Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Demelsa 12-11-2022

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden van de exacte levertijd.
Mannen hebben nog even mn vloer schoongeveegd voordat de nieuwe wasmachine zijn plek kreeg.
Oude hebben ze ook netjes meegenomen.
Niks op aan te merken.. keurige service.
Ik ben tevreden.

Andre. M 12-11-2022

Ben ontzettend blij met mijn aankoop van een miele wasmachine en droger aangesloten en wel is ontzettend stil en een mooie machine en ik wou even zeggen een zeer goede service van alle medewerkers van Bemmel en kroon. Ik heb via iemand hun naam gekregen en ben gelijk naar hun website gegaan om gelijk te kopen van wegen de aanbiedingen een zeer goede service en vriendelijke medewerkers bedankt voor alles met Vgr Andre m.

Esther van Wijk 12-11-2022

Via een vriend bij Bemmel&Kroon uitgekomen nadat onze kookplaat kapot was gegaan.
Wij wilde graag een Atag die bijna nergens te koop meer was. Nadat telefonisch was vertelt dat de wachttijd 6 weken was waren ij blij verrast dat wij na een week een mailtje kregen dat de kookplaat binnen was !! Fijn contact super snelle service , wij gaan zeker andere mensen tippen om naar Bemmel&Kroon te gaan !!

Ons Ordernummer is 1140163

gert jacobs 12-11-2022

Voor het eerst een smetje op de bestelling.
Op de factuur stond de verkeerde prijs en na herstel daarvan was dec afgesproken korting niet meer mogelijk.
Dat was een flinke tegenvaller.
Voor de rest eeb prima winkel.

JH 12-11-2022

Bij deze shop is online winkelen zoals het hoort. Een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
En ze werken samen met een betrouwbare transporteur.
Zeker een aanrader.

Annelien 11-11-2022

Vriezer van Liebherr hier gekocht omdat deze vriezer €50 goedkoper aangeboden werd dan elders. Snelle levering, goede communicatie zowel door verkoper als door transporteur. Volgende keer kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon voor apparatuur. Aanrader!

Henk 11-11-2022

Toen ik belde voor advies over een vriezer werd ik zeer snel te woord gestaan, waarna ik adequaat, vriendelijk en deskundig antwoord kreeg op mijn vragen. Daarnaast zijn jullie prijzen buitengewoon scherp. We werden op de dag van levering steeds op de hoogte gehouden over het leveringsmoment. Perfect op tijd en buitengewoon vriendelijk werd de vriezer op mijn verzoek achterom gebracht. Gewoon Top!

Ricardo 11-11-2022

We zochten een Miele Boost CX1 stofzuıger en we kwamen uit bij de site Bemmelenkroon gelijk de prijs kwalitatief goed .Snel levering

familie Toet 11-11-2022

Na telefonisch contact nog diezelfde middag, donderdag 10 nov'22, de showroom aan de Rijneke Boulevard bezocht. We wilden een vaatwasser aanschaffen omdat onze huidige het na 8 jaar begaf. We hadden ons al goed kunnen oriënteren op de duidelijk website en er werd t/m zaterdag (12 nov) een mooie korting gegeven op de BEKO vaatwasser die wij uitkozen.
Wat heel prettig was dat onze keuze in voorraad was en morgen (de 11e nov) kosteloos afgeleverd kon worden, dus de deal was al snel rond.
We werden met enkele berichten voortreffelijk op de hoogte gehouden en konden globaal zien waar de bezorger zich bevond. Vrijdag de 11e nov om 12.00u stond de vaatwasser bij ons in de gang en werd de defecte oude vaatwasser meegenomen.
Ik heb zelf de vaatwasser geplaatst en aangesloten.

Arjan 11-11-2022

Naast dat Bemmel en Kroon zijn producten aanbied voor scherpe prijzen, is de aankoop ervaring bijzonder positief geweest. De website is duidelijk en overzichtelijk opgezet met alle essentiële info bij een product. Ook na het plaatsen van de order wordt je correct op de hoogte gehouden over de verdere voortgang van de verwerking. De uiteindelijke levering ging ook zeer gemakkelijk, met voortdurend updates over het verwachte levermoment. Het lijkt zo makkelijk, maar het is zeker niet vanzelfsprekend. Goed gedaan!

T. Marquenie 11-11-2022

Goede service en uitleg gegeven, keurig geïnstalleerd. Oude machines meegenomen

A. Tulen 11-11-2022

Online gezocht naar nieuwe inbouwvaatwasser.
Vond showmodel. Stond bij dan contact op te nemen met de winkel waar ik telefonisch keurig ben geholpen.
Heb gebeld dat afgesproken leverdatum niet ging lukken en nieuwe afspraak gemaakt.
Kwartier voor levering gebeld door chauffeur.

Chris 11-11-2022

Gistermiddag online een tafelmodel diepvriezer (Liebherr GP 1496-20) gekocht bij Bemmel en Kroon (ordernummer BKI1141352). Daarbij hebben we gelet op het stroomgebruik; deze vriezer heeft energielabel C (nieuwe criteria; voorheen was dit A++). Ik vond geen zuiniger apparaat met circa 100 liter inhoud. Bovendien istie geschikt voor temperaturen tussen -15 en + 43 graden C (klimaatklasse SN/T). Het apparaat zat goed ingepakt en oogt solide en volgens verwachting.
De vriezer werd vandaag (de volgende dag dus) gebracht door een koerier van Dynalogic. Prettig was dat om 8 uur s'ochtends al bericht kwam
met een tijdvak van 3 uur waarbinnen het apparaat geleverd zou worden. Via track&trace was de route van de koerier te volgen; bovendien gaf hij in de loop van de ochtend een steeds preciezer tijdstip door zodat van wachten geen sprake was.

Esther van t Hart 11-11-2022

Prima duidelijke website. Goeie actie, daarom onze droger van de week bij Bemmel en Kroon gekocht.

Rob Jeunink 11-11-2022

Na de bestelling werd ik persoonlijk gebeld dat het artikel 1 dag later bezorgd zou worden. Alles was erg duidelijk in de afrekening vermeld, met te bereiken telefoonnummer, een compliment in volledigheid. De bezorger was behulpzaam en vriendelijk. Tot slot een goed werkend gekocht artikel. Erg tevreden met mijn eerste kennismaking bij Bemmel en Kroon!

Slingers 11-11-2022

Vriendelijke en vakkundige verkoper. Goede service met duidelijke afspraken.

de Kok 10-11-2022

Gebeld of de wasmachine in voorraad was,
Machine Miele WEF375WPS kon geleverd worden, met ruim €100 korting, besteld en een dag later boven gebracht door twee medewerkers van de firma Dynalogic, dat heeft een verbeter puntje nodig, de machine 97kg, met de hand zonder hulpmiddelen twee trappen opgedragen worden, daarbij werd vermeld dat het eigenlijk niet mocht en als er schade aan de muur ontstond dat voor eigen rekening was, stemde ik daar niet mee in stopten zij met de werkzaamheden.

guus loman 10-11-2022

onze tweede bestelling ,prima verlopen van bestelling tot levering .
vriendelijke vervoerder .
kunnen de winkel aanbevelen .

M.Konter 10-11-2022

Op internet gezocht naar een wasmachine en kwam bij deze shop uit, wasmachine besteld en afleverdatum gekozen. Op de dag zelf kun je het precies volgen via track en trace, op de minuut nauwkeurig aanwezig. Wasmachine geplaatst en aangesloten, wasdroger erop en klaar. De mannen hadden wel een kop koffie verdient. Dus al met al een prima service. Dikke duim

10-11-2022 10-11-2022

Alles prima geregeld. De levering op de gevraagde dag ontvangen en binnen het aangegeven tijdvak. Helemaal top. De wasdroger doet het prima, heel blij mee.

Gerbert 10-11-2022

duidelijke shop, zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, ze komen de leveringsafspraken goed na en communiceren helder over eventuele vertragingen en de prijzen zijn oké

Familie uit Apeldoorn 10-11-2022

Na een telefoontje naar Bemmelenkroon bleek dat de Liebherr vrieskast niet op voorraad was, maar over 14 dagen weer binnen zou zijn. Maar wat schetst onze verbazing, de volgende dag in mailtje dat hij na het kiezen van een bezorgdatum toch kon worden geleverd. Dus 6 dagen laten stond de vrieskast bij ons thuis. Super super snel en keurig afgeleverd.

Pieter 10-11-2022

In het verre verleden hebben wij een keuken bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Dit tot volle tevredenheid. Nu hebben wij bij hun een inductie fornuis gekocht, order BKI1132714, dat zeer vlot en correct is afgeleverd en uitgepakt. Aansluiting loopt via de Electricien. Het oude (gas) fornuis ging retour. Zowel bij de aankoop al bij de levering werden wij zeer goed geholpen!

Van beelen 10-11-2022

Prima zaak waar alles goed geregeld is ook het thuis bezorgen verder een prima wasmachine van beko aangeschaft voor een prima prijs

HGE 10-11-2022

Prima levering. Netjes op tijd en snel afgehandeld. Niets gemerkt van vertraagde levering. Sterker nog ik heb zelf de levering een paar dagen opgeschoven. De wasdroger ziet er ook heel netjes uit, zonder schade zoals krassen en deukejes. Nu nog kijken hoe goed hij het doet!