Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hennie 06-06-2023

Correcte sevice, bellen of het op voorraad nette medewerker aan de lijn en de volgende dag een prachtige LG Amerikaanse koelkast geleverd. TOP. Dit is echt service. Wij zijn zeer tevreden.

Johan 06-06-2023

Tweede keer dat ik iets bestel. Website met duidelijke informatie, snelle en correcte levering.

Durk 05-06-2023

Perfecte service en supersnel geregeld en geleverd. Ook nog eens de goedkoopste op dit gebied.

Goker 05-06-2023

Beste service die ik heb gezien. Kwaliteit, prijs en keuzes gewoon de beste!!! Ik heb alles in mijn huis bij Bemmel&kroon gekocht...

Marieke de Groot 05-06-2023

Op zaterdag een Siemens oven en vaatwasser besteld en maandag keurig met track&trace bezorgd. Netjes tot aan de aangewezen plek gebracht. Top service en snel! Ik raad iedereen aan bij Bemmel en Kroon te bestellen!!

Mario 05-06-2023

Duidelijk en vlotte aflevering van bestelde spullen. Ook even telefonisch nog contact gehad met een vraag en keurig en vriendelijk te woord gestaan.
Dit was een tweede bestelling naar tevredenheid.

Michael B 04-06-2023

Het hele klantenbedieningsmodel verliep perfect van bij de online bestelling tot bij de aflevering. Daarbij ook nog eens een superscherpe prijs nav Pinksteren. Topbeleving. Een tevreden Belgische klant erbij.

Annamargreet Tamminga 04-06-2023

Omdat mijn vriezer er mee ophield en hij wel vol producten zat had ik direct een andere nodig .Gezocht op internet en dit bedrijf had een leuke aanbieding ,dus direct besteld en de andere dag werd de vriezer keurig in huis bezorgd door twee nette jongemannen .De oude vriezer werd netjes meegenomen en zo kwam alles toch nog goed .Hoefde niets weg te gooien .

Tvr 04-06-2023

Duidelijke bestel procedure en communicatie over de order status.
Oude apparaat retour

Merel 04-06-2023

Groot assortiment, snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Ik had de dag na mijn bestelling de wasmachine al in huis!

Rick 03-06-2023

Zeer goede prijs - kwaliteit, snelle levering, snelle service en informatievoorziening.

lenie calf 03-06-2023

Bemmel en Kroon leveren correct en snel met de daarbij behorende kwaliteit. Ik kreeg een mooie offerte voor een inductiekookplaat, die elders qua prijs een stuk hoger lag. Zelfde merk en artikel nummer. Dat is klantenservice ten top ! De gehele bestelling tot aflevering werd keurig via de email tot in perfectie verzorgd. Een aanrader om bij dit bedrijf uw aankoop te doen.

Martijn 03-06-2023

De bezorgers waren ruim op tijd. Bij aankomst kon de wasmachine niet in de lift dus moest de verpakking eraf. Eenmaal boven op de 2e etage pakte ze de rest uit. Hier sloten ze de wasmachine aan maar konden ze deze niet volledig plaatsen omdat deze ingeschoven moest worden in een inbouw keuken. Dit moesten we zelf doen maar was niet zo erg. De bezorgers gingen weg maar toen zagen we dus dat ze de wasmachine niet goed hadden aangesloten. De afvoerslag was gewoon op een rare plek gemonteerd terwijl die heel simpel in een buis geplaatst moest worden. Ze hebben ook niks opgeruimd. Al het piepschuim lag gewoon nog door de hele flat wat ik zelf heb moeten opruimen. De service naar de deur was prima, de nazorg totaal niet.

Bernardus 03-06-2023

Ze hadden een mooie aanbieding en hij werd keurig geleverd. Ik kon de dag kiezen, zelfs op zondag.

Marc - Amsterdam 03-06-2023

Na een kleine 25 jaar gingen onze vaatwasser en koelvriescombinatie vrijwel tegelijkertijd stuk, het vinden van een een nieuwe vaatwasser en koelvriescombinatie was nog niet zo eenvoudig vanwege de inmiddels incourante maten van onze keuken en alle inbouwapparatuur. De verkoper van Bemmel & Kroon wist vanuit zijn jarenlange ervaring welke mogelijkheden er waren en heeft ons prima geadviseerd met de keuze voor nieuwe vaatwasser en koelvriescombinatie. Afgelopen week is de oude apparatuur verwijderd en de nieuwe apparatuur geïnstalleerd, alles naar volle tevredenheid.

Connie 03-06-2023

Bestelling werd zeer snel geleverd echter met beschadiging. Dit werd snel en naar mijn tevredenheid opgelost. Top!

ivan chtuka 03-06-2023

Tweede keer dat ik bestel bij Bemmel & Kroon.duidelijke website,werkelijk de beste prijzen ,kortingen ,snelle en correcte levering .

Bibi Gerekink 03-06-2023

Goede prijs van product!
Snelle levering en je kan heel makkelijk kiezen hoe en wanneer het geleverd word

Baron 03-06-2023

Duidelijke en overzichtelijke website, met veel informatie over de producten , daarnaast aantrekkelijke mega deals, en de volgende dag geleverd!

Duck 03-06-2023

Bemmel en Kroon hadden de beste aanbieding voor mijn nieuwe Bosch inductie fornuis.
Daarnaast kende ik de winkel al uit het verleden en had toen ook al een goede ervaring.
Communicatie is uitstekend en de volgende dag werd het fornuis al geleverd.

Jolanda 03-06-2023

Hele strakke prijs voor de Siemens koffiemachine. Donderdag bestelt en vrijdagochtend al in huis. Ook fijne bezorgdienst, die duidelijk communiceert en voor bezorgd.

Binka 02-06-2023

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Zeer vriendelijke als je ze aan de telefoon hebt en bij verandering van datum zeer snel geregeld ook met het bezorgbedrijf… die je dan ook weer goed op de hoogte hou van de bezorgtijden… echt heel blij met het product ook

boe 02-06-2023

Goede website met correcte informatie! Dat laatste is niet altijd zo bij de concurrentie.
Goede prijs en prima service bij de plaatsing. De koel-vries combi werkt naar behoren.
Helemaal goed dus!

Arianne 02-06-2023

Mijn complimenten voor de levering, er was iets fout gegaan met het transport , daardoor zou het een week langer duren voordat de oven geleverd zou worden. Na een telefoontje werd de oven maar een dag later afgeleverd, heeft fijn. Een fijne duidelijke site, en de goedkoopste !

Claire 02-06-2023

Prettig assortiment en vriendelijke klanteservice. mijn gekozen apparaat was helaas niet op voorraad en dan word je via het systeem niet op de hoogte gehouden. Maar de klantenservice had daar gelijk een oplossing voor en ons apparaat is binnen en echt fantastisch dus het wachten waard.