Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Moeks 27-10-2021

Het artikel was makkelijk te vinden op de website. Duidelijke omschrijving.
Snelle en correcte levering

Tineke 27-10-2021

Wat een goede service zowel in de winkel als de bezorging….meedenkende medewerkers

Ton 27-10-2021

Duidelijke website. Offerte en order proces verliep zeer snel. Bijna binnen 1 uur reponse op alle vragen. Levertijd was lang maar dat was bij alle leveranciers en een algemeen probleem tgv COVID-19

Arthur 27-10-2021

Prima geholpen aan de telefoon, ook de website is prima om tot een goede keuze te komen.
Vaatwasser werd de volgende dag keurig afgeleverd.

jackb 27-10-2021

Duidelijke informatie op de site over de diverse mogelijkheden. Kon direct leveren ( wat ook is gebeurd) tegen een aantrekkelijke prijs. Apparaat werd keurig in huis afgeleverd en het oude apparaat meegenomen.
Minpuntje was dat er geen mail is verstuurd over tijdstip van levering.

Hay 27-10-2021

De afspraken helemaal nagekomen. De bezorging was ook precies te volgen. de bezorgers krijgen ook een extra pluim.
Omdat wij iewat hulpbehoevend zijn reden ze de vriezer nog door 2 deuren wat een hele klus was. Onze welgemeende dank hiervoor.

H. Stok 27-10-2021

Op tijd, netjes geleverd en geplaatst. Oude koelkast meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal.

Linda 26-10-2021

Ik kwam voor uitleg van een wasmachine. Erg duidelijke uitleg gehad en verschil gezien tussen de mogelijkheden. Professionele benadering.

M de Vries 26-10-2021

Vandaag is onze nieuwe koelkast geleverd een Inventum. Mooi strak design, wij zijn in de winkel wederom goed geholpen, zaterdag besteld en op dinsdag de koelkast netjes bezorgd.
Ook hebben wij dit jaar een Vaatwasser en Warmtepompdroger van Bosch laten bezorgen, vorig jaar toevallig een wasmachine, alle keren netjes geholpen en zeer snel geleverd!! Wij zijn tevreden over Bemmel en Kroon!

Kees 26-10-2021

Goede en duidelijke website. Beste prijs. Duidelijke en snelle communicatie (mail) en levert een andere wasmachine (opvolger van de bestelde versie) voor dezelfde prijs. De beloofde kassakorting a 50,- euro gaat er dan ook nog vanaf. In de avond besteld, de volgende ochtend geleverd. Doen wat ze beloven. Top !

Sake 26-10-2021

De wasmachine die ik had uitgezocht bleek helaas niet leverbaar, maar mij is na overleg een zelfs nog betere geleverd. Die is netjes en volgens strak schema bezorgd en aangesloten. Soepel en prima contact, eerst telefonisch met de serviceafdeling, daarna met de mannen die het allemaal naar de tweede verdieping moesten slepen. Heel tevreden!

Jan Berends 26-10-2021

Naar volle tevredenheid een inductie kookplaat besteld en gekocht.
Super snelle levering tegen de goedkoopste prijs in de markt. Daarbij ook nog eens perfecte communicatie over het moment van levering. Mijn complimenten!
Jan Berends

Anton 26-10-2021

Vanwegen ruime sortering en vakkundige verkopers.
Eerder ook al naar tevredenheid meerdere witgoed apparatuur aangeschaft. Mooie ruime winkel.

Chris 26-10-2021

Alles is naar wens gegaan. Levertijd is elke dag mogelijk. Bezorging ging perfect.

F.h. van Driel 26-10-2021

goede en juiste informatie zowel telefonisch als in de winkel met betrekking tot de technische specificaties, gebruik mogelijkheden , voorraad en levertijd. Bestaande wasdroger meegenomen en de nieuwe wasdroger op de tweede verdieping geplaatst en aangesloten. Compliment voor de mensen die dit via twee lastige spiltrappen tot onze tevredenheid, voor elkaar hebben gekregen.

Frank 26-10-2021

Makkelijk bestellen, groot aanbod, goede scherpe prijzen en zelfs nog iets korting gehad vanwege het aantal bestelde apparaten. Vooral ook goede afspraak over het leveren, vlot gedaan overigens. Erg happy mee. Thnx

Vaatwasser 45cm 26-10-2021

Het artikel was niet te zien in de winkel, wel op internet, maar wel op voorraad, waardoor het snel geleverd kon worden. Het plaatsen en verwijderen oude vaatwasser werd door een goed bedrijf en op korte termijn gedaan waarmee Bemmel & Kroon verbonden is.

Marcia Lieverst 26-10-2021

Top shop, zijn meedenkend en uitstekende service! Zou iedereen vBemmel en Kroon aanbevelen

Johannette van der Geest 26-10-2021

De winkel was prima alleen de monteur iets minder. Wist niet zoveel van de elektra

Busra 25-10-2021

Prima winkel en vooral prima prijs in vergelijking met sommige andere winkels. Leuke kassakorting van €25 gekregen.
Levering was snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
Installatie ging slordig, vooral omdat de oude wasmachine nog water in de slang had. Hele huis was nat. Als ik achteraf de installatievoorschriften lees, zijn deze voor een deel niet uitgevoerd. De winkel zegt dat dit ook niet hoefde.

Marieke 25-10-2021

Hele goede service van het bedrijf! Klantenservice reageert snel (begreep iets niet mbt betaling) en was zo geholpen. Echt heel fijn en volgende dag al geleverd!

Erwin Bleumink 25-10-2021

Een mooie koelvriescombinatie gekocht en transport is razend snel verlopen. Goede prijs tov concurrentie en de bezorgers hebben puik werk geleverd! Ik zou hier weer bestellen als ik iets nodig heb :)

Mjm 25-10-2021

Voor de 2de keer iets besteld. Top geregeld! Alleen het tijdsbestek waarin geleverd wordt is wel errug ruim. Van s'morgens 8 uur tot 22.00uur. In de loop van de dag blijkt dan dat het vaak verandert. Dan wordt om 17.30 wel netjes geleverd.

Patty 25-10-2021

Mooi onderbouw vaatwasser gevonden! Hij paste goed onder ons keukenblad, tussen de kastjes en de hoogte goed instelbaar. Mooi en stil apparaat, snel geleverd en oude apparaat netjes meegenomen. Alles was duidelijk over de maten.

de Boer 25-10-2021

ZEER slechte klantenservice.
Ik heb een nieuwe combi oven gekocht die kapot geleverd is.
8 oktober gekocht,
25 oktober nog steeds geen nieuwe.
Meneer xxx van Groot Battavé , de verkoper, heeft mij zeer naar te woord gestaan. Hij verschuilt zich achter Samsung, terwijl ik bij hem een oven heb gekocht en niet bij Samsung.
Koop nooit iets bij Bemmel en Kroon.