Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rene 12-12-2023

Prima witgoedwinkel, al vaker apparatuur bij aangeschaft. Groot assortiment en goede prijzen. Ook laten plaatsen en aansluiten door AjTec, het vaste servicebedrijf van B&K. Goede monteurs. Levering was zelfs eerder dan eerder afgesproken. Fijn! Erg tevreden!

Inga 12-12-2023

Ik heb eerder mijn keuken bij Bemmel en Kroon gekocht en werd daar prima geholpen. Verkoper had verstand van zaken en gaf een goed advies.

Ellen 12-12-2023

Bestelproces op de site ging makkelijk, goede prijs ook. Zondag besteld en maandag werd mijn droger keurig bezorgd, via tracking kon ik in de gaten houden hoe laat de bezorger kwam. Het werd (Met extra service) op de plek gezet en aangesloten. Alle verpakking mee terug. Ik ben zeer tevreden!

Mieke 12-12-2023

Wij kochten recentelijk een nieuwe vaatwasser bij Bemmel en Kroon. Dit was meteen ook onze eerste kennismaking met de online winkel. Wij zijn zeer tevreden van de aankoop tot de levering van het toestel. Ook telefonisch werd ik goed geholpen. Ik kreeg direct de nodige info en zeer goed advies. De website zelf is zeer overzichtelijk, de betaling gaat zeer vlot en de levering is snel en verzorgd. Voor de levering krijg je zelf de mogelijkheid om een afspraak in te plannen en/of later te wijzigen. Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden via sms van het exacte uur van levering. Alles was TOP geregeld!

MichelvdH 12-12-2023

Goedkoopste prijs, levering volgende dag incl montage. Ik heb geen verbeterpunten.

John 11-12-2023

Goed advies, keurige bezorgers voor een prima prijs. Ook eerdere aankoop van een keuken bij dit bedrijf is naar volle tevredenheid.

Florine Quint 11-12-2023

Fantastische service gehad met onze wasmachine en droger deal! Thuis afgeleverd en gemonteerd, very happy customers! Bemmel en Kroon Cruquius, dank jullie wel!

vanderbroeck 11-12-2023

aankoop van diepvries tafelmodel perfect geleverd service met track en trace werk ook goed

Edwin 11-12-2023

Kijk, dit is wat wij tegenwoordig graag willen hoe zaken gaan!
Netjes geholpen in de winkel en snelle levering door correcte bezorgdienst. Oude apparatuur retour. Fijn! Snel, correct en concurrerend in prijs / kwaliteit. Super!

Remco 11-12-2023

Overzichtelijke winkel en ze hebben een groot assortiment. Voor alle budgetten is er wel keuze te maken. Je wordt goed te woord gestaan.
Het had een 10 kunnen zijn als pas bij levering betaald kan worden. Je dient het gehele aankoop bedrag te betalen voordat zij thuis het product leveren.
Hiermee neem je als klant een risico. Gelukkig is is het product geleverd op de afgesproken datum.

Jeannette Durville 11-12-2023

k ben echt heel boos.Door en fout van Bemmel kon ik vorige week geen koelkast geleverd krijgen. Twee dagen wachten en er kwam niets. Vrijdag was door een medewerkster beloofd , want dat had ze geregeld met Dynalogic, dit ik alsnog zaterdag mijn koelkast geleverd zou krijgen. Hele dag gewacht. En toen maar eens gebeld. Nou hoe we er bij kwamen. Nee die koelkast bleef nog wel even weg.Toen heb ik de koelkast geanuleerd. Ik heb een creditnota gekregen. Maar nee mijn geld krijg ik voorlopig niet terug. Want eerst moet Bemmel het regelen met de vervoerder. Belachelijk. Ik zit nu zonder geld en zonder koelkast. Ik kan nu geen nieuwe koelkast ergens ander kopen want ik heb het geld niet. Weet Bemmel wel wat ze aanricht. Vooral in deze maand. Belachelijk om zo behandeld te worde

Karin 11-12-2023

Onderdelen voor onze afzuigkap aangeschaft.
Duidelijke website. Goede prijs, vergeleken met andere aanbieders!
Bij navraag over de status van onze bestelling netjes te woord gestaan.

Erwin 11-12-2023

Super snelle bezorging, topcommunicatie en goede prijs. Om 22 uur besteld op zondag en dag erna al bezorgd.

anneke van duyvenbode 11-12-2023

Helaas wat teleurstellend!
Alles wat mis kon gaan met de bezorging ging ook mis en ondanks mailen en bellen is het antwoord: ja jammer we kunnen daar niets aan doen!
ze zijn nu 2x doorgereden langs mijn huis DOE DAT VOORTAAN MAAR ALTIJD! ik bestel ergens anders.
de bezorgdienst dynalogic kun je niet eens bellen en reageren op mail ho maar. ik baal van deze manier van behandelen .
voelt u zich nog geroepen om wel fatsoenlijk dit op te lossen kan dat maar weinig vertrouwen meer

Chantal 11-12-2023

Bij het kiezen voor een koelkast en vriezer, beide tafelmodellen, uitgekomen bij Bemmel en Kroon. Nooit van gehoord en daarom eerst maar eens gekeken wat voor bedrijf dit is, want levering moest in het Rijnmondgebied plaatsvinden en wie doet dat als je in Den Haag gevestigd bent? Al snel bleek het een groter bedrijf dan gedacht en daarom even klanten service gebeld om er zeker van te zijn dat de gewenste apparatuur op voorraad is en geleverd kan worden. Blijkt de klantenservice erg snel bereikbaar en bevestigen de snelle leverbaarheid, zelfs de volgende dag op zondag. Konden gelijk de bestelling plaatsen en de betaling regelen. En verassend, de levering werd keurig en op tijd door Dynalogics uitgevoerd. Wat ons betreft een prima bedrijf wat zijn zaakjes op orde heeft.

halil 11-12-2023

Ik was op zoek naar een specifiek merk/type wasmachine. Na googlen kwam ik snel erachter dat Bemmel&Kroon de voordeeligste keuze was. In het verleden ook een keer witgoed besteld van Bemmel&Kroon. Het bestellen en leveren gaat gewoon volgens de afspraak. Top!

hans vos 11-12-2023

ik heb gekozen voor deze shop omdat die een ruime keuze heeft
ik heb gekozen voor dit bedrijf omdat ze prijs technisch de goedkoopste waren
gebruiks vriendelijk omdat de site heel overzichtelijk is
de levering was precies volgens afspraak

Sebastiaan 11-12-2023

Een winkel met een goed bereikbare en vriendelijke klantenservice. De producten zijn scherp geprijsd en van A- kwaliteit. De communicatie over de levertijd kan wel iets beter vind ik.

Bemmel-Kroon 11-12-2023

Duidelijk op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Bezorgers hebben netjes alles op zijn plaats gezet en afval mee terug genomen. Erg tevreden.

John 11-12-2023

B & K heeft heel veel keus van producten van goede, bekende merken. De prijzen zijn heel concurrentieel. Wat mij ook aanspreekt is de extra service die zij aanbieden voor een schappelijke prijs. Bijvoorbeeld het naar boven brengen van goederen, het aansluiten ervan en het meenemen van verpakkingsmateriaal.

Karin 11-12-2023

Ik vind Bemmel en kroon een fijne zaak wordt altijd goed geholpen zowel voor mijn keuken aantal jaar terug en witgoed nu wederom mijn witgoed hier gekocht .
Fijn personeel in de winkel en ook online had een vraagje over betaling per pin en ze hadden me bestelling gelijk via klantenservice opgenomen super! Als ik weer wat nodig heb kom ik graag bij Bemmel en kroon terug
Beveel ze dan ook van harte aan.

Stichting Super -Actief 11-12-2023

Meestal zeer accuraat en zeer snelle levering (één keer iets minder daarom geen 10). Het personeel is accuraat en ter zake kundig.

BKI 1240124 liebherr 11-12-2023

Vriendelijke goed telefonisch bereikbare zaak. Goede samenwerking, en makkelijke betaling via link.

Conny 10-12-2023

Bemmelenkroon is een bedrijf met kwaliteitsproducten tegen een zeer concurrerende prijs. Ze hebben een top team op de klantenservice zitten dat echt met de klant meedenkt. De levering gebeurd door een zeer nette en correcte transporteur die je via je telefoon op de hoogte houdt over de exacte tijd van levering. Mijn bestelling heb ik na volle tevredenheid ontvangen.

Ing 10-12-2023

Superfijne webwinkel en heel fijn dat er op zondag bezorgd is. Nu weer heerlijk zachte was :-)