Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Chris 09-08-2023

Top servicegericht bedrijf. Snelle en bruikbare reactie op mijn vraag. Al een aantal keren daar gekocht en ook nu weer zeer tevreden.

Patrick 09-08-2023

Levering van een Amerikaanse koelkast ging binnen 24 uur. Tijdens de levering op zaterdag was de klantenservice snel bereikbaar om snel een probleem op te lossen. Dat geeft vertrouwen en dat is anno 2023 niet meer vanzelfsprekend.

Peppink 09-08-2023

Vlotte afhandeling voor nette prijs. Goed geholpen bij advies. Snelle levering.

Gerdie 09-08-2023

Goede overzichtelijke website met prima zoekfunctie. Eenvoudig bestellen en indien gewenst de volgende dag geleverd. Doen ze ook echt. Daarnaast goede prijs voor de producten en fijn assortiment. Ga ik zeker vaker bestellen.
Bezorging door Dynalogic was ook goed. Wel gehaast, iets meer rust zou fijn zijn, maar ding snel uitgepakt en goed op zijn plek.

Danny 09-08-2023

Bestelling werd zelfs nog iets eerder afgeleverd. Keurige jongens. Ze hebben zelfs de diepvries naar de schuur gedragen i.v.m auto's die er stonden. Top klasse. Hartstikke tevreden!
Dikke pluim
Danny

Jan 09-08-2023

Snelle reactie gekregen toen ik de magnetron elders goedkoper zag. De bezorgdiensten is helemaal super. Je ziet op de dag van bezorging steeds nauwkeuriger de tijd van bezorging.

Oeds 09-08-2023

Ordernummer: BK*****

Ik had een super goede (telefonische) begeleiding bij mijn bestelling.
Helaas ging er met transport iets mis, maar dit werd supergoed opgelost door Bemmel&Kroon.
Ik kreeg zelfs een update (duurder product) zonder bijbetaling.
Ook via de email wordt direct op gereageerd.
Ik ben erg blij met deze super service!

Manon 09-08-2023

Alle communicatie ging per mail, waarbij er bijzonder snel, vriendelijk en adequaat gereageerd werd. Ze maken het echt waar om voor de laagste prijs te leveren, zelfs tot op het laatste moment als je hem elders toch goedkoper ziet. Levering snel en in overleg.
Vriezer nu week in gebruik, geen geluid en praktisch in gebruik door 3 grote laden!

Balesar 09-08-2023

Ken de shop niet echt..
Heb online een bestelling geplaatst voor een wasautomaat!
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken van de bezorgers

Zafer 08-08-2023

Waarom ben ik vaste klant bij Bemmel&Kroon? Omdat ik een betrouwbaar, kwaliteit en prijsvriendelijk winkel vind. Kort geleden heb ik voor mijn dochter een koelkast, een inductie fornuis en een wasmachine besteld. Levering was naar mijn wens gebeurd. De heren van interne logistiek netjes gehandeld. Daarom heb ik gisteren een 2e wasmachine (voor onszelf) gekocht. Vanochtend is gebracht en geinstalleerd .
Bovendien heb ik zelfs ook een korting gehad. Tja, wat kan nog meer?

Wilco 08-08-2023

Prima service. Aardige bezorgers die de nieuwe wasmachine naar zolder brachten , aansloten en het eerste programma startte. Oude machine werd keurig afgevoerd.

rfbonte 08-08-2023

Eenvoudig bestel proces, lage prijs, super snelle levering en oude retour. Dat ging allemaal soepel. Ik beveel deze webshop aan.
Installatie kon wat beter. De medewerkers van Dynalogic spraken beperkt Nederlands, vroegen aan mij gereedschap en toen er wat stuk ging tijdens de installatie was het lastig communiceren. Ook moest ik tekenen en er stond een vinkje voor "akkoord vragenlijst", maar ik heb geen vragen lijst gezien.

Frank Roosenboom 08-08-2023

Wat een snelheid! Door omstandigheden hadden we met spoed een nieuwe stofzuiger nodig.
Het bestellen liep vroeg in de avond op rolletjes en de volgende dag om drie ‘s middags konden we weer stofzuigen.
Hoe laat de bezorger zou komen, was uitstekend te volgen. En… die kwam op het genoemde tijdstip!

Jeroen 08-08-2023

Scherpste prijs en snelle levering van een goede wasmachine. Helaas bezorging met dynalogic waarbij de wasmachine alleen direct over de drempel werd neergezet in plaats van 4 meter verder in de bijkeuken. Was "niet hun probleem". Mocht ook de steekkar niet even lenen.

MK 08-08-2023

Mooi ingerichte showroom met een groot assortiment en prachtige keukenshowroom. Prettige verkopers die klaar staan voor al je vragen, maar er ook voor zorgen dat in alle vrijheid de getoonde apparatuur bekeken kan worden.

Yvonne 08-08-2023

De verkoper was erg behulpzaam. Wij werden op de nadelen en voordelen van elk apparaat gewezen. Ook demonstratie gegeven over hoe een en ander werkt. Wij zijn goed geholpen. De verkoper heeft direct de bezorger/installateur ingeschakeld. Op de afgesproken datum zijn de apparaten bezorgd en geïnstalleerd door een vakman. Alles goed geregeld door Bemmel&Kroon. Prima service!

Koos en Mieke Sipkes 08-08-2023

Wij zijn bijzonder tevreden over B & K:
Ruim assortiment en overzichtelijke opstelling van de producten in alle prijsklassen.
Deskundig personeel: duidelijk, informatief, klantvriendelijk.
Aflevering bestelling conform de afspraak.

G. Oostrom 08-08-2023

Koop je apparatuur bij Bemmel & Kroon
Is tevredenheid niet meer dan gewoon.
Deskundig advies en grote keus
Zijn vanzelfsprekend en geen loze leus.
Een niet onprettig nadeel is misschien
Dat je ze jaren niet meer hoeft te zien.

Shari 08-08-2023

Goede omschrijving van de producten maakt vergelijken eenvoudig.
Prijs is keer op keer het voordeligst. Bezorging wordt binnen het afgesproken vzk gedaan. De bezorgers zijn viendelijk en correct. Het was een nette ervaring op alle punten. Deze winkel was mij aangeraden om juist L deze punten.

J.V. 08-08-2023

Kopen al jaren bij Bemmel en Kroon vanwege de goede service. Pas weer wasmachine, droger en koelkast aangeschaft en weer ben ik zeer tevreden. Nemen de tijd om alles aan je uit te leggen. Dus de volgende keer wordt het weer naar Bemmel en Kroon.

Karl Krewinkel 08-08-2023

Via Kieskeurig een koelkast gezocht. Ik vond daar de best geteste en ook nog de beste prijs/kwaliteit
LG koelkast. Ik kwam vervolgens uit bij Bemmel&Kroon. Zij boden koelkast tegen de goedkoopste prijs aan. Hier dan ook gekocht. Wat de service betreft, uitstekend!!
Ik wed continu op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ook het bedrijf dat Bemmel&Kroon inschakelde om de koelkast te bezorgen was top!
Al met al dik tevreden over Bemmel&Kroon. Betreft ordernummer 1201059

M. Thissen 08-08-2023

Voor de aankoop van mijn nieuwe Siemens warmtepompwasdroger (na 22 jaar) ben ik via de test resultaten (beste koop) van de consumentenbond uitgekomen op deze website.
De goedkoopste voor zover ik op dat moment kon vinden en een prima service en de snelste levering van 5 vergelijkbare leveranciers zelfs zondagsbezorging was mogelijk. Perfect op tijd op het gecommuniceerde tijdstip. Oude kon gratis mee en met 5 min stond de nieuwe boven op zolder te pronken.
Perfecte prijs en en snelle levering.

Lieke 08-08-2023

Gister prachtige koelkast van Bosch ontvangen via deze webshop. De service is super! Zondagavond laat besteld en maandag al geleverd! Netjes bericht welk tijdvak ze de koelkast komen leveren en uiteindelijk een appje dat ze binnen een half uur zijn.
Uitgepakt en geïnstalleerd, wij misten iets bij de deur. Een mailtje gestuurd naar de firma en heel snel een reactie! Wordt opgelost via Bosch.

Vreeman Montage 07-08-2023

Makkelijk bestellen, levering op de gewenste dag en vooral de service nadat we meldden dat er een onderdeel miste was erg goed en professioneel. Als het aan de orde is, gaan we zeker weer iets bestellen.

Jo 07-08-2023

Gisteravond een wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon en vandaag 17.00 stond de machine al keurig aangesloten in mijn badkamer. Bezorgers van Dynalogic hebben de oude machine netjes afgevoerd. Trap op, trap af en dat terwijl het zware apparaten zijn. Nieuwe wasmachine heeft eerste was al gedraaid. Echt super!