Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

anneke van Dijk 02-06-2021

keurige update van de bezorging en heel duidelijk wanneer de bezorger kwam. de stofzuiger was een aangename welkome bestelling nadat gisteren de stofzuiger was ontploft. . dank je wel voor de top bezorging

Ingrid voorham 02-06-2021

Ik ben keurig geholpen door een medewerker van Bemmel & kroon
Ik belde nog voor de uitleg van mijn wasmachine
Dat is heel netjes gedaan alles is voor mij stap voor stap uitgelegd vriendelijk geholpen en goed uitgelegd.

Henk Guise 02-06-2021

Prima prijs en installatie aan huis van onze wasautomaat.
Onze 4e bestelling al bij Bemmel en Kroon.
Goede tijds indicatie.
De automaat draait al en werkt prima.

Kortom prima leverancier die goed geprijsd is en afspraken nakomt.

J.W. van der Spek 02-06-2021

Wijhebben de Quooker besteld, Zin Deskundige geholpen, snelle levering.
Wij zijn hier zeer tevreden over.

Dian 02-06-2021

Erg slechte service. Afspraken worden niet nagekomen en je wordt erg slecht op de hoogte gehouden.

Weegschaal80 02-06-2021

Het in eerste instantie ontbreken van informatie over het te leveren artikel, is dit daarna in volle tevredenheid afgewikkeld.

Gerda 02-06-2021

Goede service werd vriendelijk geholpen aan de telefoon over wanneer het werd geleverd.
De bezorgers van Bemmel en Kroon waren heel behulpzaam met de koelkast op de juiste plek te krijgen.

Jolien 02-06-2021

Bemmel en Kroon hebben we gekozen vanwege een tip van een vriendin van ons.
Tevreden over de contacten en de levering.

Jan 02-06-2021

Ik ben heel goed geholpen met de aankoop van een Amerikaanse koelkast.
En hij werd snel en netjes bezorgd.

diny 02-06-2021

Ik was na een negatieve ervaring bij het kopen van wasmachine bij een andere winkel aangenaam verrast door de hoeveelhied apparaten die Bemmer &Kroon hadden staan, keuze genoeg. Wat het helemaal compleet maakte was ook de kennis en vriendelijkheid van de verkoper de heer Davelaar, online kopen kan ook maar face to face de uitleg ontvangen is top.
De planing stuurde de dag voor de levering een mail en de bezorger belde half uur van te voren op, machine keurig geplaatst, korte uitleg en het wassen kon beginnen.

Angela 02-06-2021

snel en netjes op de afgesproken tijd geleverd en vriendelijke chauffeur. wasmachine besteld en volgende dag geleverd.

Jan 02-06-2021

Laagste prijs, en een snelle reactie.
Doen niet moeilijk wanneer je de levering in 2 keer wilt

Caroline 02-06-2021

We gingen op zoek naar een inductiekookplaat en werden netjes geholpen en vakkundig.

Sven 01-06-2021

Super prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden voor de levering van onze wasmachine!

Kevin Batenburg 01-06-2021

Snelle levering en prettige leveraars, harde werkers. Nemen ook je oude apparaat mee retour, super!

Anja K 01-06-2021

Op maandag telefonisch besteld, heel netjes te woord gestaan door de medewerker. De volgende dag geleverd! De bezorgers waren zeer vriendelijk. Een aanrader.

Maarten 01-06-2021

Eigenlijk is een 10 misschien minder geloofwaardig, maar zou tekort doen als ik deze niet zou geven.
Ik heb nog niet eerder een beoordeling geschreven, maar deze is verdiend.
Op alle punten heeft Bemmel & Kroon mij aangenaam verrast! Supersnelle reactie en actie (ook vaak in het weekend) als ik een vraag of opmerking had, bijzonder scherpe offerte tov andere partijen in de markt.
Wij hebben alleen de apparatuur online gekocht en de keuken elders.

E. Kuijvenhoven 01-06-2021

Duidelijke website welke gebruikers vriendelijk is. Vergelijken tussen de verschillende artikelen kan in een widows uitgevooerd worden.

j v winden 01-06-2021

snelle service, goede uitleg geen haastwerk bij aankoop en keurige bezorging

Herman 01-06-2021

Heel prijs gunstig, zeer snelle levering op de dag dat men zelf kies.
Vlotte levering en vriendelijke personen

Mimi 01-06-2021

Top service en heel snel :) en een zeer goede kwaliteit! Heel erg blij mee! Een aanrader!

Edwin steen 31-05-2021

Na een bezoek aan een media gigant en een niet meedenkende verkoper vraag voorgelegd aan Bemmel en kroon. Binnen 10 minuten reactie en een passende offerte. Vandaag bezorging door uiterst vriendelijke bezorgers. Top service. Echte aanrader en wel meedenkend personeel.

René 31-05-2021

Goedkoopste Bosch Series 8 wasmachine van Nederland. Zondag besteld en maandag geleverd! Super snelle goede duidelijke levering.

Miranda 31-05-2021

Ik Kan niet anders zeggen dat ik zeer onder de Indruk ben van de snelle levering en de duidelijke communicatie. Wat ontzettend fijn is is dat je op de dag van bezorging via sms goed op de hoogte gehouden wordt hoelaat de bezorgers er zijn. Zo hoef je niet zoals bij veel andere bedrijven de hele dag thuis te blijven. De bezorgers houden heel goed de Corona regels in acht. Instaleren super snel zijn zeer klantvriendelijk. Voortaan mijn bestellingen hier!

O. Belhadj en K. Sabaouni 31-05-2021

prima service snel en duidelijk met min word ik op de hoogte gehouden. De twee heren die dat bezorgd hebben zijn hulpvaardig en vriendelijke