Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sander 01-09-2022

Van een kennis kreeg ik een tip om de door ons gewenste oven bij Bemmel en Kroon aan te schaffen. Prijzen zijn zeer concurrerend. Site is gebruiksvriendelijk. Afhandeling van de bestelling verliep zeer vlot. Op 30-08-2022 bestelling geplaatst en op 31-08-2022 keurig afgeleverd op vooraf bekend gemaakt tijdstip.

Elstgeest 01-09-2022

Ruime keuze in Zoeterwoude, handig onder wasmachines op merk en daarboven de wasdrogers. Rustig rondkijken en bij vragen deskundige medewerkers. En dan natuurlijk prima geprijsd, dus geslaagd.

Yvon 01-09-2022

Goed advies gekregen m.b.t. de mogelijkheden om een vervangende inbouwvaatwasser aan te schaffen. x heeft ons heel goed geholpen. Toen bleek dat de ingehuurde transporteur de vaatwasser beschadigd afleverde is deze binnen enkele dagen vervangen met transport van eigen binnendienst. Ook het inbouwen verliep keurig door het bedrijf dat ze hiervoor hebben ingeschakeld.

Floris 01-09-2022

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Zoals beloofd..maar toch. Correcte aflevering en goed op de hoogte gehouden van tijdstip aflevering. Hulde !

AEG wasdroger 01-09-2022

Op zondagmiddag werd mijn wasdroger geleverd, na installatie bleek dat de vervoerder hem op 3 plaatsen had beschadigd tijdens transport, om 19:00 uur de klantenservice gebeld (zelfs op zondag avond bereikbaar) daar werd het probleem direct en zeer vriendelijk opgelost de volgende morgen om 09:15 is de machine omgewisseld voor een nieuwe. TOP SERVICE hier wordt je blij van!

ZTW1114674 / evert schotpoort 01-09-2022

Aanschaf inductiekookplaat. Verkoper buitengewoon attent. NOG NOOI EERDER MEEGEMAAKT. Hij vroeg of ik een pacemaker heb en of ik wist dat inductiekookplaat.kookpllat straling kan afgeven. Ik heb een ingeplant defibrillator, dus ter plekke zkhuis gebeld en kreeg groen licht. Geen probleem. Geweldige actie van de verkoper.

Will Berg 01-09-2022

Ik kreeg telefonisch goed advies. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de korting ivm magazijnopruiming. De levering was per omgaande op het afgesproken tijdstip.
De vervoerder zette het pakket op de zijkant in mijn hal neer, ondanks de vele pijlen en paraplu’s op de verpakking.
Na deze ontdekking heb ik telefonisch goed advies gekregen over hoelang ik de Diepvriezer moest laten “rusten” na het vervoer. Ik vond dit nl niet in de gebruiksaanwijzing terug. Deze deskundigheid aan de telefoon stel ik zeer op prijs.
Het apparaat moet nog in werking worden gezet; maar ik verwacht goede resultaten. Ik ben blij met deze aankoop.

W. Eckhardt-Zomerdijk 01-09-2022

Prima bedrijf. Duidelijke website en snel geleverd. Eigenlijk alleen maar goeie ervaring. Ook de stapelkorting was niet bij andere leveranciers.
Al met al een 10.

Roos 01-09-2022

Wat een snelle service. Ik wacht al 11 maanden op mijn ovens bij een andere aanbieder. Bij Bemmel en Kroon gisteren besteld en vandaag geleverd. Vriendelijke sterke jongens die ze bezorgen tot in de keuken. Top.

Maarten Spaans. 01-09-2022

Bij meerdere internet winkels geprobeerd om Siemens combi magnetron te bestellen type CM876G0B6 , Vanaf mei geprobeerd zonder resultaat .Kon wel bestellen maar overal 6 maanden levertijd . Tot dat ik Bemmel en Kroon probeerde , vriendelijke verkoper aan de telefoon goede prijs en tot mijn verbazing volgende dag geleverd . Top bedrijf een aanrader.

Ingrid 01-09-2022

Goede service,
Nadat er bij de levering wat mis was gegaan heeft Bemmel en Kroon dit probleem opgelost. Dik tevreden.
Goed prijzen

HaBo 01-09-2022

Vaatwasser defect en ter oriëntatie en informatie een na een rondje verschillende witgoed winkels gedaan. Besloten bij Bemmel & Kroon een nieuwe Siemens te kopen. Flinke collectie vaatwassers te zien en kundige informatie gekregen. Ook de prijsstelling was concurrerende. Net als onlangs met de koelkast de plaatsing te laten uitvoeren door B en K installateur Ajtec. Levering en plaatsing conform afspraak en keurige oplevering.

Cornelis 01-09-2022

Spullen kun je overal kopen, het gaat dus om de levering. Die laten ze over aan Dynalogic. Da’s geen feestje: track & tracé werkt niet, ze bellen ook niet als ze er bijna zijn, nemen verpakking niet mee (je mag de koel-vries combi lekker zelf uitpakken. Voortaan weer CoolBkue.

G.Katis 01-09-2022

User friendly website and best price for purchase of a freezer. I placed my order online and had it delivered the next day. Highly recommended shop.

Marco 31-08-2022

Goed advies en er wordt ruim de tijd voor je genomen om alle voor en tegens de bespreken.
Goed prijs, kwaliteit verhouding en geen verborgen kosten.

H.den Ouden 31-08-2022

Makkelijke bestelling op de webshop. De voordeligste aanbieder van dit product (wasautomaat). Snelle levering, s'avonds om 21.45 besteld, volgende dag in huis. Vlotte bezorging en plaatsen van de machine (2e verdieping) en meenemen van oude tegen geringe vergoeding.

Theo 31-08-2022

Al meerdere wit machines bij Bemmel en Kroon besteld met zeer goede ervaringen echter de prijs lag ver boven de concurrentprijs.
het formulier op de website ingevuld en nog geen 15 minuten later werd het bod geaccepteerd en samen met de bedongen gratis extra services was de deal beklonken.
Wederom zijn we niet teleurgesteld, strakke bezorgtijd die gedurende de bezorg dag werd geüpdatete en nauwkeuriger werd in tijdframe.
Tijdens het heuglijke moment moeiteloos naar zolder gebracht, uitgepakt en geïnstalleerd en de oude weer meegenomen, alles zoals je zou kunnen wensen.

Angelique 31-08-2022

Handige keuzetool, fijn dat ze komen monteren, aardige monteur, en ook nog eens een heel fijne koelkast!

H.Thorig 31-08-2022

Na contact gehad met vriendelijke medewerker van Bemmel en Kroon heb ik een nieuwe Samsung wasmachine en droger besteld, voor een aantrekkelijke prijs,
Ik had gebruik gemaakt van de extra service en deze werd dus netje op de afgesproken plaats uit gepakt en aangesloten
door 2 vriendelijke bezorgers . Al met al zeer tevreden met de geboden service

Frans 31-08-2022

Ik werd snel en deskundig geholpen. De gemaakte afspraken waren duidelijk en werden nagekomen. De afspraken werden per mail bevestigd. De inschakeling van deskundige inbouwers verliep vlot.

Hageraats 31-08-2022

Er werd goed meegedacht over de vervanging van gaskookplaat naar inductie en vervanging bestaande koel vries combi. Op basis van maten ed oude apparatuur geadviseerde nieuwe gekocht die pasten zonder problemen. Top

Mario 31-08-2022

Ik koop daar al vaker vanwegen de goede service en goede levering.
En ze hebben goede prijzen en ruime keuze

bemmel en kroon 31-08-2022

Heel prettig geholpen. Ruime keus. Correcte afhandeling.
Goed bereikbaar. Geen vooruitbetaling verplicht.

Peter1964 31-08-2022

Beloofd dat de oven de volgende dag zou worden geleverd en dat werd hij dus ook. De mogelijkheid tot live volgen van je bestelde artikel vond ik echt fantastisch. Tot op de minuut van levering kon je de bezorger volgen en hier mogen andere bezorgers een voorbeeld aan nemen. Het telefonisch contact met Bemmel was ook uitermate goed. Netjes te wordt gestaan en na mijn akkoord al direct een mail met link om de betaling in orde te maken en niet lang na mijn betaling kreeg ik de bevestiging van mijn betaling en de link dat ik de bezorgen kon gaan volgen. Super en alles volledig zoals ze beloven.

Masih Niazi 31-08-2022

Op aanraden van een collega bij Bemmel en Kroon wezen kijken voor een nieuwe keuken. Goed en vriendelijk geholpen door de verkoper! Wij hebben meteen aangegeven begeleid te willen worden in het proces omdat dit onze eerste nieuwe woning/keuken zou worden. Dat is ook zo gegaan. De verkopers hebben ons bij ieder bezoek in de winkel netjes te woord gestaan, de tijd genomen en ons dingen uitgelegd. Inmiddels is de keuken geplaatst en zijn wij in afwachting van twee extra keukenkasten. (In de tussentijd nog een wasmachine gekocht welke netjes is afgeleverd en aangesloten). Kortom: Bemmel en Kroon onderscheid zich van de andere keukenwinkels met mooie keukens & apparatuur die zij aanbieden, transparantie en vooral de service!