Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rv 19-03-2023

De vorige keer had ik ook een goede ervaring met Bemmel en Kroon. Dus nu weer gekozen. Deze shop is goedkoper, normaal 50 euro goedkoper dan andere (nu 90 euro door actie!) en de service is prima. Ik koos voor aflevering over de drempel, zonder uitpakken en aansluiting. Toch werd de koelkast in verpakking op de plek gezet en de oude meegenomen. Bij bestelling (na 22.00) bleef nog op de website staan dat het apparaat de volgende dag geleverd werd, dat was niet zo. Het is handig als dat aangepast wordt! Verder goede berichtgeving over tijdstip van levering.

Es 19-03-2023

De shop vind ik uitermate perfect voor diegene die door het bos de bomen niet kunnen zien. Overzichtelijk en duidelijk.

De levering ging zeer vlot. De volgende dag mijn product al in huis.

Je word ook keurig op de hoogte gesteld via de mail,SMS en zelf telefonisch.

Alles van A tot Z was top!

Corrie 19-03-2023

Overzichtelijk webshop met echte crazy deals. Ook makkelijk te bereiken als je vragen hebt. Levering top en netjes verzorgd. Communicatie perfect van bestellen tot levering.

Hilbrand 19-03-2023

Vanwege de goede beoordelingen,de scherpe prijs voor topmerken en de levering op de volgende dag(zelfs op zondag) gekozen voor Bemmel en Kroon.

Paul 19-03-2023

Wil je iets snel hebben? Gisterenavond wasmachine en droger besteld, om 12:30 draaide hij al. Keurig geleverd aan begin van aangeven tijdslot. Super tevreden met de routing op de website, had snel gevonden wat ik zocht, scherpe prijs voor twee machines en super snelle bezorging. Van mij een 10!

JK 19-03-2023

Je wordt altijd correct en met een goed advies geholpen en daarbij kan je altijd rekenen op snelle levering en service aan huis.

Helen du Bois 19-03-2023

Deskundige, vriendelijke en meedenkend personeel. Afspraak voor snelle plaatsing apparaat.

Onno 18-03-2023

Voor onze nieuwe keukenapparatuur zijn we prima bij Bemmel en Kroon geslaagd, Michael heeft ons goede informatie gegeven waardoor we snel keuzes konden maken. We hebben van alles gekocht, Quooker, inductieplaat, vaatwasser, koelkast, vriezer en een combi-oven (ZTW1149786) .
Ik heb later nog even op internet wat prijzen gezocht en ben ook tevreden met onze aankoopprijs.
We konden de apparatuur al vroeg bestellen, ik denk wel 3 maanden eerder en het is net compleet en netjes afgeleverd. Volgende week de montage en dan gaan we koken met onze nieuwe spulletjes.

Fred 18-03-2023

Op tijd en netjes geleverd. Als je weet wat je wil hebben en het besteld via de side is het perfect. Contact in de winkel was iets minder.

Xman 18-03-2023

Groot assortiment Miele wasmachines met de hoogste korting inclusief bezorging en voor maar €24,95 wordt de wasmachine geïnstalleerd de oude machine en de verpakking wordt meegenomen. We 's avonds voor 22.00 besteld en de volgende dag wordt de wasmachine al bezorgd, bezorgers zijn keurig op aangegeven tijdstip. Kortom alle gemak en geen omkijken naar. Super tevreden en we hebben weer schone was!

Justina 18-03-2023

Snelle en goede service. Eergister wasdroger besteld en de volgende dag al in huis. Prijs was ook lager dan bij andere webwinkels.

Marcel 18-03-2023

Eigenlijk ging alles perfect. Besteld en 1dag later geleverd door 2 heel aardige bezoegers. Goed op de hoogte gehouden zowel per mail als sms.

SvB 17-03-2023

Duidelijke omschrijving van het product. Op deze site heb ik de laagste prijs voor dit product gevonden (Quooker).

onstein 17-03-2023

op tijd ontvangen. ik had per ongeluk meerdere ijskasten besteld. stom .maar gewoon verwijderd. was geen probleem. hou ik van goede bereikbare service. dank

Nicole 17-03-2023

Ik werd zeer vriendelijk geholpen in dexl winkel en de afspraak voor het leveren en plaatsen van de vriezer verliep heel soepeltjes. Aardige monteur die snel en duidelijk werkte. Ordernummer ZTE1169438.

Maarten 17-03-2023

We waren al eerder klant. Nuook weer heel goed gehopen bij de aanschaf van de vatenwasser. Ook de asnbevolen monteur was fantastisch. Alles volgens afspraak geleverd en geinstallerd. Bedanktdaarvoof

Salah 17-03-2023

Snelle levering, perfecte bezorging en installatie, top!
Zeer snelle en behulpzame helpdesk.

Braal 17-03-2023

Super winkel,goede prijzen en goede service en klantvriendelijk nette bezorging.
Helaas sluiten ze hem niet netjes aan op de trekschakelaar

CGim 17-03-2023

Wij komen altijd terug bij Bemmel en Kroon. Dit keer voor een energiezuinige koelkast. Hij werd netjes afgeleverd. Toen we na installatie 3 vragen hadden, zijn deze snel en precies beantwoord.

bert 17-03-2023

Mooie en duidelijke webshop, alles prima geregeld en keurig geïnstalleerd door erg vriendelijke monteurs!

Wil 16-03-2023

Supervriendelijke en deskundige medewerkers. Ook 's avonds. Beste prijs en netjes bezorgd. Keuze extreem uitgebreid. Echt beter kun je het niet hebben. Volgende online bestelling van dit soort producten zeker weer via Bemmel en Kroon.

Ron 16-03-2023

Goede klantenservice aan de balie. De bezorging van de koelkast is uitstekend gegaan, ondanks wat hindernissen in het huis en ook het meenemen van de oude koelkast was geen probleem

Suze 16-03-2023

Ze doen wat ze zeggen/schrijven. Goede service en ze houden je goed op de hoogte betreft de levering. Ze waren keurig op tijd.

Ruud 16-03-2023

Nieuwe wasmachine kon al de volgende dag (zondag) bezorgd worden, zodat we snel weer de stapel was konden wegwerken.
Bezorger hebben de wasmachine netjes naar de 2e verdieping gebracht en geinstalleerd.

norman 16-03-2023

Zeer betrouwbare winkel/webshop en de beste prijs en super snel geleverd, Miele stofzuiger voor de scherpste prijs