Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mariska 30-12-2022

Na jaren heel blij te zijn geweest met onze AEG wasmachine besloten we een nieuwe te bestellen. Na wat speurwerk kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Hier kregen we ook nog eens een eindejaars korting van 75,-. Dus was de machine hier het goedkoopst.
De machine kon al binnen 1 dag geleverd worden.
We werden netjes de hele tijd op de hoogte gehouden wanneer hij bezorgd zou worden door het bedrijf Dynalogic.
2 zeer hard werkende mannen hebben hem netjes geplaatst en de oude meegenomen.
Ze moesten hem 1 etage naar boven brengen, dit deden ze zeer rap en netjes zonder schade.
Wij zijn dus super blij met de nieuwe machine maar ook met de goede service van Bemmel en Kroon en Dynalogic.

Wasmachine en wasdroger 30-12-2022

Bemmel & Kroon heeft een overzichtelijke website en prima bestelproces. Ook bedrijf en medewerkers voor het leveren en plaatsen van wasmachine en wasdroger op 2e verdieping en afvoeren van oude apparaten verliep geheel op tijd en zeer goed. Tevredenheid over mijn order BKI1157929

fei 30-12-2022

goede prijs, snel bezorging. klantenservice is vriendelijk en reageert snel

Bob Petter 30-12-2022

Super netjes geregeld goede comunicatie en netjes afgeleverd ze zetten zelfs een eerste korte was aan.

Arend 30-12-2022

Scherp geprijsde warmtepomp droger A+++. En precies volgens afspraak op de afgesproken tijd bezorgd en geplaatst. Oude droger keurig meegenomen en verpakkingsmateriaal van de nieuwe droger afgevoerd. Binnen 10 minuten weer vertrokken. Super goed geregeld allemaal.

Ch. van Gool 30-12-2022

Goede vakkundige voorlichting door service gerichte verkoper in Cruqius. In totaal drie apparaten gekocht voor inbouw en ook zeer tevreden over het bedrijf van inbouw en montage . Groot assortiment en gedegen en vakkundige verkoper

Melinda 30-12-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het wasdroger goedkoper was dan in andere winkels. En de volgende dag werd het bezorgd. Alles was in orde.

Elsbeth 30-12-2022

De keuze voor de oven al gemaakt. Bij deze shop het voordeligst. Kregen hier 99,- eindejaarskorting. En 's avonds besteld, de volgende middag netjes geleverd.

B Schenk 30-12-2022

Wij waren toe aan een nieuwe oven. Bemmel&Kroon had een mooie Siemens op hun webshop staan en na een telefoontje (we hadden nog wat vragen) met een vriendelijke en behulpzame medewerker waren we er uit. Dezelfde middag besteld en de dag daarna stond de nieuwe oven al in huis. De mannen die de oven kwamen brengen waren tevens zo vriendelijke om de oude oven mee te nemen. Super snel geregeld, scherpe prijs, vriendelijk personeel en duidelijke webshop waarbij voorraad ook echt voorraad is.

Suzanne 29-12-2022

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en bij de stofzuiger kon je eenvoudig accessoires (stofzuigerzakken) mee bestellen. Er werd geadverteerd dat wanneer je vóór 22 uur bestelde, de volgende dag geleverd werd. Ik las daar wat negatieve berichten over, maar geheel tegen de verwachting in werd de stofzuiger de volgende dag bezorgd. Prima! Ga zo door.

een juiste aankoop 29-12-2022

de winkel heeft een groot arsortiment. bij het maken van een keuze een goed en deskundig advies gekregen.

Chris Moerland 29-12-2022

Duidelijke website. Prijs goed en een keurige aflever service.
Ook het tijdstip van afleveren werd goed doorgegeven en zo kon je precies zien hoelaat de aflevering zou zijn.

Dre 29-12-2022

Telefonisch goed geholpen en ook de aflevering van de stofzuiger was helemaal volgens afspraak. Als wij weer wat moeten bestellen b. v. witgoed zullen wij zeker opnieuw met jullie contact opnemen.

Ivo 29-12-2022

Duidelijke, snelle en professionele levering! Bezorgers waren op tijd, leverden de wasmachine en droger goed af en installeerden ze ook goed.

Daan Koolbergen 29-12-2022

Ik werd door de medewerkers heel vriendelijk en correct geholpen.
De winkel is heel goed te bereiken en is heel mooi en duidelijk ingericht.
De vriendelijkheid en service straalt bij de klant onmiddellijk binnen.
Ik raad iedereen aan om zeker bij Bemmel en Kroon te gaan kijken voor hij elders iets koopt.

walter 29-12-2022

Droger opeens stuk. 11 jaar oud dus laat reparatie maar zitten. Gelukkig lid van de consumentenbond dus een goede en zuinige nieuwe uitgezocht. Bij Bemmel en Kroon het goedkoopst en door oudjaarsactie scheelde dat fors. Om 17.00 uur besteld en de volgende dag om 17.30 uur werd de nieuwe gebracht, prima op z'n plaats gezet, aangesloten en de oude droger afgevoerd. Daar word je blij van.

Marcel H 29-12-2022

Fantastisch geholpen door adviseur Michael Pieters voor de aankoop van onze nieuwe Bosch wasdroger. Snelle levering en plaatsing waarbij alles netjes werd achtergelaten en alle verpakkingen en oude apparaat werd megenomen - opgeruimd staat netjes! Al jaren vaste klant en deze aankoop (order 1157423) heeft maar weer eens bewezen waarom dat zo blijft!

Pier Jongsma 29-12-2022

Zeer bewust wilde ik een A-klasse koelkast kopen in of bij mijn woonplaats om daarmee de lokale middenstand te steunen.
Zodoende kwam ik uit bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude-Rijndijk.
De LG koelkast werd mijn keuze en deze koelkast werd vandaag (29 december 2022) keurig netjes bezorgd en op zijn plaats in mijn keuken gezet.
Vanaf moment van online bestellen tot aan moment van bezorging is alles perfect verlopen.
De communicatie tussen Bemmel en Kroon en mij als klant was voorbeeldig.
Kortom: dit bedrijf krijgt van mij een welverdiende pluim en is een aanrader om daar artikelen te kopen.

Pier Jongsma 29-12-2022

Zodoende kwam ik uit bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude-Rijndijk.
De communicatie tussen Bemmel en Kroon en mij als klant was voorbeeldig.

Marianne 29-12-2022

Snelle levering, idd de goedkoopste. En nog €50 euro eindejaars korting. Geweldig!

Jan Peter Pijpers 29-12-2022

Je wordt snel en correct geholpen. Eerst online een offerte aangevraagd, daarna in de winkel de afspraak en betaling gedaan en vandaag is de wasmachine geheel volgens de planning geleverd.

Carlo 29-12-2022

Perfect geregeld
Uitmuntende service en heel goede levering
Zeer zeer tevreden

Marco 29-12-2022

Binnen 2 weken wasmachine, warmtepomp droger en vriezer gekocht. Vriendelijk geholpen en goede service als het even tegen zit. Komen hier altijd en nog nooit een slechte ervaring gehad. Volgende product staat alweer op het verlanglijstje dus komen gauw weer langs.

Douma Beijer 29-12-2022

Prima advies gekregen
Goede keuze gemaakt
Prima adequate aflevering
Leuke korting
Korting: heel tevreden

Mariska 29-12-2022

Goedkope prijs voor een wasdroger gekocht. De bezorging ging vlekkeloos en ze waren er precies op tijd. Ook hebben ze hem netjes aangesloten. Echt top!