Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Gregor W 23-02-2023

De zoekmachine zou nog beter kunnen als je danop zijn geheel kan zoeken zodat je een totaal overzicht van alle mogelijkheden kan vinden, maar werd zeer goed geholpen via de telefonisch back office

N Tap 23-02-2023

Ik ben blij met de droger en hoe gauw ik hem kreeg, binnen 24 uur! En goed op de hoogte gehouden hoe laat die kwam! Door vriendelijke jongen!

S.T. Vogel 23-02-2023

Alles perfect. Artikel zoals omschreven, levering accuraat, vriendelijke bezorgers. Zeker voor herhaling vatbaar. Bovendien was het product (vriezer) 30 euro goedkoper dan elders.

Debby 23-02-2023

Prima kan niet anders zeggen. Fijne verkoper, komen afspraken na, korte lijnen. Ook de bezorgers prima, wasmachine, droger en koelvriescombinatie gekocht, alles netjes op de plek, en werkend. Wij bevelen Bemmel en Kroon zeker aan.

Martijn 22-02-2023

Vandaag is een wasmachine bezorgd. Zondagavond een voordelig model uitgezocht en aangegeven tegen een vergoeding deze op z’n plek op de 2e verdieping aan te sluiten. Ik kon kiezen op welke dag en men zou mij in de ochtend berichten over t dagdeel (slot van 3 uur) van bezorging. Ik moet zeggen dat t netjes verlopen is, prima heren van bezorgbedrijf Dynalogic die hem zonder morren de trap op en op de 2e hebben aangesloten. Kostte €24,50 maar er was nog een korting van €10 van toepassing. Bovendien was de wasmachine ca. €200,- goedkoper dan z’n 13 jaar oude en qua mogelijkheden vergelijkbare voorganger. Al met al erg tevreden dus!

j v klaveren 22-02-2023

geweldig hoe ik avonds werd geholpen netjes vriendelijk en op al mijn vragen een correct en vriendelijk antwoord en de volgende dag al bezorgen geweldig betere service kan je niet verwachten (terwijl die bij vele bedrijven ver te zoeken is).Ga vooral zo door en wij gaan Uw bedrijf zeker bij ieder die het horen wilt aanbevelen

G v drempt 22-02-2023

Goed bedrijf die de afspraken na komt ben erg blij met de vriezer doet wat die moet doen

Paulien Heman 22-02-2023

Vriendelijk en deskundig advies in de showroom. Prijs en kwaliteit perfect.
Snelle en behulpzame levering.
Deze zaak beveel ik andere mensen aan.

F.Stoop 22-02-2023

Mooie nette zaak en ben fijn geholpen. De verkopers lieten je rustig rondkijken.

Erik de Man 22-02-2023

De afzuigkap voldoet meer dan aan de verwachtingen. Daarnaast heeft Bemmel&Kroon alles supersnel geregeld en goed geadviseerd.

Jannie 22-02-2023

Snelle levering en een fijne behulpzamer koerier...en fijne mail contakt zodat je zelf je dag kan uitkiezen voor bezorging en je krijgt je tydstip

Pascale 22-02-2023

Kundig personeel, verstand van zaken. Zijn uitermate goed geholpen. Ook scherp geprijsd. Bezorging ook helemaal naar wens.

Claudia 22-02-2023

Aardig personeel, vriendelijke mensen aan de telefoon! En keurig afgeleverd en geplaatst!

Caroline 22-02-2023

Toen onze kookplaat eenmaal leverbaar was bij de leverancier kon ‘ie snel worden geïnstalleerd. Heel tevreden over de afhandeling, de installatie en natuurlijk ook over de inductie kookplaat!

Henk B. 22-02-2023

Nooit een wasmachine on-line gekocht! En wist ook niet zo of dat allemaal wel goed zou gaan. Maar al mijn verwachtingen zijn overtroffen bij Bemmel & Kroon. Het bestel-menu is overzichtelijk en duidelijk en de aankoop verliep daarom vlot. Daarna ontving ik snel de verdere info zoals factuur (ordernr. BKI1171980) en leveringstijden van de bezorgdienst. De bezorging verliep de volgende dag prima, prettig, professioneel. De oude - net zo loodzware - machine werd zonder problemen en heel vakkundig meegenomen. Heel blij en tevreden met deze service. En met mijn nieuwe Miele wasmachine!

Henk B. 22-02-2023

Nooit een wasmachine on-line gekocht! En wist ook niet zo of dat allemaal wel goed zou gaan. Maar al mijn verwachtingen zijn overtroffen bij Bemmel & Kroon. Het bestel-menu is overzichtelijk en duidelijk en de aankoop verliep daarom vlot. Daarna ontving ik snel de verdere info zoals factuur en leveringstijden van de bezorgdienst. De bezorging verliep de volgende dag prima, prettig, professioneel. De oude - net zo loodzware - machine werd zonder problemen en heel vakkundig meegenomen. Heel blij en tevreden met deze service. En met mijn nieuwe Miele wasmachine!

H.J. Van Rossum 22-02-2023

In vroeger tijden al eens een produkt gekocht bij u. Nu blijkt dat andere ketens veel moeite hebben met het leveren van een service dienst voor plaatsing van het inbouw apparaat.Vorige combinatie van ATAG is bij oplevering van mijn appartement geplaatst maar heeft nooit goed gefunctioneerd. Deze inbouw door uw geleverde specialist heeft de nieuwe AEG koelkast zeer vakkundig geinstalleerd, zelfs beluchtingsroosters geplaatst. Ben zeer tevreden hulde aan de verkoper van Bemmel en Kroon en de monteur van AJ-tec!!

T.Bonthuis 22-02-2023

Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding.
het afleveren ging ook super, je kon op je mobiel precies zien waar de chauffeur was en ook hoe laat hij bij je deur was.
de vriezer ziet er prachtig uit en voldoet prima. Zeer tevreden mee!

Nicole 22-02-2023

Mooie prijs en snelle bezorging. Jammer dat er nog water in het apparaat zat en hij dus gebruikt was, terwijl ik voor nieuw heb betaald.

H. Griffioen 21-02-2023

Goed geholpen, duidelijk advies en goede prijs en service. Ook het bezorgen en installeren verliep vlotjes!

N. van Houten 21-02-2023

Net als destijds bij onze stoomoven, bleek Bemmel & Kroon óók bij de vrieskisten de voordeligste. Onze keuze bleek niet op voorraad, maar werd op 10 feb. verwacht. Prompt ontvingen we de 10e een mail dat hij binnen was, en onze kant op zou komen. Bij het uitpakken bleek helaas dat de ventilatiesleuven aan de achterkant tijdens het vervoer beschadigd waren. Na het mailen van foto's kregen we binnen een dag netjes antwoord, en we hebben er een vergoeding voor ontvangen. Keurig geregeld. Fijn betrouwbaar adres dus, en een aanrader wat ons betreft

John 21-02-2023

Heel prettig (online) geholpen. snel, correct en professioneel. Wel jammer dat er een misverstand was over het aangeboden type waardoor uiteindelijk de prijs hoger uitkwam dan gedacht maar nog steeds heel scherp.

Mark roon 21-02-2023

Prima winkel, netjes en verzorgd. We hebben hier eerder al onze keuken besteld. Service is ook prima. We hebben besloten over te gaan op een geheel electrisch fornhuis. Niet wetende dat we krachtstroom nodig hadden. Fijn dat de verkoper ons nog even vroeg VOOR de koop of we dat wisten, en dat dit ook nog best wat kost om aan te schaffen. Wij zijn tevreden. Ook de levering ging zoals afgesproken.

Leo 21-02-2023

Snelle levering, duidelijke afspraken wat betreft leveringsmoment met tijdsindicatie. Top service.

Jasper 21-02-2023

Snelle levering, ruime selectie in de webwinkel. Alles ging voorspoedig en binnen een week binnen. Nu alleen nog de afzuigkap ophangen!