Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Cathy 10-10-2023

De tijd tussen bestellen en bezorgen was heel goed. Koel-vries combi is precies bezorgd zoals aangegeven. De bezorgers gingen professioneel en efficient te werk. De koel-vries combi staat amper een dag maar we zijn er nu al heel blij mee!

Hélène 10-10-2023

De shop van Bemmel en kroon is duidelijk en overzichtelijk, bestelling gedaan, goede communicatie betreft levering, keuze voor dag van aflevering, gisteravond bericht ontvangen voor de levertijd, vanmorgen telefoontje over 20 minuten zijn we bij u. Perfect allemaal, heel tevreden !!

Martin 10-10-2023

Top service, snelle levering bovendien goed geprijsd. Ruim aanbod. Duidelijk website

Marco Oudkerk Pool 10-10-2023

Vandaag werden de wasmachine en droger geleverd
Dank voor de aandacht en zorg. Naast de sterk concurrerende prijs werd alles perfect geplaatst en uitgelegd.
Een aanrader

Peter Sengers 10-10-2023

Ruime keuze bij deze winkel. Na contact wordt er goed meegedacht zodat de juiste keuze gemaakt kan worden voor mijn situatie.
Je kan merken dat ze liever een tevreden klant hebben die terugkomt dan dat ze meer spullen verkopen die ik toch niet nodig heb.
Erg blij met mijn nieuwe koelkast

Keijenberg 10-10-2023

Fijne winkel, ruime keus, heb de wasmachine telefonisch besteld na een geweldige offerte te hebben ontvangen. In overleg een bezorgdatum vastgesteld en keurig hier afgeleverd door 2 bijzonder aardige medewerkers. Al 2 keer gewassen met de nieuwe mooie machine tot volle tevredenheid.

Kees 10-10-2023

Perfect en snel geholpen met zeer goede uitleg. Ook later zeer goed contact. Zeer snel gebeld over de levering.

Ileana 10-10-2023

Supersnelle levering (volgende dag) en goede update. Ook qua levering nette updates en prima aflevering.
Had een (best zware) tafelmodel vriezer aangeschaft. Werd netjes in de hal geplaatst. Voor zover ik internet kon afspeuren was deze Liebherr ook nog eens het voordeligst bij Bemmel.

Rob Noordman 09-10-2023

Bemmel en Kroon is een absolute 10 waard. Geen probleem te groot, hele vriendelijke en behulpzame helpdesk (en goed bereikbaar). Hele goede prijsstelling en de bezorging verliep vlekkeloos. Keurig tot op de plek waar de koelkast hoort, verpakking mee en vriendelijk personeel.
Volgende bestelling zeker weer bij Bemmel&Kroon.

Herman 09-10-2023

De uitgezochte vaatwasser was nergens meer te krijgen, maar bij Bemmel en Kroon gewoon op voorraad. Eén telefoontje, 10 minuten verder en de bestelling was gedaan. Afgeleverd op het door ons gevraagde moment en dat alles voor een uiterst concurrerende prijs. Toppers daar bij Bemmel en Kroon.

Gert Verhoeff 09-10-2023

Zondagavond zochten we via internet naar een goede stofzuiger. Al snel kwam ik uit bij Bemmel & Kroon.
Dat bleek niet verkeerd te zijn.
Eerstens een leuke korting en geen verzendkosten.
Enne.....gewoon eind van de middag overeenkomstig mededeling van de transporteur keurig thuis bezorgd.
Had elders wel vervelender ervaringen.
Zowel Bemmel & Kroon als de transport firma krijgen alle lof.
Super deal en super behandeling.
Was mijn eerste ervaring met Bemmel & Kroon; zal zeker niet de laatste zijn.
Mijn order nr was : BKI12223243

Aad 09-10-2023

Deskundig advies en netjes en snel geholpen. We zijn in de winkel in Den Haag geweest voor advies. Erg nette winkel met ruime sortering. Aardig personeel.

Piet 09-10-2023

Ruime keuze. Diepvriezer in een mooie aanbieding. Snel en correct geleverd. Meer kan je niet verwachten. Top!

JMvK 09-10-2023

Zeer snel geleverd, beste prijs en vakkundig geplaatst was bestelling van LG wasmachine bestelnummer BKI1221455

ab 09-10-2023

de stofzuiger die ik graag wilde was hier het goedkoopst. netjes afgeleverd thuis, en goed op de hoogte gehouden via sms.
wat wil je nog meer.

JEAN-MARIE 09-10-2023

Perfecte shop, goede website, vriendelijke contactpersoon.
Perfecte afhandeling.
kortom super, voor herhaling vatbaar.

Mijntje 09-10-2023

Duidelijke site, goede informatie via de e-mail , snel telefonisch contact wat heel prettig is. En de levering , die is binnen 1 dag.
Ik ben op zoek gegaan naar n was droog combinatie en kwam voor t eerst op jullie site duidelijk en met een geweldige service. Ik ben er erg blij mee.

Frank 09-10-2023

Heb al veel goede ervaringen gehad met Bemmel&Kroon, oa nieuwe keuken in 2016. Perfecte service! Ook nu weer: gisteren ging de wasmachine kapot en nu staat er al (binnen 24 uur) een nieuwe. Bezorgd en geïnstalleerd op zondag. Ik weet geen betere of goedkopere leverancier dan B&K

Michael Koerts 09-10-2023

Wasmachine en droger van Miele gekocht. Op zondag geleverd door de mannen van dyna logic super geregeld! En het scheelde voor ons 350 euro vergeleken met andere aanbieders. Aanrader !

tevreden klant 09-10-2023

De prijs/kwaliteit verhouding was precies goed. De reviews beloofde een goede service en dat is ook gebleken. Eén klein minpuntje, maar ik weet niet of dat als minpuntje gezien moet worden, want ze waren eerder dan het aangegeven tijdstip. Aangezien het een adres betrof waar de bewoner zelf niet in staat was om artikelen aan te nemen was het een beetje onhandig, maar de chauffeur heeft netjes gebeld en alles is goedgekomen.

Delia 08-10-2023

Goeie site en makkelijk in gebruik. Goeie communicatie en duidelijke uitleg en factuur. Snelle en vriendelijke levering.

Heather 08-10-2023

We bezochten deze winkel voor een nieuwe vaatwasser, omdat we wisten dat ze samenwerkten met het installatiebedrijf van onze voorkeur. Een grote showroom. We moesten wel even wachten tot er een verkoper beschikbaar was, maar toen hij er eenmaal was, waren we erg blij met de manier waarop hij alles uitlegde. Hij beantwoordde al onze vragen en zorgde ervoor dat de functies die we zochten, erin zaten. Zou hier opnieuw kopen.

Sander 08-10-2023

Afzuigkap op zaterdag besteld en op zondag geleverd. Alles is gegaan zoals afgesproken. Dus dan kun je alleen maar een 10 krijgen.

Snel besteld en snel geleverd 08-10-2023

Snelle reactie en bestelling snel geregeld. Vriezer voor leuke prijs kunnen krijgen die elders stuk duurder was.

Safet, Baarn 08-10-2023

De site van bedrijf gaf mij een positief beeld en vertrouwen. Ook reviews gelezen . Duidelijk over de product en levering.
De levering was snel en netjes, bezorgers heel vriendelijk.
Twee dagen in gebruik, apparaat werkt prima.