Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Erik 28-06-2021

Over de winkel en het personeel ben ik zeer tevreden. Je wordt goed te woord gestaan en met een beetje eigen research kom je er samen met de verkoper wel uit. De bezogservice kwam keurig op tijd en hebben naar afspraak alles geregeld. Het enige minpunt vind ik de put die in het zeil is achtergebleven. Dit is niet te wijten aan de winkel maar aan de bezorgers van Dynalogic. Ordernummer: 992496-1

Paul 28-06-2021

Ik was op zoek naar een ATAG inductiekookplaat waarbij je 2 kookzones als 1 grote kookzone kan laten werken.
Ik had op internet diverse aanbieders gevonden en bij Bemmel en Kroon stond vermeld o pde internetpagina om contact op te nemen voor de "beste prijs". Eerst getwijfeld maar er toch een belletje aan gewaagd.. en inderdaad e hadden de beste (scherpste) prijs. De prijs lag 2 a 3 procent onder de laagste internetaanbieder.
Daarom de kookplaat bij Bemmel en Kroon besteld en alles is keurig volgesn afspraak verlopen. Zeer tevreden over de levering en ik zou de volgende keer zeker weer bij hun kopen als de prijs dan ook weer goed is.

Grt.

Geert van Ek 28-06-2021

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit, service en levertijd van deze bestelling (Bosch wasmachine). De duidelijke informatie en updates over het moment van aflevering waren perfect. De mannen die de wasmachine kwamen installeren, waren supervriendelijk, heel attent en kundig. Kortom, niets dan lof!

John 28-06-2021

Alles wat je van een goede onderneming mag verwachten. Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van Bemmel en Kroon, maar ik zag dat ze bij de Consumentenbond tussen de lijst van winkels stonden. Gezien ze de beste prijs hadden voor een wasmachine die ik wilde kopen ben ik voor ze gegaan. Alles klopte, het was snel en goede communicatie. Je merkt aan alles dat ze zeer klant en service gericht zijn.

Sander 28-06-2021

Zeer overzichtelijke webshop/site en een keurige snelle levering/afhandeling

Desiree 27-06-2021

Goed bereikbaar, goede vakkundige hulp. Prijsmatig zeer goed en het belangrijkste is betrouwbaar. Levering keurig volgens afspraak.

M. Willemsen 27-06-2021

Snelle levering, hulpvaardige bezorgers die vriezer op gewenst plaats in het huis konden neerzetten.

Jos van der Poel 27-06-2021

Mooie prijs, snelle levering. Duidelijke site, en de oude spullen keurig retour.

Robert 27-06-2021

Levering in orde, snel, zonder problemen afgehandeld. Zeker aanbevolen om bij Bemmel&Kroon te shoppen !

Adri Hopman 27-06-2021

Ik had al eerder goede ervaringen met Bemmel & Kroon, dus een gegronde reden om daar weer iets te kopen. Na thuiskomst van vakantie bleek onze wasmachine defect. Vrijdagavond online een nieuwe besteld, die zaterdag al werd geleverd, naar zolder gesjouwd en geïnstalleerd én de oude mee gnomen. Al met al één dag zonder wasmachine gezeten.
Zéér vriendelijk personeel, correct en netjes gehandeld.
Kortom TOP.
...... Zeist

Henriette Talstra 27-06-2021

Wat een ongelofelijke goed service. Gisteravond besteld en de wasmachine draait al. Duidelijke website en we werden goed op de hoogte gehouden van de levertijd. De chauffeurs gaven goede duidelijke aanwijzigingen en tips. Chapeau

Karel 27-06-2021

Ook deze keer koos ik voor de goedkoopste shop. Op zaterdagmiddag een nieuwe wasmachine besteld omdat de oude machine het spontaan had begeven. En tot mijn verbazing werd de nieuwe wasmachine al de volgende dag op ZONDAG geleverd. Voor dezelfde service kosten [ E 20.00 ] Kon ik gelijk de was doen. Goedkoop kan dus ook GOED zijn.

San 27-06-2021

Op zaterdag SIEMENS Wasdroger WT43N202N besteld en zondag al geleverd, super. Hij draait gelijk en ik moet zeggen hij maakt weinig lawaai, top.

Rien 27-06-2021

Prima website en een goede prijs voor de nieuwste Miele wasmachine, zeker met de extra Oranjekorting.
De machine werd stipt op tijd afgeleverd via een keurige afspraak, aangekondigd via Email en SMS.

Ger 27-06-2021

Hadden snel iemand beschikbaar met duidelijke informatie en prima prijzen,kon een aantal producten in de showroom bekijken met goede uitleg.
Snelle levering en ook de mogelijkheid om producten af te halen uit het magezijn.
Goede service bij aflevering ook de mogelijkheid om aan te laten sluiten, nemen verpakking en oude producten retour. Wij zijn erg tevreden!

C 26-06-2021

Prima service en fijne levering. Gisteren een vaatwasser besteld en vandaag in huis.

Theo 26-06-2021

Bestellen ging makkelijk. Gewenste leverdatum ingevuld en netjes geleverd. Een aanrader

Wijnands 26-06-2021

Snelle levering, prima product. Veel lades, erg fijn! Apparaat werd netjes afgeleverd en op de plek geïnstalleerd. Wij zijn erg tevreden over onze liebherr gnp-3013-23

Robbiedoes 26-06-2021

Na een zoektocht voor een geschikte afzuigkap bij Bemmel & Kroon uitgekomen. Voor 22.00u besteld, volgende dag in huis. En dat hebben ze helemaal waargemaakt! Top geregeld met keurige statusupdates van de koerier. En ja, ook helemaal tevreden met het product zelf wat voldoet aan alle verwachtingen. Nu kan ik weer lekker koken :-).

A. vd Bosch 26-06-2021

Het is een super mooie winkel en wij zijn heel vriendelijk en goed geholpen. Er is ons alles goed uitgelegd over een inbouwkoelkast. Snel geleverd en binnen een week keurig en goed ingebouwd . Deze jonge monteur was ook super aardig.

Jan 25-06-2021

Via een prijsvergelijk op deze site gekomen. Het was eenvoudig om te bestellen. Door een stommiteit van mij de verkeerde machine besteld op 16/6. Ik kwam er op 19/6 achter en heb toen de klantenservice gebeld. Werd heel leuk opgepakt. Geen probleem; de bestelling werd direct aangepast, wat resulteerde in een lagere prijs. De terugbetaling stond zeer snel op mijn rekening en de machine is heel netjes geleverd op de afgesproken dag. Petje af voor deze leverancier!!

Patrick 25-06-2021

order: BKI992561 : Erg snel geleverd, scherpe prijs en goede service. Aanrader

G.J.Toet 25-06-2021

Goede service, afspraken helder en op tijd nagekomen. Klantgericht optreden van de medewerkers.

Maddy 25-06-2021

Perfecte service
Snel geleverd
Zeer tevreden 😊
Levering tot in de puntjes geregeld levering via track en tracé code tot aan dr deur te volgen

P. vd Heijden 25-06-2021

Tja, het is wat met die Bemmel & Kroon. Denk je:" ik ga naar een fysieke winkel en niet naar internet. Krijg ik keurig goede informatie over een koelkast."
Echter dat is niet zo. De man kon niets vertellen over het ding: een Samsung koelkast. Ik vroeg nog of het een nieuwe versie was met dunne wand en in welke categorie hij valt. Antwoord: A++ meneer. Veder totaal geen aanvullende informatie of vergelijk met andere modellen of andere merken. Kortom: op internet zou ik wijzer geworden zijn. Over de "ORANJE AANBIEDING" wist de man ook niets. Ik had die ochtend een mail daarover ontvangen. "Nee meneer, dat is het geval bij bepaalde types van Samsung. Deze niet". Kijk ik na de aankoop op internet: staat hetzelfde ding voor € 80,- voordeliger te koop bij ....... Bemmel & Kroon. Dan breekt toch je klomp. Natuurlijk bellen naar de verkoper. O, ik wist dat niet, nu zie ik het op internet. Wij werken van een anders systeem. Beste mijnheer Bemmel en mijnheer Kroon: zorg voor intern een heldere communicatie en spoor medewerkers aan om hun best te doen om VEEL informatie te leveren aan klanten die de moeite nemen naar de winkel te komen. Op deze manier jaagt u iedereen het internet op. Ja, ik weet dat u ook via internet verkoopt. Een persoonlijk verhaaltje zorgt denk ik voor meer binding met klanten. Helaas kon er geen kop koffie af, de dames waren beneden druk bezig met schoonmaken.
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld. Van de belofte dat de koelkast in de ochtend bezorgd zou worden kwam ook niets terecht.