Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Harteveld Fred 22-11-2022

Ik wil de webshop van van Bemmel & Kroon bij iedereen aanraden. Zeer gunstige prijzen en makkelijk een order plaatsen. Je wordt hierna goed geïnformeerd wanneer je aankoop geleverd wordt. Dit wordt keurig verzorgd door een externe partij

D. Ellermeijer 22-11-2022

De beste prijs voor onze nieuwe oven gevonden bij Bemmel en Kroon. Zeer snel geleverd en duidelijke communicatie via mail. De aankomsttijd werd netjes de ochtend van de leveringsdag bekend gemaakt. Vriendelijke chauffeur.

Jo 22-11-2022

Hallo ik vind Bemmel en Kroon een eerlijke winkel met een zeer goede service, in heb daar al meerdere apparaturen gekocht, ondanks dat ik in Brabant woon koop ik toch steeds bij hun, de prijs kwalitijds verhouding is top. mvg, J.Haex

Frank 22-11-2022

Mijn ervaring(en) bij Bemmel & Kroon gaan uitsluitend over de vestiging in het Winkelcentrum Cruqius. Reeds in oktober 2020 ging ik daar naar toe om een wasmachine en wasdroger te kopen. Gelet op de prettige bediening toentertijd en prima levering besloot ik voor de aanschaf van een koel-vriescombinatie en combi-magnetron weer naar deze winkel te gaan. Wederom ben ik daar zeer prettig te woord gestaan. Heel prettig bij deze winkel is dat er niets wordt opgedrongen maar als je er een tijdje rondkijkt komt er toch iemand bij je en vervolgens wordt je heel prettig te woord gestaan. Toen ik 2 jaar geleden voor de wasmachine en wasdroger kwam had ik al huiswerk gedaan waardoor ik precies wist wat ik wilde, nu was dat niet zo het geval en nu ging het toch om de expertise van de verkoper, nogmaals ook nu werd me niets opgedrongen, ik kreeg goed advies omtrent mijn aankopen. Heel fijne begeleiding. Voor dergelijke huishoudelijke apparaten is Bemmel & Kroon een prima zaak. Kan deze zaak iedereen aanbevelen.

Rob 22-11-2022

Een snelle levering. Nette bezorgers. Goede prijs. Je kunt niet echt veel meer wensen!
Tevreden klant dus

BKI1144468 Zeer tevreden 22-11-2022

Prettige site qua lay out en zoekfunctie. Nette prijzen ten opzichte van andere aanbieders. Bezorging keurig op vooraf aangegeven tijd. vriendelijke bezorger. Gewoon heel goed allemaal!

J. Groenewegen 22-11-2022

Het bestellen gaat goed en vlot. Makkelijk contact te zoeken met de winkel. Duidelijke site.
Levering van mijn koelkast al één dag later na het bestellen thuis gebracht, binnen gezet, uitgepakt en afval, ook de oude koelkast, mee genomen.

Nette en beleefde bezorgers.

Tranjim 22-11-2022

Snelle en duidelijke communicatie over de geplaatste bestelling. Concurrerende prijs en uitstekende bezorgservice.

Janny Brekveld 22-11-2022

De koelkast is correct en snel op gewenste dag geleverd.
Heel mooi is dat je met track en trase heel goed kunt volgen wanneer zij bij je zijn.
Een pluim.

Eefke 22-11-2022

Het contact ging zeer snel en soepel. Zowel via de mail als via de telefoon werd ik snel geholpen. Het product dat ik had gekocht bleek niet meer voorradig te zijn en daarom werd ik dezelfde dag nog gebeld om te kijken wat mogelijk was. Er waren meerdere vergelijkbare alternatieven die eigenlijk duurder bleken te zijn, maar die ik voor dezelfde prijs, of een kleine meerprijs (wat onder de eigenlijke prijs zat) kon krijgen. Dezelfde avond nog een beslissing genomen en de dag erop werd het product al geleverd. Zeker tevreden.

Ellen 22-11-2022

Fijn bedrijf! Wij hadden in het verleden al eens een koelkast besteld en nu ook de wasmachine. Website werkt fijn om te zoeken naar producten, nette prijs en snelle levering. Oude wasmachine kon mee terug, super geregeld!

M. Kade 22-11-2022

Wasdroger kon niet meer geleverd, kwam met een zeer goed alternatief. Dit artikel is gelijk de andere dag nog geleverd.
Top gedaan.

Geoffrey k 22-11-2022

Heb de shop ten eerste goedkoopste van wat ik bestelde en na levering ...top in snelle levering en alles goed aangeduid kwa tijd met smsjes hoefde niet af te vragen wanneer !! Helamaal goed ....
Geen teleurstelling gewoon 100% top
Aanrader

Charlotte 21-11-2022

Werd niet teruggebeld toen ik belde met een vraag en ik zou worden teruggebeld.
Zelf volgende dag gebeld en werd toen keurig geholpen.
Geen email met een tijdslot gekregen een dag van tevoren, zoals belooft. Wel de dag zelf, na een belletje.
Ook niet een half uur voor aflevering.
Uiteindelijk snel en vakkundig geinstalleerd.

Druiventak 21-11-2022

Bij Bemmel & Kroon heb ik 24 oktober '22 op na bestelling bij de leverancier een Siemens vaatwasser besteld. Ordernummer BKI1136066. Hier had ik eerst mijn twijfels over of dit wel verstandig was. Maar ik wilde geen andere vaatwasser. Maar door de goede review en eerst contact gemaakt met de klantenservice heb ik besloten om dit toch te doen. (Deze vaatwasser was ook nergens anders te bestellen.)
En met nog eens €100 korting actie. Dit is mooi meegenomen.
2 weken waren verstreken en wilde weten hoelang het ging duren wanneer de vaatwasser bezorgd kon worden. Mevrouw aan de lijn heeft het keurig voor mij uitgezocht en gaf aan rond week 50 bezorgd word. Nog even geduld dus.
Maar tot mijn verrassing kreeg ik een mailtje ontvangen dat de vaatwasser bezorgd kon worden. Dit is op 17 november '22 ingepland. Véél eerder dan was gepland. Hier ben ik erg blij mee ook is dit onze eerste vaatwasser.
Daarom vind ik dat Bemmel & Kroon een 10 waard!

Emma 21-11-2022

Betrouwbaar
De goedkoopste
Moest jammer genoeg alleen wel drie weken wachten omdat de wasmachine niet op voorraad was.
Vandaag de droger en wasmachine netjes bezorgd

Peter 21-11-2022

Snelle levering en nette chauffeur.Door de dag regelmatig contact via sms ivm levering. Goede afspraken die ook worden nagekomen.

Robert Ginter 21-11-2022

Ik had al een tijdje een bepaalde was-droogcombinatie op de korrel. Zag dat Bemmel en Kroon deze combinatie al goedkoper aanbood dan andere online webshops. Tijdens de Black-Friday dagen zag ik dat de was-droogcombinatie weer goedkoper werd aangeboden en heb mijn slag geslagen. Ik heb de was-droogcombinatie afgelopen zondag besteld en de volgende dag (vandaag) al in huis! De bezorging en installatie verliepen ook nog eens vlekkeloos. Ondertussen heb ik m'n 1e wasje al gedraaid. Top service!

tevreden klant 21-11-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de site: prima!
Ik kreeg via de telefoon goede informatie over een combimagnetron van "echte" mensen. De verkopers hebben mij goed geholpen. Toen ik het door mij bestelde artikel wilde omruilen voor een ander merk, was dat geen enkel probleem.
Het artikel kon snel en naar alle tevredenheid geleverd worden.

AP 21-11-2022

Concurrerende prijs, vriendelijke telefoniste, snelle en goed te volgen levering in het weekend en prima transporteur. Alles klopte gewoon.

Zier 21-11-2022

Goedkoopste, zelfs tijdens Black Friday. Bestelling ging makkelijk. Bezorging top. Goed op de hoogte gehouden via e-mail en sms. Vriendelijke bezorgers. Ben tevreden !!

Andrea 21-11-2022

Fijne site, lage prijs, snelle levering op maandag (zondag droger kapot), vlug geïnstalleerd, oude droger meegenomen en ik kan weer wassen!!! 😃

Anke Waijers 21-11-2022

Prettige zaak, met mensen met verstand van zaken! Bovendien goed bedrijf dat apparatuur komt installeren!

Perfecte levering 21-11-2022

Ik heb een combi-oven gekocht bij Bemmel & Kroon omdat ze een scherpe prijs aanboden. Vooraf even gebeld of het apparaat voorradig was. Dat was het geval. De combi-oven besteld. Binnen een dag zou deze geleverd worden. Dat kwam mij niet goed uit. Online wijzigen van de datum was heel eenvoudig en ik kreeg meteen een bevestiging. Op dag van levering ben ik heel goed op de hoogte gehouden over dagdeel en vervolgens tijdstip. Via e-mail en sms. Het oude apparaat is meegenomen. Perfect!

Nathalie 21-11-2022

Factuurnummer: 1144172

Hele snelle levering.
De goedkoopste van internet.
Top!
Extra service erbij gekocht voor 24,95. Nette mensen, afval mee en aangesloten. En draaien maar.