Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bhavani 04-04-2023

Excellent service and demo by showroom sales person, very friendly explanation to all our questions.

Y. Madlener 04-04-2023

Onlangs heb ik een Miele wasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht. Eerder had ik in de winkel in Cruquius gekeken en een paar weken later deze machine online gekocht. Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de prijs en de service. De goede service heb ik nodig gehad...

Nadat de bezorgers het testprogramma hadden aangezet, gingen ze weg. Op het eind van het programma volgde helaas een enorme overstroming. Om deze reden heb ik met de servicebalie van Bemmel en Kroon gebeld. Zij gaven aan dat ze de volgende dag wederom een bezorger zouden laten komen. De dag erna kwam er een bezorger, hij keek even en hij zette het programma opnieuw aan en ging weer weg. Ook nu volgde een overstroming. Hierna heb ik weer met Bemmel en Kroon gebeld. Ze vroegen of we een filmpje van de machine konden opsturen. Dit hebben we gedaan. Hierna belden ze zelf terug en boden ze aan om een eigen monteur op zaterdag te laten komen. De monteur heeft toen nauwkeurig gekeken en gaf aan dat het probleem in de afvoer zat. Hij heeft wat handige tips gegeven zodat we dit zelf konden oplossen. Hiermee zijn we aan de slag gegaan en de machine deed het nu zonder overstroming. Inmiddels heb ik deze machine twee weken in gebruik.

Wat ik erg fijn vind aan Bemmel en Kroon is dat ze telefonisch lang en goed bereikbaar zijn. Ik heb nooit in de wacht gestaan en ze dachten met mij mee. Ze hebben ook aangeboden om de wasmchine te vervangen, maar omdat ik niet zeker was of het aan de machine lag. wilde ik eerst uitzoeken waaraan het lag.

Jody 04-04-2023

Super goede service! Bij het plaatsen van de wasmachine is ook alles netjes heel gedaan.
Vriendelijke bezorgers!

Jean 04-04-2023

Voldoende keuze , scherpe prijzen en SUPERSNEL geleverd op juist aangeven tijdstip ,zelf winkel in eigen dorp levert niet sneller tov b&k dat 200km verder ligt

R.Simons 03-04-2023

Duidelijke website van de aangeboden producten, Mogelijkheid om producten onderling te vergelijken. Bemmel en Kroon bleek de meest voordelige prijs voor het product te vragen. De toegezegde leveringstijd was overeenkomstig de toezegging. Het ingeschakelde bedrijf voor de levering was zeer duidelijke en correct qua communicatie over de levering en het tijdstip van leveren.
Product werd netjes, en zonder beschadiging o.d. aan de verpakking, afgeleverd

Nieuwstraten 03-04-2023

De aanbieding van Bemmel & Kroon was concurrerend en de door mij vooraf gestelde vragen in diverse mails werden snel en duidelijk beantwoord waarna ik de offerte kon accepteren. De levering van de koel-vriescombinatie bij mij thuis vond na enige wachttijd op prima wijze plaats op 29 maart. De installatie volgt later vanwege drukte bij de installateur.

Hetty 03-04-2023

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser kwamen we weer terecht bij Bemmel & Kroon. Reeds 3x bij deze zaak tot volle tevredenheid diverse keuken apparatuur aangeschaft. Een uitgebreide keuze. Maar nog beter scherp geprijsd. Zeer snelle levering.

Markk 03-04-2023

Super webshop met perfect lage prijzen.
Netjes geleverd zonder problemen zoals we voor een Miele drager hadden verwacht.
Ik kan dit iedereen aanbevelen

Maarten Kap 03-04-2023

Niet alleen de goedkoopste maar ook de beste service! De wasmachine en droger staat bij ons op zolder en voor een klein bedrag werden deze allebei omgeruild en gelijk afgevoerd, echt ideaal en verder geen omkijken aan!

Johanna M 03-04-2023

Al meerdere keren iets besteld altijd correct en alles op tijd en zeer vriendelijk en duidelijke webshop
Prima!

MdeJ 02-04-2023

Internetsite van Bemmel en Kroon is overzichtelijk, wasmachine tegen goede prijs en op zondag netjes conform afspraak bezorgd en geïnstalleerd. Mannen waren daarnaast erg vriendelijk. Dus gewoon prima!

Wasmachinefan123 02-04-2023

Fijne webwinkel en snelle levering met goede en duidelijke informatie!
De tijden werden snel en goed doorgegeven zodat we onze dag goed konden plannen

Adrie 02-04-2023

Ben zeer tevreden.!
Uitstekende service!
Op tijd en netjes bezorgd.
Er was een kleine schade op mijn ontvangen product, dit is perfect opgelost.
Zeer tevreden over deze afhandeling.
Dus volledig tevreden.

R Aben 02-04-2023

Shop met de beste prijzen. Keuze tussen gratis bezorging of korting.
Bezorging zeer duidelijk gecommuniceerd en getimed.

Henky 01-04-2023

Top zaak
Heeft gedaan wat belooft, dus onze oven bij de fabrikant bestelt en direct aan ons geleverd en laten bezorgen

Henkyu 01-04-2023

Top zaak, snelle levering en netjes bezorgd op de onderling afgesprokek plek

Vink 01-04-2023

Voor ons de eerste keer dat we bij Bemmel en Kroon gekocht hebben en dat is ons goed bevallen. Netjes telefonisch te woord gestaan om vragen te beantwoorden. Via mail uitstekend op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling (een wasmachine en een wasdroger). De volgende dag werd alles al bezorgd en aangesloten. De oude apparatuur werd netjes mee terug genomen. Een goede ervaring, dus wij raden Bemmel en Kroon zeker aan.

Michelle 01-04-2023

Goede prijs, bezorgd volgens afspraak. Netjes geïnstalleerd. Ook nog voor info gebeld en ook toen keurig te woord gestaan. Niets op aan te merken!

Ron 01-04-2023

Als vaste klant bij Bemmel&Kroon kreeg ik weer een topservice.
Rond 11:00 morgens gebeld en een LG Amerikaanse Koelkast gekocht en een afzuigkap.
De volgende dag om 13:00 geleverd en ik kreeg ook nog een leuke korting.

Goede service en makkelijk snel berijkbaar

Hans 01-04-2023

Overzichtelijke site met ruime keuze en scherpe prijzen. Bestelling was eenvoudig te plaatsen en gelijk een bevestiging. Levering was volgens afspraak door nette en vriendelijke mensen. Een aanrader!!

terry 01-04-2023

Goede snelle service veel informatie van de verkoper over de magnetron
Daardoor was voor ons de aankoop snel gedaan

Beppie van de akker 01-04-2023

Gebruikersvriendelijk en behoorlijke keuze en overzichtelijk omschreven. Top! BKI1179508

Janine Gieben 01-04-2023

Ik ben al jaren vaste klant bij Bemmel en Kroon. Goede ervaringen met dit bedrijf.

Marc Franck 01-04-2023

Bemmel & Kroon zijn voor mijn de ideale electronica parther. Reeds verschillende malen een aankoop gedaan.
2 x keer een koelkast, en 1x dampkamp.
Eerste maal kwam men met een koelkast, de dag dat we net terug waren uit verlof.
Ik had geen tijd om de vorige leeg te maken. Geen probleem , komen we morgen terug. Met de glimlach.
Andere koelkast had een defect, gemeld, werd de week erna geruild voor een nieuw exemplaar.
De dampkap heb ik laten installeren. Zeer professioneel gedaan. Zelfs met de nodige aanpassingen aan ons de elektriciteit.
Echt top service.
Ook bij de aankoop van de nieuwe koelkast, heb ik niet getwijfeld.
De dag van levering kan je zelf bepalen, je krijgt de dag zelf de nodige berichten wanneer er geleverd gaat worden.
Ik kan deze shop alleen maar aanraden.

Nick van de Brug 01-04-2023

Al jaren koop ik vastgoed producten bij Bemmel en Kroon en leveren altijd netjes de spullen op locatie tegen hele interessante prijzen. Ditmaal een hele keuken inrichting bij ze gekocht voor onze nieuwe keuken op Bonaire. Ze hebben het zelfs maanden bij hen in het magazijn laten staan zodat we het transport konden voorbereiden.
Perfecte service en duidelijke communicatie met klantenservice!