpakking als ook het oude apparaat mee terug genomen.

Nico 07-05-2021

Afgelopen dinsdag de winkel bezocht voor de aanschaf van een inbouw oven (DH978472) .
Wat een mooie winkel, helemaal als je 't vergelijkt met de concurrentie die direct in je nek lopen te hijgen wat hier helemaal niet het geval is. Een aanrader dus!

K 07-05-2021

Nette aflevering, duidelijke communicatie over de levering. Blij met mijn Siemens vaatwasser die snel geleverd kon worden.

Carmen 07-05-2021

Na omzwervingen terecht gekomen bij Bemmel & Kroon voor een EILANDAFZUIGKAP mét montage. Gezocht op een bedrijf dat naast verkoop ook het product installeerde. De verkoper was helder over de te verwachten kosten. De offerte gespecificeerd, alle te verrichten handelingen omschreven met kostenplaatje. Alhoewel verwacht werd dat levering 6 weken zou duren vanwege het speciale model kregen we na 2 weken al bericht dat de eilandafzuigkap geleverd was. Weer een week later was de kap al geplaatst. Kortom uitstekende service.

Ria 06-05-2021

Duidelijke site. Duidelijk wat je kan verwachten qua plaatsing.
Houden zich aan de tijd van leveren. Hebben ongevraagd de droger op de nieuwe wasmachine gezet. Toppie

Dennis 06-05-2021

Het bestelde artikel werdt niet meer geleverd, echter kreeg ik na 10 min al een berichtje dat de koelkast geupgrade werdt naar een nieuwere variant. Top service!

jabbie 06-05-2021

Deze Shop is een topper.
Steekt qua service en afspraken mijlen ver boven een ander uit.
met name verkoper Matthijs Heim wil ik graag bij deze een pluim toe kennen, ben waanzinnig goed geholpen de tijd en inzet die hij heeft getoond is zeker het noemen waard.
Hij heeft perfect gezorgd dat mijn 27 jaar oude keuken vandaag voorzien is van een nieuwe inbouw-koelvriescombinatie wat zeker niet gemakkelijk was ivbm de maten van de nis.
Kan niet anders zeggen dan; daar waar een ander het liet liggen heeft hij opgepakt chapo.

Heb inmiddels ook een inbouw-vaatwasser bij hen gekocht ook 100% tevreden over.

Ben de Kroon 06-05-2021

Siemens wasmachine
Ondanks dat er in de aflevering een en ander niet goed is gegaan, ben ik zeer tevreden over de service, snelheid van levering en prijsstelling. Telefonisch wordt alles keurig netjes beantwoord en direct per email bevestigd. De aflevering was door Bemmel & Kroon uitbesteed en dat had niet de kwaliteit die Bemmel & Kroon voorstaat. De excuses waren welgemeend en de extra kosten die ik voor de aflevering moest betalen werden, zonder dat ik erom moest vragen, gecrediteerd.
De service van Bemmel & Kroon mag een voorbeeld zijn voor andere bedrijven

Maurice 06-05-2021

Goede website en heel veel keus.
Ook wordt er snel en goed gereageerd als je een e-mail stuurt met een vraag.
Ook de levering is heel goed en bijna op de minuut te volgen waar ze zijn. Plaatsen het product netjes en nemen ook de oude meteen mee.
Een hele fijne ervaring om te betsllen bij Bemmel & Kroon.

Theo 06-05-2021

Altijd een goede prijs , geeft goede informatie bij vragen , correcte levering bestelde artikelen

Brenda 06-05-2021

Betaald om het bestelde gasfornuis aan te laten sluiten. Bij levering blijkt dan dat het vervoersbedrijf wat het fornuis komt brengen dat niet doet/kan. Slecht dat je deze optie in het bestelproces kunt kiezen en afrekenen en vervolgens dus niet uitgevoerd wordt. Gebeld met Bemmel en Kroon en ze hebben het geld inmiddels teruggestort. Vervoersbedrijf gaf aan dat dit probleem zich heel vaak voordoet. Heel vervelend voor de vervoerder en de klant!

GG 06-05-2021

snel, efficient, netjes en vriendelijk geholpendoor de heren.

Tamara 06-05-2021

Zeer tevreden! Hele snelle communicatie op vragen. Klantvriendelijke service. Een aanrader!

josilene 06-05-2021

gefeliciteerd met de service en de producten.
gisteren is mijn oven aangekomen en ik ben super blij dat het was wat ik zo graag wilde.

Menno K. 06-05-2021

Altijd spannend, voor het eerst bestellen bij een bedrijf wat je eigenlijk niet kent. Bij Bemmel & Kroon een AEG wasmachine besteld en ik kan niets dan tevreden zijn. De levering werd netjes op tijd naar 3 hoog gebracht door twee vriendelijke, professionele bezorgers. Het product werkt prima - en ik was bij Bemmel & Kroon terecht gekomen door erkende kijk & vergelijk websites waarbij prijs-technisch B&K ook nog eens als beste uit de bus kwam.

Zal zeker vaker bestellen. B&K bedankt!

carlijne 06-05-2021

snelle nette site en goede prijzen. Levering met code is netjes. alleen had ik deze al dinsdag verwacht.