Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Edwin 15-12-2023

Goede service, klantvriendelijk, altijd een luisterend oor. Meedenken met de klant. En bovendien goede acties. Snelle levering, en werkt samen met een uitstekend montage/installatie bedrijf AJTec

Manelie Renes 15-12-2023

Heel goede informatie over de levertijd en plaatsing keurig geregeld, uitleg gegeven en verpakkingsmateriaal meegenomen.

Arjan vd Geest 15-12-2023

Ouderwetse service! Geen snelle jongens als verkopers maar ervaren vertenwoordigegers die weten waar ze over praten met een eerlijk verhaal. En vriendelijke bezorgers precies op tijd en beleefd! Voor mijn volgende aankoop kom ik weer bij jullie terug! Grt,Arjan vd Geest

Rinie Janssen 15-12-2023

Prima , duidelijke en overzichtelijke website. Ruime keuzemogelijkheden
Ik ben een tevreden klant en raad iedereen aan om bij Bemmel&Kroon op hun website te kijken
Vriendelijke groet Rinie Janssen

Ans 15-12-2023

Ik heb een stofzuiger besteld en die werd keurig een dag later bezorgd Zeker een winkel waar ik naar terug kom

Richelle V 14-12-2023

Snelle en prima levering. Goedkoopste van internet. Bestelling kwam een dag later maar door super attente chauffeur maakte hij dit weer in orde. Oude stofzuiger weer meegenomen, lekker handig!

Wendy Blijenberg 14-12-2023

Een zeer nette service. De bestelling werd uiteindelijk een dag later geleverd maar er werd goed met ons mee gedacht. Werd ook vriendelijk te woord gestaan.

Steef 14-12-2023

Na telefonisch contact en goed advies over het aanschaffen van de producten. Ze hebben een Goede service en snelle bezorging

Peter&Angelique 14-12-2023

Fijne winkel, duidelijke webshop en eerlijke antwoorden!! Installatie was ook helemaal top geregeld! Dus wij zeggen tegen Bemmel en Kroon vast en zeker tot ziens!!

Wendy 14-12-2023

Na lang zoeken kwam ik bij deze winkel terecht, een wasmachine en droger van Bosh besteld. Kreeg extra korting vanwege combi aanschaf. Vriendelijke verkoper, vriendelijke bezorgers en goede communicatie want wasmachine was niet op voorraad.

Familie Verdel 14-12-2023

Dinsdag de 12e december bij Bemmel en Kroon een Bosch wasmachine gekocht. Het type wat ik via hun site had opgezocht was daar te zien in de showroom, en was nergens anders goedkoper.
Hierbij kregen wij deskundige uitleg en was de koop snel gesloten.
Wij konden de datum van levering zelf aan geven en dit is correct opgevolgd.
Vandaag de 14e december werd hij geleverd en aangesloten door de aardige medewerkers.
Top werk van Bemmel en Kroon.

Wies 14-12-2023

Klantenservice is TOP.
Bezorger ongeïnteresseerd, zeer onvriendelijk. Wilde het ff snel afhandelen.

G.Goelitz 13-12-2023

Vriendelijke service en deskundig advies van verkoop over een online bestelling. Direct opgelost, besteld en levering ingepland.
Op tijd geleverd. Helemaal top.

Nathalie 13-12-2023

ordernummer BKI1241110, supermooie zwarte combi koelkast. Ik ben er heel blij mee. Ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de levering. Bezorgers ook vriendelijk.

william 13-12-2023

goede website, goede prijs, snelle en duidelijke communicatie, zeer tevreden.

Ellen 13-12-2023

Een prettige manier van bestellen en de klantenservice is gemakkelijk bereikbaar zonder lange wachttijden. Keuze voor levering en zelfs het verplaatsen naar een ander afleveradres was geen probleem. We werden volledig op de hoogte gehouden over het leveringsmoment. De heren waren op tijd, vriendelijk en efficient. Kortom een nette en rustige en tevreden levering van ordernummer: ******

Roelie 13-12-2023

Prima winkel, duidelijke site en goede acties. 2e witgoedartikel hier gekocht. Goede communicatie over bezorgen en tijdstip. Vriendelijke bezorgers. Al met al zeer tevreden.

Juan 13-12-2023

Op de website van Bemmel & Kroon een mooi showroom model wasmachine gevonden die voor ons prijstechnisch interessant was. Echter was dit op basis van zelf afhalen wat voor ons geen optie was. Uiteindelijk door de medewerker van Bemmel & Kroon gezocht naar een passend alternatief met vergelijkbare opties en prijs categorie.
Wasmachine is vandaag geleverd en aangesloten.

Bart Tangermann 13-12-2023

Ik heb eerlijk waar nog nooit zulke goede service gehad als bij Bemmel & Kroon. Ik heb weken gezocht naar een goede wasmachine. Toen ik eindelijk mijn keuze had gemaakt kwam ik er achter dat de LG wasmachine niet meer op voorraad was. Hierdoor moest ik een andere machine uitzoeken en omdat ik niet heel goed op had gelet kwam ik er achter dat de machine pas in week 3 geleverd zou worden. Toen ik aan gaf dat dat echt te lang zou zijn werd er direct gekeken naar een passende oplossing of tewel een andere machine. Ik ben er eerlijk gezegd veel beter af gekomen dan ik in de eerste instantie had verwacht. Super aardige dame aan de telefoon gehad en die heeft het prima voor mij opgelost. Ik ben vandaag met mijn nieuwe LG wasmachine aan het wassen en dat ding is mooi. Wauw! Ik bestel nooit meer witgoed bij andere webshops of winkels. Dat meen ik echt. Goede aanbiedingen ook!

J.M. Verhage 13-12-2023

Koop al 25 jaar al onze elctro/keuken zaken bij Bemmel en Kroon. Altijd netjes en correct geholpen, vlotte aflevering en tijdig plaatsen van de geleverde goederen. Alleen jammer dat wij 11-12-'23 een Wasdroger kochten en deze een dag later 12-12-'23 voor €75,- in prijs goedkoper werdt aangeboden.
Deze verkoper had ons daar toch zeker tijdig over mogen informeren. Helaas.

Marjolein 13-12-2023

Goede aanbiedingen op de site, een wasdroger gekocht van Siemens. Erg blij met de machine, doet wat hij moet doen :-)
Levering erg snel, dagen uit te kiezen, goede updates wanneer ze precies komen.
De aansluiting van de machine was helaas een farce. 25 euro betaald en ze hebben de slangen niet goed aangedraaid, kwam ik na een proefwas achter. Alles stond onder het water, een ballet :-(
Na paar keer bellen, kreeg ik de monteurs te pakken, maar toen had ik het probleem zelf ontdekt (machine staat ingebouwd en niet direct te zien) en opgelost.

Echt blij werd ik hier natuurlijk niet van en zonde van mijn geld.

De Ruiter 13-12-2023

Eenvoudig te bestellen via de site duidelijke info en je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling/levering.
Levering wel vaak tijdstip van levering aangepast maar verder goed afgehandeld,
Wij hebben wel kleine beschadiging aan geleverde machine neem aan dat dit goed wordt opgevolgd-kortom voor herhaling vatbaar

w.j.e. kroon 13-12-2023

Fantastische service nette aflevering en zijn heel vriendelijk en spontaan ontvangen konden zelf regelen wanneer hij gebracht kon worden ook de aflevering was heel goed en beleefd dat vind ik nogal perfect heb het ook anders meegemaakt we gaan genieten met onze nieuwe vaatwasser

Inventum inductie kookplaat strak geprijsd en vlot geleverd 12-12-2023

Gekozen voor Bemmel en Kroon door de scherpe prijs.
Vlotte bestelling, zelf gekozen voor een bezorgdag. Keurig op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgtijd.
Keurig afgeleverd, bleek er ook nog een gratis pannenset meegeleverd te zijn. Top! Helemaal blij.

de heer J.A. Lubach 12-12-2023

Fijne online winkel, gisteren de bestelling gedaan voor een Bosch vaatwasser, snel geleverd op de volgende dag. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de uitlevertijd via sms. Twee jonge mannen, zeer beleefd en netjes afgeleverd in de keuken. ...... tilde hem in z'n eentje op vanuit de vrachtwagen. De oude netjes meegenomen. Ik heb ze bedankt met een vriendelijke fooi.