Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rob 30-09-2023

Beste prijs en zeer goede service. Betrouwbaar, komt afspraken na.
Medewerkers denken mee met de klant en zoeken altijd naar goede oplossing in het voordeel van de klant.

Luc 29-09-2023

De levering was erg snel en kwam op de aangegeven dag. De vriezer is van hoge kwaliteit en was snel aangesloten. Onderhand draait de vriezer al een tijdje, het geluid is afgenomen en hij is nu bijna fluisterstil! Daarnaast is de communicatie vanuit Bemmel&Kroon erg duidelijk geweest. Ik was constant op de hoogte van de levering, zeker een aanrader! Ordernummer: BKI1218971

ESc 29-09-2023

Op zoek naar een goede en energie-zuinige 9kg wasmachine, twijfelde ik tussen de (nieuwere) Siemens WG44B2A5NL en de WM14UP72NL. Ze zijn redelijk vergelijkbaar qua specificaties, maar bij de concurrent steeds uitverkocht. Uiteindelijk gegaan voor ‘t oudere model (heb geen bediening via een app nodig), wel beschikbaar bij Bemmel & Kroon voor een zachter prijsje. De bezorging en plaatsing en het retour nemen van mijn veel oudere wasmachine verliep vlekkeloos. Ik had na levering nog een vraag aan de service desk en met ‘t vriendelijke antwoord ben ik uitstekend geholpen.

SchipperIng 29-09-2023

De door mij uitgezochte koelkast bleek niet op voorraad dus moest iets langer wachten dan verwacht maar een belletje bleek genoeg om hem toch nog vrij snel in huis te krijgen: eenzelfde exemplaar stond op uitlevering half oktober te wachten dus die kon naar mij en die voor mij besteld was zou royaal op tijd zijn voor die andere klant. Fijn geregeld! En ook het leveringstermijn was keurig: zeer accurate tijdsnotering die steeds wat verkleind werd zodat ik heel precies wist wanneer ze zouden komen. Hebben ook de oude meegenomen en even geholpen ( een Amerikaanse koelkast is best zwaar in je uppie) om het ding van zijn beschermlaag te halen. Wel jammer dat ik een auto moet gaan lenen om al dat verpakkingsmateriaal weg te brengen, geen ruimte om het op te slaan en zij namen het niet mee anders had ik zeker een 10 gegeven.

Lia 29-09-2023

Prijs kwaliteitverhouding is super en zeer snelle levering!! Zeer overzichtelijke website, een echte aanrader!

Clarissa 29-09-2023

Gisteravond een plancha besteld bij Bemmel en Kroon. Vanmorgen precies op het tijdstip geleverd dat was toegezegd. Heel tevreden!

Wimpie 29-09-2023

Bemmel & Kroon geeft duidelijke informatie over het product en gaat zorgvuldig om met het afhandelen van de bestelling.
De communicatie naar de klant is netjes en snel.
Ook op de dag van afleveren is dit netjes en gedetailleerd.
Kortom niets op aan te merken.

Cicci Mele 29-09-2023

perfecte opvolging & service, snelle levering, aan te raden online shop waarvoor dank

Gervink 29-09-2023

Top service
Ik heb een afzuigkap gekocht
Levering was op de afgesproken datum die je bij de koop kunt aangeven
De verpakking was gedeukt en beschadigd, de bezorger had dit al doorgegeven
De afzuigkap was aan de achterzijde ligt beschadigd wat niks uitmaakt je ziet dat toch niet ook zijn er 2 filters iets gegolfd
Dit bericht aan de verkoop
De verkoop antwoord zeer snel en komen met oplossingen, kortom alles naar tevredenheid opgelost en zeer snel
Top service

Alexander Andre´ 29-09-2023

koop al jaren bij bemmel en kroon ,magnetron/oven/combimagnetron/vaatwasser altijd snel geleverd
prijs elders goedkoper email versturen met linkje van lage prijs binnen een uur lagere prijs aanbieding
echt super winkel
koop noooit meer ergens anders

M Stroeve 29-09-2023

De bestelling online geplaatst. Gekozen voor een specifieke dag qua levering en installatie.
Netjes op de hoogte gehouden van aankomsttijd.

Alles netjes geïnstalleerd, oude apparatuur en verpakkingsmateriaal weer meegenomen .
Prima service!

uitstekende ervaring 29-09-2023

scherpe aanbieding en wij konden aangeven wanneer levering kon plaatsvinden

Ricus 29-09-2023

Prettige winkel en uitstekende service. Ook telefonisch goed contact en vakkundige toelichting gehad. Kennis van zaken en scherpe prijzen.

H neels 29-09-2023

Super goede servies en advies en dan ook nog scherpe prijzen wat wil men nog meer

28-09-2023 28-09-2023

Langs geweest. Wist precies wat voor wasdroger ik wilde hebben. Prima scherpe prijs bij Bemmel en Kroon. Binnen een paar minuten was de bestelling geregeld. En meteen de volgende dag werd de droger bezorgd, de trap op gebracht en keurig geïnstalleerd!

Henk Keijers 28-09-2023

Omdat ze op dat moment de goedkoopste waren.
Een fijne site en snelle levering. Goede communicatie over het tijdstip van de bezorging.Dus al bij al zijn we tevreden.

Anton 28-09-2023

Hele fijne winkel. We waren in de Cruquius en zochten een vriezer die smaller was dan 60 breed. Goed advies gekregen, ook over No Frost, ideaal, én als we 'm zelf naar de kelder wilden tillen (door die smalle deur) kregen we ongevraagd korting op de bezorgkosten. Alles snel en probleemloos geregeld, drie dagen later stond de vriezer in de kelder! Blij mee!

Monique R. 28-09-2023

B&K heeft vele types huishoudelijk apparatuur die ook nog eens veruit 1 van de goedkoopste is. Ze vervoeren met Dynalogic welke ik niet anders zou willen: je wordt continue op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevindt, óók te traceren op de landkaart. Super goede service en snelle reactie op al je vragen. Eerst B&K checken voordat je verder surft ;-)

RJA 28-09-2023

Laagste prijs en de levering was binnen 24 uur.Perfecte combi magnetron en de oude magnetron is gelijk mee retour genomen.

Lineke Kruithof 28-09-2023

De bestelling geplaatst in de webshop. Omdat de installateur 2 dagen erna, vroeg in de ochtend, langs komt moest de inductie kookplaat de volgende dag worden bezorgd. Wij waren echter 10 minuten te laat met het plaatsen van de bestelling omdat dit voor 22.00 uur geregeld moet zijn. Na een telefoontje met de klantenservice is ervoor gezorgd dat de kookplaat meegegeven werd aan de pakketdienst. TOP!

Peter 28-09-2023

De keuze voor de Siemens Koel/diepvries combinatie is aanvankelijk bepaald via de test van de consumentenbond en de keuze van de leverancier omdat deze veruit de goedkoopste was. De bestelling ging zeer vlot en ook prettig was de mogelijk tot keuze van de bezorgdag. De vervoerder deed wat beloofd was en hield ons regelmatig op de hoogte van het bezorgmoment.
De bezorgers waren op tijd, keurig en boden aan de deuren van rechts naar links draaiend te maken, uiteraard tegen betaling.
Bemmel en Kroon had ons van deze mogelijkheid niet op de hoogte gesteld bij navraag. Wij hadden inmiddels een goede vriend gevraagd dit voor ons te doen. Kortom: uitstekende dienstverlening en aan te raden.

Lydia 28-09-2023

Ik stelde wat vragen over een product en kreeg vrij direct een antwoord per mail. Bemmel en Kroon had de snelste levertijd tegen een goede prijs.

Ellen 28-09-2023

Prima snelle levering goed service
Fijne vaatwasser doet wat hij moet doen prijs kwaliteit prima

Peter 28-09-2023

Hele goede ondersteuning gekregen m.b.t. het samenstellen van de apparatuur voor de keuken. Bovendien super snelle levering. Bedankt.

Carla 28-09-2023

Bemmel&Kroon heeft een goed assortiment voor een zeer goede prijs. Dag van levering is zelf te kiezen wat wel zo prettig is.