Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Yvonne 28-07-2021

Leuke prijs. Snelle levering en goede apparatuur. Goede service. In 1 woord geweldig!!! Andere apparatuur als die defect raken ga ik het zeker weer hier kopen.

may 28-07-2021

Ieder pagina die jee opent staat voor 22.00 uur besteld morgen in huis.
Tot dat je besteld hebt blijkt het toch een paaar dagen te duren.

Garmt Harskamp 28-07-2021

Zeer vlotte service incl aansluiten en retour oude wasdroger …. vanaf moment van bestellen binnen 20 uur alles geregeld… daar kan niemand tegen op …!

Mdb88 28-07-2021

Alles goed geregeld. Snelle levering. Een wasmachine besteld en die was na order niet meer leverbaar. Een vergelijkbare aangeboden gekregen die duurder was voor de zelfde prijs. Voor 22.00 uur besteld en de dag erna om 15.00 afgeleverd. Top geholpen!

Harry S 28-07-2021

We hebben al eerder een Bosch apparaat bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Die aankoop verliep prima en volgens afspraak, dus vandaar onze tweede aankoop. Ook deze aankoop verliep weer vlekkeloos en daarbij is de prijs ook altijd erg concurrerend. Tot de volgende!

Jan Bakker 28-07-2021

Snelle levertijd, ruime keus en een perfecte afhandeling van de opdracht .
Aflevering was ook goed in orde en vriendelijke bezorgers.

Cas Bakker 28-07-2021

De bezorgingsmannen waren erg pleasant en efficient! Er waren geen klachten of problemen met de bezorging.

E 28-07-2021

Super goede service echt toppie echt geweldig.
Goede voorlichting goed product beschrijving

Iris 27-07-2021

Prima prijs, snelle levering, goede service en communicatie! Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe koelkast, ‘s avonds besteld, volgende dag al in huis! Fijn op de hoogte gehouden middels track and trace! Geleverd op de plek waar hij moest komen te staan! Betaling middels IDeal via de website ook probleemloos verlopen.

R. Mulder 27-07-2021

Zeer vriendelijk medewerkers en zeer betaalbare artikelen. De levering is super, de ene dag besteld de volgende dag in huis.

Cees 27-07-2021

De aflevering ging wat onverschillig door de bezorgers. Het tijdstip van bezorging werd heel goed aangekondigd. Ook het arvies bij de koop in de winkel was prima. Jamner genoeg was de ruit van de combi-oven in duizendenden stukjes, zo bleek na openmaken van de doos maar daar kan de leverancier ook niets aan doen. Over 2 dagen wordt de aankoop omgewisseld.

Annette 27-07-2021

Een mooie aanbieding gekregen.
Vriendelijk te wordt gestaan aan de telefoon.Vlotte levering.Dit is onze tweede aankoop. Na koelvriescombinatie nu een nieuwe wasmachine.

Joop 27-07-2021

's Avonds een wasdroger besteld en direct geïnformeerd dat de levering de volgende dag plaats vindt. De volgende dag steeds op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Keurig op tijd afgeleverd en de oude machine meegenomen.
En dat alles voor de goedkoopste prijs vergeleken bij de concurrenten.

M. Remmerswaal 27-07-2021

16.00 uur besteld. Volgende dag om 09.30 uur in huis. Zeer vriendelijke en attente bezorgers. Een 8 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn.

Monique 27-07-2021

Ik was niet bekend met deze winkel keten, maar in mijn zoektocht naar de meest geschikte Miele wasmachine en droger kwam ik bij hen uit. Het goede assortiment, alsook prettige communicatie overtuigde mij mijn producten hier aan te schaffen. Helaas was 1 product niet voorradig, pas levering in oktober, maar Firma was zeer actief in het opbrengen van andere mogelijkheden.

Zwannette 27-07-2021

Goede beschrijving van het product en reviews. Goedkoopste prijs. Snelle levering. Duidelijk tijdvak.

Pieter 27-07-2021

Werd vriendelijk maar vooral deskundig geholpen. Zeer goede tips. Ook de aflevering en installatie was perfect.

Ottens 27-07-2021

Wel een fijne shop, was de 1e keer dat ik hier bestelde. Ik wilde graag de wat kleinere bedrijven sponsoren door bij hun te bestellen. Heb wel 2 weken op mijn koelkast moeten wachten terwijl er op de site leverbaar stond. Pas als je op de I van info drukt zie je staan dat als het evt. niet in voorraad is het bij de leverancier moet worden besteld en dat duurt even. Dat heb je dus niet snel in de gaten. Daarom geen 10 maar een 9 gegeven. Overigens: goed bereikbare klantenservice, en ze reageren ook snel op een mail!!

DL 27-07-2021

We hebben heel veel online winkels bekeken, deze was het goedkoopste en de service is echt perfect. Ze komen de gemaakte afspraken prima na.

Frank 26-07-2021

Net als vorige keer, toen wasmachine gekocht, nu wasdroger besteld en snel geleverd. Ook de levering kan je nauwkeurig volgen. Leuke en vriendelijke bezorgers. Weer helemaal goed👍👏

HH 26-07-2021

Heb hier 1x besteld i.v.m goedkoope prijs .
De mensen die het afleverde moeten echt nog heel veel leren wat betreft fatsoen .
Ze zijn heel klant onvrienlijk en namen ook de oude machine niet mee terug deze had bij de voordeur moeten staan ,(anders moesten ze 10 meter verder lopen)ook de nieuwe machine zetten ze voor de voordeur. (Met gevolg dat alles kletsnat werd het ging snel na levering hard te regenen en ik kon hem als vrouw niet binnen zetten.)
Ik heb daar 1x besteld maar bestel daar NOOIT meer.

Ron 26-07-2021

Fijne prettige ontvangst in de showroom. Goed en vakkundig advies van de verkoper. Prima product. Snel geleverd. Vaatwasser laten installeren via Bemmel en Kroon bij een externe installateur. Ook fijn en prettig contact. Goede kundige monteur. Snelle service. Zeer tevreden!!

Danielle 26-07-2021

Tijdens bestelproces werd duidelijk dat een van de twee bestelde artikelen niet voorradig was. Toch gekozen om te kopen. Na 3 dagen al bericht waarbij ik zelf de afleverdag kon kiezen. Op de ochtend van de afleverdag een mail met tijdsbestek van 2,5 uur en een half uur van te voren een sms met aankomsttijd. Heel fijn.

van Driel 26-07-2021

Siemens magnetron besteld. We dachten die de volgende dag geleverd te krijgen maar helaas.
Siemens kon niet uitleveren dus wachten...
Na verschillende telefoontjes hoe lang het nog zou duren( inmiddels al ruim 6 weken)
Was er een meneer die vertelde dat er wel wat geleverd was maar dat die voor mensen waren die eerder hadden besteld.
Deze meneer dacht wel mee en vertelde dat er een stond voor iemand die pas over een paar maanden de sleutel van zijn huis zou krijgen.
Die zou bij ons geleverd kunnen worden.
De volgende dag hadden we die.
Dat is meedenken!

Roon 26-07-2021

Na de slechte review van afgelopen weekend ben ik door Bemmel en Kroon benaderd wat er niet goed was gegaan bij de bezorging en plaatsing. Zij hebben dit uitbesteed aan de firma Dyna Logics welke de plaatsing niet netjes hadden verzorgd.
Daarop heeft Bemmel en Kroon de plaatsingskosten terug betaald. En ze zouden contact opnemen met de plaatsende firma en hun hier op aanspreken,