Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Latif 17-11-2022

Prijs en kwaliteit en optijd geleverd. Goede aan rader bij deze winkel. Telefonisch ook goed geholpen

Jac Weeland 17-11-2022

Ik kwam deze Bosch wasdroger tegen bij Kieskeurig met de aantekening "beste koop" Na het doorklikken bleek Bemmel@Kroon de voordeligste aanbieder te zijn. Bij bestelling kon ik zelf een dag uitkiezen. Daarna wordt je keurig op de hoogte gehouden m.b.t. het tijdstip van levering. Aflevering keurig, verpakking en oude apparaat zijn meegenomen. Prima bedrijf!

Patricia Lugtenburg 17-11-2022

Snelle levering en goede service…. Zijn helemaal tevreden ……………………………………………….

Kees Zwaan 17-11-2022

Bemmel & Kroon hebben een zeer overzichtelijke site, waar het niet moeilijk is informatie te vinden over hun producten. Vervolgens verloopt het contact uiterst soepel en is de procedure transparant. Tot slot is de aflevering en plaatsing perfect gepland en uitgevoerd. Zéér tevreden!

Kor 17-11-2022

We zijn zeer tevreden over Bemmel & Kroon. De communicatie is goed en er wordt snel gereageerd op vragen. Website is ook zeer duidelijk en eenvoudig in gebruik. Zeker ook zo de zoekfunctie. De aflevering via Dynalogic verdient een 10. Geweldige communicatie omtrent leverdatum en aansluitend updates over le er tijdstip.

Peter Rutjes 17-11-2022

Eerst zelf gezocht op internet naar de scherpste prijs daarna ervaringen gelezen over de Siemens WT43N202NL wasdroger. Vervolgens alle specificaties gelezen van de wasdroger en nog even gebeld met de serviceafdeling van Bemmel & Kroon voor nog wat vragen en daarna besloten de wasdroger bij Bemmel & Kroon te bestellen/kopen. Levering op afgesproken datum en tijdstip, vriendelijke bezorgers die na plaatsen en testen weer een tevreden klant achterlaten, TOPPIE!

Paul 17-11-2022

Ik ben ontzettend tevreden en blij dat ik bij Bemmel & Kroon de koelvriescombinatie combinatie heb gekocht. De levertijd was prima in orde en ze hebben nog een dubbel check gedaan of de inbouw maten kloppen zodat er geen onverwachte zaken tijdens de installatie waren. Installatie is trouwens ook top gedaan.

George 17-11-2022

Prima bezorging. Aflevering en terugneming oude apparaat vakkundig gedaan door deskundige en vriendelijke mensen.

Rob groot 17-11-2022

Informatief, netjes geholpen en snelle levering.
Ben dik tevreden, voor herhaling vatbaar

Ringobert 17-11-2022

Prima toegankelijke site. Goed bereikbare service afdeling. Helaas hadden we een defecte levering maar na slechts 1 telefoontje was geregeld dat we de dag erop een nieuwe oven geleverd kregen

HBTW 16-11-2022

Mooie site om allerlei apparaten te filteren, ook telefonisch contact gehad met de afdeling Service, een aantal technische vragen werden duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Levering supersnel, sterker nog, in eerste instantie zou de levering later in de middag zijn maar kreeg een SMS dat men al om 14:00 uur op mijn adres al zou leveren.

Theo van der Laan 16-11-2022

Een voorbeeld hoe een bedrijf, service en klantgerichtheid moeten zijn. Je voelt je koning klant zowel in de diverse showrooms als op het internet. Alles wordt netjes vastgelegd en gecommuniceerd. Levering op tijd met melding vooraf. Keurige bezorgers die de machines op hun plaats zetten en inwerking. Zonder beschadiging van je muren oude apparaten afvoeren. Aan iedereen aan te bevelen. Wij zijn blij en gaan in de Bemmel & Kroon fanclub.

Frank van der Laan 16-11-2022

Ik heb mijn droger online bestelt en gekregen. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kreeg ik meteen een bevestiging en kon de leverdag zelf bepalen. De levering via de transporteur ging super en werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ze zouden langskomen... zelfs een half uur via een SMS nog een extra bevestiging.... super ...

Yvette 16-11-2022

Bemmel & Kroon heeft vandaag onze mooie nieuwe en super zuinige Amerikaanse koelkast van Samsung geleverd. Ben enorm tevreden over het contact met zowel de mensen van Bemmel & Kroon als over hun bezorgdienst. De belofte over hun laagste prijsgarantie kwamen ze ook direct na. Echt super👍.
Wel jammer voor mij dat ik de aankoop net een paar dagen voor Black Fryday deed, want nu is deze mooie koelkast nog goedkoper.
Jammer dat ik dit bedrijf niet een paar maanden eerder ben tegengekomen, want dan had ik waarschijnlijk mijn nieuwe keuken ook bij hen gekocht.

Kwb 16-11-2022

Bestelling, communicatie en aflevering weer prima verzorgd.
Tevens contact gehad over de "Cashback" - actie, ook hier werd direct vriendelijk en correct op gereageerd.
Prettig bedrijf!

Susanne 16-11-2022

Wow wat een goede service. Heel vriendelijke medewerker aan de telefoon die me verzekerde dat mijn artikel op voorraad was. De website is heel makkelijk te doorlopen en de levering was top. De beiden heren keurig netjes en vriendelijk.

Fred 16-11-2022

overzichtelijke website. Goede prijzen en komen de afspraken goed na. Wat mij betreft een aanrader!

De wit 16-11-2022

Goed geholpen met goede uitleg over de producten. Zelfs toen we naar huis reden waren we onder de indruk van het vriendelijke personeel .goederen zijn afgeleverd door twee zeer kundige mannen,ze waren iet wat verrast door de steile trap maar zonder gemopper de producten geplaatst en aangesloten.

Gül 16-11-2022

Het biedt gemakkelijk en veilig winkelen. Snelle communicatie en tijdige levering van het product. Ik heb geen problemen gehad. Ik raad het aan.

Jan V. 15-11-2022

Prima shop; Na bestelling product, alles snel geregeld en geleverd. Zeer Goed! ik beveel deze shop dan ook AAN !!

John 15-11-2022

heel makkelijk zoeken en bestellen .
prima prijzen en volgende dag geleverd .
ik heb iedere keer een bericht van tijdstip bezorging gehad .
dus thuisblijftijd prima te doen .
aardige chauffeurs !
kortom top ervaring gehad .

Nicholas 15-11-2022

Goede prijs, maar vooral ook heel goed in communicatie een het maken van afspraken. Ik was op zoek naar een Wave Frame afzuigkap en hier hadden ze de beste prijs. Ze waren echter gelijk transparant over de leverdatum (ze hadden hem zelf niet op voorraad en het zou enkele maanden duren). Zodra alles binnen was werd ik gebeld om een datum af te spreken voor levering. Dit gelijk combineren met een tweede bestelling van mij was ook geen enkel probleem en werd probleemloos geregeld (bij anderen ook wel eens anders gelopen). Zeer positief allemaal dus.

Oosterhout 15-11-2022

Gisterenanvond een wasdroger besteld via Bemmel en Kroon. De droger werd de volgende ochtend al bezorgd. De levering is supersnel te noemen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wat betreft de levering. De levering vond plaats door een derde partij. Heel netjes geregeld. Betaling via iDeal wat gewoon prima is.

Gunstige prijzen. Ondanks dat ik de firma eerder niet kende zou ik in de toekomst hier opnieuw bestellen.

karin goertz 15-11-2022

Makkelijk te bestellen, goedkoopste prijs, leveringen volgens afspraak, heldere communicatie. Wat wil een mens nog meer … Betreft ordernummer.BKI1140817

Nelleke 15-11-2022

Heel fijne winkel. En zoals als altijd voor de koel-vriescombinatie die ik wilde de goedkoopste!
Bij vragen altijd iemand snel aan de telefoon. Is bij andere winkels nog wel eens anders.
Netjes afgeleverd op de afgesproken dag en 20 minuten van te voren gebeld dat ze eraan kwamen!