Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Piedro 12-01-2022

Slechte verpakking kon zo wel uit de afval container komen doos beschadigt en met uitpakken piepschuim op verschillende plaatsen gebroken ff afwachten over 2 weken word die aangesloten of die het dan doet?????????

fam. de jong 12-01-2022

Wasdroger ven Miele besteld per telefoon .heel goed geholpen ,fijne verkoper communicatie verliep vlot. Door drukte levering dag later ,werd op tijd melding van gemaakt. Door vervoerder 20 min voor levering gebeld. Eén woord SUPER gegaan allemaal.

J. de Vries 12-01-2022

Het uitzoeken in de webshop ging lekker makkelijk en we konden mooi maandag voor 22.00 uur bestellen en er stond niet bij dat deze uitverkocht was.
Nu kregen de bevestiging al voordat we betaald hadden, we dachten als de levering nu ook zo snel is .......... een paar minuten later krijgen we de factuur dat het artikel toch niet leverbaar is en we bericht krijgen wanneer het wel weer leverbaar is. Dat is een beetje jammer want zo lijkt het alsof je een beetje in de maling genomen wordt.
Op de dinsdag kregen we gelukkig om 10.25 uur een mail om de gewenste bezorgdag in te geven want het artikel was ondertussen toch binnengekomen. Maar ja er zijn toch ook nog mensen die werken en de mail pas later lezen. Het kwaad was al geschiedt.
Dynalogic heeft het verder prima geregeld en donderdag 15.50 stond het apparaat op z'n plek.

Uiteindelijk eind goed al goed.

Marnix 12-01-2022

Wij kregen de shop via- via op ons netvlies. Hierbij hebben we gelijk op de site gekeken en daarbij hadden we een duidelijk overzicht wat we wilden hebben, uiteindelijk naar de winkel geweest en hier vriendelijk en vakkundig geholpen om onze afzuigkap en indictieplaat te kiezen. Je kon duidelijk merken dat de verkoper zijn werk leuk vond en dat hij de tijd voor je nam.
Hierna doormiddel van Bemmel en Kroon via Ajtech de spullen laten plaatsen en dit ging ook perfect. Dus van A tot Z geholpen.

Peter T 12-01-2022

Gewoon lekker simpel. Ze doen wat ze beloven, vandaag bestellen, morgen in huis. ook track & trace was prima en 20 minuten van tevoren werden we gebeld dat ze kwamen!

Carolijn 12-01-2022

Goede en snelle service. Komen in het genoemde tijdsvak. Leveren het goede product.
Vriendelijke en kundige service die de wasdroogcombinatie meteen komt installeren.

Judith Hartsuiker 12-01-2022

Bemmel&Kroon heeft een ruime keuze aan producten. Gisteren Miele wasmachine en droger besteld, vanmorgen om 10.00 uur geleverd. Klantenservice goed bereikbaar met zeer vriendelijke en deskundige medewerksters. Levering ook perfect verlopen door Dynalogic, precies op aangegeven tijdstip, hele aardige mensen

RuurdAdam 12-01-2022

Op zoek naar een nieuwe wasautomaat op de website van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Bij een grote bekende concurrent was de wasautomaat wel 200 Euro duurder! Een AEG L8FE894BN. Ik kende Bemmel en Kroon al van vroegere bestellingen van mijn ouders dus het zat goed. Zeer gemakkelijke manier van bestellen ( ordernummer BKI1053592) en direct een bevestiging per email. Zeer heldere communicatie en daarnaast ook nog eens een deskundige installatie van de mannen die de wasautomaat afleverden. Zeker een bedrijf om terug te keren en om aan familie en vrienden aan te bevelen. Zeer professioneel.

xxx 12-01-2022

Order bestaat uit oven en koelkast. De oven was direct te leveren, maar de koelkast is niet op voorraad en nu nog steeds niet geleverd.
Bij de bestelling is niet duidelijk geweest dat de koelkast niet op voorraad was en tot op heden is niet duidelijk wanneer deze wel wordt geleverd.

Corry 12-01-2022

Opgezocht via Google vergelijk wasmachines en kwam daardoor terecht bij Bemmel en Kroon .
Zij waren de goedkoopste en er was ook nog een leuke extra aanbieding. Makelijk en goede site.

willy van den Heuvel 12-01-2022

Snelle levering op 30 december 2021 van onze Siemens wasmachine WM14N275NL [Ordernr. BKI 1050132] en het plaatsen en aansluiten ging ook perfect. Keurig nette en beleefde jonge mannen
Over de werking van de machine kan ik nog weinig vertellen omdat ik pas 2 wassen heb gedraaid. Deze machine heeft een trommel inhoud van 8 kg en is beduidend groter dan mijn vorige Siemens die zo'n 12 jaar is meegegaan, daarom mijn keus om weer voor Siemens te kiezen. Een ding weet ik wel, dat deze machine veel langer draait dan mijn oude machine, maar dat had ik al in de reviews gelezen. Morgen weer een was draaien en dan uitproberen met de verkorte tijd.

Heleen 12-01-2022

Gisteravond om 21 uur online wasmachine besteld. Alle beloftes die benoemd worden zijn nagekomen: super info over tijdstip bezorging,
bezorging op tijd, volgende dag levering, goede service tav plaatsen machine en oude ophalen. Laat de wasmachine maar lekker draaien.

E.A.Bouwens 12-01-2022

We zijn tevreden over de hulp bij aankoop van de vriezer. Ook de bezorging ging geheel volgens plan.

Nico van Zutphen 12-01-2022

Na uitvoerig telefonisch overleg, waarbij duidelijk het verschil in diverse types vaatwassers werden uitgelegd, ben ik tot aanschaf van het voor mij juiste type vaatwasser overgegaan
Daarna werd direct door Bemmel & Kroon de installateur ingeschakeld,
die op korte termijn weer uitstekend werk verrichten.
De snelheid van onderlinge communicatie en afhandeling, waarbij klantvriendelijkheid en deskundigheid hoog in het vaandel staat, heeft op mij een bijzondere indruk gemaakt.
Ik kan iedereen Bemmel & Kroon aanbevelen.
nicovanzutphen 12-01-2022

Mijn review inzake aanschaf vaatwasser bij Bemmel & Kroon heeft betrekking op ordernummer ZTW1053461.

Goof laros 12-01-2022

Mooi op tijd en netjes bezorgd door vriendelijke bezorgers. Lage prijs voor topkwaliteit

Draaisma 11-01-2022

Keurig geleverd en het geen wij besteld hadden perfect verpakt .
Ook het bedrijf wat leverde keurig optijd aan gegeven hoe laat het er zou zijn top geregeld

Bakir 11-01-2022

Betrouwbaar, goed service, wasmachine binnen 24 uur na de bestelling bezorgd.

Koop 11-01-2022

Wij waren op zoek naar een ingebouwde vaatwasser van het merk Siemens. We kwamen al snel op de site van Bemmel en Kroon. Eerst even gebeld (dhr. xxxx) Perfect gecommuniceerd en voorzien van de juiste informatie. Belofte perfect nagekomen. Vaatwasser per internet besteld en de volgende keurig afgeleverd. Een zaak die ik zeker aanbevelen.

harold 11-01-2022

Via internet kwam ik bij Bemmel&Kroon uit. Heb daar een vrieskast en een wasmachine gekocht.
Vriendelijk en goede hulp bij het telefonisch kopen en snelle afhandeling van de betalingen.
Vandaag alles geleverd en oude wasmachine meegenomen.
Superaardige bezorgers hebben klusje lekker snel en vakkundig opgelost. Zij krijgen beide 10+++

Anja 11-01-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe combimagnetron en kwam uit bij Bemmel en Kroon. Een overzichtelijke site en een aantrekkelijke prijs. Het apparaat ziet er goed en degelijk uit. Moet nog geïnstalleerd worden dus over de werking kan ik nog niks zeggen. Maar dat lijkt me wel goed!! Kortom een blikvanger en vast goed werkende magnetron waar ik weer veel plezier aan kan beleven.

Ruiter 11-01-2022

Gisteravond een combi oven besteld en vanmiddag keurig afgeleverd. Gelijk geplaatst en het ziet er fantastisch uit!
De reden dat we voor Bemmel en Kroon hebben gekozen. Het is een zaak die al 60 jaar bestaat en hebben een beoordeling van 9.1 en goeie recenties. Hoeveel meer zekerheid wil je hebben! Bovendien vinden we het belangrijk om een goeie service direct bij de verkoper te hebben en ook dat lijkt hier wel goed te zitten.

Jef 11-01-2022

Wij hadden gauw een wasmachine nodig en van Bemmel en Kroon heeft een keurige en duidelijke site om een keuze te maken. In de avond na kantooruren de klantenservice gebeld, waarbij ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan. Er werd duidelijk gesproken over de machine, levertijd en prijs. Binnen enkele minuten werd per mail de bevestiging en een link voor de mogelijkheid tot IDeal betaling gestuurd. Echter, de mogelijkheid tot betaling bij levering bleef mogelijk. Direct werd die avond de levering geregeld en de volgende dag stond de wasmachine keurig voor de deur, waarbij vooraf aangegeven werd hoe laat de levering ongeveer zou zijn. Kortom, geheel tevreden.

Marco H 11-01-2022

Belachelijk hoe netjes en snel dit werd gedaan en met heldere uiteenzetting van het product. Dit maak je niet vaak mee en de levering was strak op tijd en netjes! Eindelijk gevoel dat ik klant was bij iemand! Dank Bemmel & Kroon.

Sandra 11-01-2022

Webshop met scherpe prijzen. De reden om hier mijn nieuwe Bosch wasmachine te kopen is omdat zij officieel merkdealer zijn, scherpe prijzen hanteren, snel kunnen leveren en een uitgebreid aanbod hebben. Daarnaast is het fijn dat extra service mogelijk is waarmee de wasmachine naar zolder getild wordt, uitgepakt en aangesloten. De website is wat schreeuwerig maar het bestelproces is erg gemakkelijk.

Nette levering op de afgesproken dag en voor de afgesproken prijs!

Johan 11-01-2022

Laagste prijs die ik momenteel kon vinden.
Zeer snelle en correcte correspondentie.
Zeer goede info betreffende het leveringsmoment.
Geen 10 omdat ze het verpakkingsmateriaal niet mee terug nemen. Ze maken er geen reclame voor dus ik had het wel verwacht.