Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

De Bruin 07-10-2022

Uitstekend geholpen in de winkel .en zeer snel en keurig bezorgd op de plek waar wij het wilden.

Fred 07-10-2022

Dit is de tweede bestelling. Na een mooie koeler nu een Bosch warmtepompdroger gekocht. Snelle reactie op de bestelling en de leveringsmogelijkheden. Netjes door de bezorgers geplaatst en oude droger en verpakking mee teruggenomen. Precies op afgesproken tijd. Topbedrijf!

Benjamin. 07-10-2022

Zowel de aankoop als de bezorging /installatie zijn perfect . Er wordt veel aandacht besteed aan de wensen van de klant.
Vragen worden goed beantwoord zowel tijdens als na de inkoop. Dit alles geeft de klant een goed gevoel bij het verlaten
van de winkel op het Cruquiusplein .

Abi Daruvalla 07-10-2022

Snel, meedenkend, probleem-oplossend, flexibel, beschaafd, vriendelijk, duidelijk communicatie - wat wil je meer?!

Ron Atmodimedjo 07-10-2022

Bezorging is optijd volgens de opgegeven tijdsperiode, vriendelijke bezorgers.

Stephan Willekes 06-10-2022

In de avond voor 22:00 een nieuwe warmtepomp droger besteld en de volgende dag netjes geleverd waarbij we tussentijds keurt zijn geïnformeerd hoe laat de chauffeur zou komen. Naast een vlotte levering ook nog eens de scherpste prijs op internet en direct leverbaar! Top.

Ardy Felius 06-10-2022

Bij mijn zoektocht naar een inductiekookplaat kwam ik bij Bemmel & Kroon terecht doordat het gewenste product daar het goedkoopst bleek. Op mijn verzoek of zij ook de montage konden verzorgen werd ik verwezen naar AJ Tec BV, waar zij mee samenwerken. Er moest bij mij een stuk uit het granieten aanrechtblad gezaagd worden. Ik werd vakkundig en netjes te woord gestaan en de afspraak was snel gemaakt. De plaat besteld bij Bemmel & Kroon en de levering en montage werd verzorgt door AJ Tec BV. Een dag voor de levering zou ik een mail krijgen met het tijdstip van levering en als de monteur onderweg zou zijn kon ik nog een telefoontje verwachten om dit te bevestigen. En zo geschiedde! De monteur was er om 8 uur en om 10 was alles keurig netjes geregeld. De monteur werkte keurig netjes en nam de oude kookplaat mee terug.
Ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon

Anoniem 06-10-2022

In september een afzuigkap besteld bij Bemmel & Kroon waarbij op de website in groene letters duidelijk 'op voorraad' stond vermeld. Deze website hadden wij geselecteerd op de mogelijkheid van een snelle levering. Voor 22.00 uur besteld, dus de volgende dag bezorging, was het uitgangspunt.
Na betaling ontving ik de order, waar tot mijn ergernis werd vermeld dat de afzuigkap toch niet leverbaar was en nog moest worden besteld bij de producent. Zonder enig excuus of enige indicatie op welke termijn deze geleverd zou kunnen worden.
Op 6-10 de klantenservice gebeld en om uitleg gevraagd over de foutieve informatie bij het artikel in de webwinkel op 30 september.
De telefoniste probeerde mij op zeer onsympathieke manier wijs te maken dat ik de informatie bij het artikel niet goed had gelezen om niet toe te willen geven dat er een fout is gemaakt. Werd bijna afgesnauwd en het gesprek werd ten slotte verbroken. Deze negatieve ervaring is voor mij een reden om deze webwinkel niet aan te bevelen.

russchenberg 06-10-2022

We hebben ervaren dat het bedrijf doet wat hij beloofd.
Het werd zeer vriendelijk en correct bezorgd aan de deur, op die tijd die was aangegeven.
We zijn een tevreden klant.

A. den Ouden 06-10-2022

het is een duidelijke webshop en het ideaal dat je de bezorgdatum kunt kiezen die je het best uitkomt.

Zaquilla van Loenen 06-10-2022

Vandaag mijn oven ontvangen zit nog in de doos, maar moet zeggen dat het personeel die hem bracht super aardig was en ook de moeite nam om hem in mijn keuken te zetten, en neem maar van mij aan dat het niet makkelijk was
dus dank u wel voor de tot dusverre verzorging
Zaquilla van Loenen

Math 06-10-2022

Prijs-kwaliteitverhouding is top supersnel zelden zo correct gezien de laagste prijzen goede webshop

Fam Vrisekoop 06-10-2022

Super geregeld goed advies ,en ondanks storing lift . Toch gewoon 4 hoog met een smile afgeleverd . Top mannen bedankt

Gerard van Rossum 06-10-2022

De site was duidelijk en klantvriendelijk. De prijs van de afzuigkap was scherp, de montage kwam overeen met de gestelde verwachtingen. Echt een aanrader om voordelig witgoed aan te schaffen.

Buit 06-10-2022

Apparaat keurig binnen op zijn plaats gezet. En oude apparaat meegenomen, inclusief verpakkingsmateriaal.

Jordy 06-10-2022

Zeer snelle service en volgende dag was de wasdroger bezorgd en geplaatst. Vriendelijk personeel en werkte snel.

Prijs bij bemmelenkroon is gelijk of lager vergeleken andere aanbieders en dankzij de oktober korting zelfs ruim goedkoper.

Helene 06-10-2022

Vlot en Prima telefonisch geholpen, uiterst vlotte levering mogelijk, fantastisch

B. de Haan 06-10-2022

Bemmel & Kroon,
Al jaren een begrip zowel in de winkels als ook online dezelfde topkwaliteit. Snelle levering van online besteld artikel.

Nolst 06-10-2022

Gisteren telefonisch de bestelling voor een nieuwe wasdroger doorgeven. Goed en vriendelijk geholpen door een medewerkster. Aan huis per pin betalen was mogelijk. In deze tijd met internet fraude vind ik dit wel zo veilig. De wasdroger is net afgeleverd. Je wordt helemaal op de hoogte gehouden hoe laat ze komen. Alles netjes afgeleverd en de betaling in orde gemaakt. De oude machine hebben ze mee teruggenomen. Conclusie: Alles werkt perfect bij Bemmel en Kroon.

Erik 06-10-2022

Snelle bezorging volgens afspraak, product als omschreven en prima verpaktt

M 06-10-2022

Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Goed geholpen door de medewerker en ook nog ruimte om te onderhandelen. Ook gewezen op alternatieven zoals in de koopjeshoek.
Netjes geleverd

Rebecca 06-10-2022

Levering was dramatisch.
Dag van de levering: gehele dag thuis. op de levering gewacht. Tijdstip bezorging werd gedurende de dag steeds naar een later tijdstip verplaatst (track and trace). Einde van de dag verscheen de melding dat bezorging niet mogelijk was omdat bewoner niet aanwezig was op het adres ( ..). Onmiddellijk bezorgdienst gebeld (45 ct per minuut wat niet is toegestaan), zij kon traceren dat bezorger door de straat gereden was maar niet was gestopt bij het adres.
Levering verplaatst naar volgende dag: levering was via track and trace niet te volgen. Weer hele dag gewacht. Einde van de dag werd de wasmachine geleverd, maar ondanks de afgesproken en betaalde full service deelde de bezorger mede dat hij de transportbouten niet kon verwijderen (..), wasmachine werd wel aangesloten maar niet waterpas geplaatst. Via Bemmel en Kroon nieuwe afspraak gemaakt voor het leveren van de full service. Dag 3: bezorger komt de full service verlenen, Meldde dat de bezorger van dag 2 dit gewoon had kunnen doen en dat deze ook de aansluiting op de waterkraan niet correct had gedaan. De sleutel om de pootjes te verstellen was ook niet niet meer aanwezig Met de bezorgers dag 3 goede ervaring.
Kortom: de levering van de wasmachine heeft mij veel geld gekost nl. 3 vrije (onbetaalde!) dagen, een hoop frustratie en de stelsleutel voor de pootjes ontbreekt. Bestel dus nooit meer een apparaat waarbij de winkel gebruikt met van deze bezorgdienst (recensies internet soortgelijke ervaringen).

Tony 06-10-2022

Is eigenlijk de eerste keer dat ik iets bij B&K bestel.Heb op 2 oktober een vriezer bosch gsn33vwep besteld voor 659 euro en op de site stond dat er nog 50 euro cashback was door bosch.Natuurlijk heb ik dat niet dadelijk nagekeken bij bosch omdat ik eerst fotos moest maken van t typeplaatje vd vriezer en deze dan moest doorsturen naar bosch.Nu t moment kwam om die 50 euro te verzilveren blijkt dat deze vriezer totaal niet in aanmerking komt voor een cashback.Dus eigenlijk wordt u een korting aangeboden die er totaal niet is,ruikt een beetje naar bedrieglijke reclame.
Tony.

BKI1129344 06-10-2022

ordernummer BKI1129344
bedankt het is echt een geweldige winkel
uitstekende communicatie met de verkoper
ik raad deze winkel aan

Marc 06-10-2022

Handige webshop met een duidelijke lijst van specificaties van de vriezer die wij gekocht hebben. 's Avonds besteld, volgende werkdag al in huis. Bezorging met een duidelijk bezorgvenster en een bericht vlak van te voren.