Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Joost B. 16-10-2023

Wij hebben bij Bemmel & Kroon vestiging Zoeterwoude al onze keukenapparatuur besteld. Aangezien wij met totale verbouwing bezig waren waren wij kostenbewust. De verkoopadviseur van Bemmel & Kroon stond ons met dat uitgangspunt héél goed en eerlijk bij. Bepaalde merken of typen raadde hij af omdat er een goedkoper alternatief was. Uiteindelijk zijn wij netjes binnen ons gestelde budget gebleven. Tussentijd wilde onze keukenbouwer graag de oven en combimagnetron eerder ontvangen om goed passend te krijgen. Ook dat was geen probleem. Wij kozen ervoor dit apparaat bij de vestiging zelf op te halen, zonder meerkosten.
Enkele dagen voor de levering bleek de inductiekookplaat van Siemens niet meer leverbaar vanuit de fabrikant zelf. De verkoopmedewerker belde ons en stelde een mooiere maar duurdere variant van Bosch voor die wel op tijd geleverd kon worden, waarbij we de Bosch variant aangeboden kregen voor de prijs van de Siemens.
Op de dag van levering werden wij vooraf netjes gebeld door de bezorgers met de mededeling dat zij over 15 minuten zouden arriveren. Alle artikelen werden netjes door twee vriendelijke jongens tot in de keuken naar binnen gedragen.

Wij raden Bemmel & Kroon ten zeerste aan wanneer u op zoek bent naar keukenmateriaal. En vast ook voor meer!

MW 16-10-2023

Online duidelijke beschrijving van afwas machine met maten. Keurige email wisseling om installatie te bevstigen (was inbouw machine) keurig afgehandelt.

Rikkert 16-10-2023

Alles top geregeld in korte tijd, ook de levering heel duidelijk en mooi op tijd

Nicole 16-10-2023

Een fijn bedrijf. Na het plaatsen van de online bestelling, werden we keurig op de hoogte gehouden. Ook door het bedrijf wat de bestelling kwam leveren.
Op de dag van leveren werd de bestelling later gebracht dat het aangegeven tijdsslot. Daar werden we op tijd over geïnformeerd. De apparatuur werd keurig geïnstalleerd. Klaar voor gebruik. Dus zeer tevreden.

Kees 16-10-2023

De ontvangst in de winkel was zeer klantvriendelijk. Na een rondje kijken voor een combi magnetron kwam een medewerker vragen waar wij naar op zoek zijn. Hij hielp ons vriendelijk en gaf uitstekend advies op grond van onze wensen. Na het genot van een bak koffie en thee gingen wij tevreden en met een goed gevoel naar huis. Vanwege drukke werkzaamheden werd 2 weken later de nieuwe combi magnetron op vakkundige wijze geplaatst. De oude combi magnetron werd mee teruggenomen door de installateur.

J.C. Nordhausen 16-10-2023

Gekozen vanwege de grote keuze én ook de deskundigheid van het verkopende personeel. Daarnaast de correcte aflevering en plaatsing (van een koel-vries combinatie), niets dan lof!

Cobi 16-10-2023

Wasmachine snel en heel netjes geleverd en aangesloten door vriendelijke bezorgers. Via een track and trace nummer wordt je op de hoogte gehouden hoe laat ze komen. Al met al een fijne ervaring.

Arie 16-10-2023

Last minute op zaterdag de winkel binnen gegaan in de Cruquius. Goede uitleg gekregen. En antwoorden op onze vragen. Door de snelle service konden we vandaag. (Maandag) al weer wassen. De bezorgers hebben netjes de oude wasmachine opgehaald. Deze service kan je extra kiezen. Nieuwe wasmachine aangesloten en een korte duidelijke uitleg met tips. Tot nu toe zeer tevreden.

Gert Hofman 16-10-2023

Een wasmachine voor een concurrerende prijs en op korte termijn geleverd. Levering snel, vakkundig en tegen een zeer scherpe prijs.

Alain 16-10-2023

Prima tevreden ! Juist product geleverd, makkelijk betalen via de site en snel geleverd. Het systeem waar ze mee werken om je levering aan te melden werkt overigens perfect. Je krijgt regelmatig updates wanneer de chauffeur er zal zijn.

M Stut 15-10-2023

We hadden een wasmachine besteld maar deze was niet op voorraad, maar dat had ik niet gezien. Maar een gezin kan moeilijk zonder wasmachine, dus heb ik direct gebeld daar kreeg ik een uiterst vriendelijke man aan de lijn die mij ontzettend goed hielp met een ander model die wel op voorraad was.
Deze machine is de volgende dag correct geleverd. Wat een service !

Steven 15-10-2023

Op 23 september 2023 kochten wij bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude een nieuwe vaatwasser. (Order ZWT 1218366).
Werden prima en deskundig geadviseerd. Jammer dat wij door drukte bij het plaatsingsbedrijf AJ TEC BV een aantal weken op de plaatsing moesten wachten. Plaatsing werd keurig verricht. Monteur Jelle is een kanjer! Wij bevelen Bemmel en Kroon en het technisch bedrijf AJ TEC BV aan.

Joost 15-10-2023

Prijs kwaliteit zijn goed in verhouding. Goede levering en goed contact met de verkoop afdeling

Marco 15-10-2023

Nog nooit iets besteld bij Bemmel & Kroon. Gezien de reviews en de lage prijs hebben wij besloten onze vaatwasser hier te kopen.
Makkelijk zoeken en filteren op de website, de mogelijkheid voor de aankoop van extra garantie en snel met iDeal betaald. Meteen bevestiging in de mail en de volgende dag geleverd door de transporteur. Oude apparaat werd meteen meegenomen.

Martijn 15-10-2023

Mooie winkel met high end inbouw keukens en ruime selectie witgoed apparaten van gerenomeerde merken. Werd snel geholpen en apparaat (AEG wasdroger) was op voorraad, dus kon volgende dag al geleverd worden.
Ook levering en installatie verliep prima.

Charles 15-10-2023

Super service, op zaterdag besteld en zondag geleverd met een nauwkeurig tijdsbestek.

Roland 15-10-2023

Duidelijke site, prima prijzen, wat ze beloven doen ze ook. Echt super ook in de levering je wordt super op de hoogte gehouden. Voor ons voortaan alles via Bemmel en Kroon

Theo 15-10-2023

Ik was opzoek naar een nieuwe inbouw koelkast en bij Bemmel & Kroon hebben ze voldoende keus. De prijzen zijn goed maar er stond ook een aanbieding tussen waarbij je de prijs moest opvragen via een mail. De volgende dag kreeg ik al reactie met een leuk aanbod. Je moest telefonisch contact opnemen om de koelkast te bestellen, degene die de telefoon opnam was erg enthousiast. Zij regelde de betaling en de aflevering, alles super snel en veilig geregeld via de mail. Het klinkt omslachtig maar dat was het niet. De bestelling was in twee dagen rond en de koelkast was een dag later bezorgd. M.a.w. ik heb binnen vier dagen een nieuwe inbouw koelkast in huis.

Rik 15-10-2023

Uitgebreide informatie. Beste prijs. Supersnelle levering: in één dag naar zuil Limburg. Leveringstijdstip erg nauwkeurig, auto op kaart te volgen.
Levering tot in de kamer, oude wasdroger werd meegenomen.
Ikben super tevreden.

Remco 14-10-2023

Goed advies, goede prijs en zeer uitgebreide collectie. Daarbij vriendelijk personeel die de producten kent. Webshop werkt erg prettig met de verschillende filter functies. Zo vind je altijd wat bij je past en wat je nodig hebt. TOPWINKEL!

Patrick 14-10-2023

Kom al jaren bij Bemmel & Kroon. Altijd prettig geholpen en een goede prijs.

Grietje van Dijk 14-10-2023

Prima contact, mailtjes worden snel beantwoord. Zeer goed contact over tijd van levering! Heb een 9 gedaan, omdat we de droger zelf hebben geplaatst.

Polly 14-10-2023

Een wasmachine besteld alles keurig en op tijd geleverd en geïnstalleerd zoals afgesproken. En de oude wasmachine retour zoals afgesproken Bestelnr: BKI1224882

Sebastiaan 14-10-2023

Bemmel en Kroon vroeg een prijs die meer dan 10% lager was dan bij een concurrent en leverde en installeerde de koelvriescombinatie binnen 24 uur. (BKI1224563)

Wilco 14-10-2023

Goed en eerlijk advies, snelle levering volgende dag. Prima mankracht die wasmachines verplaatst hebben van en op zolder.