Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Else 08-03-2024

Ruime sortering, heb de wasmachine gevonden die ik graag wilde tegen een redelijke prijs. Snelle levering. Maar vooral respect voor de twee mensen die de wasmachine geleverd en geïnstalleerd hebben; dat zij nog 's avonds aan het werk waren, en nog een aantal leveringen hadden, en daarbij denk ik: Nou ze hebben zwaar werk, mijn wasmachine weegt 85 kilo. Ik heb geen klacht van hen gehoord hoor, en ze hebben snel en efficiënt gewerkt, maar dit moet toch wel een hele zware job zijn. Wat mij betreft verdienen zij die € 250 die ik kan winnen met dit review.

Etna koel/vries combinatie type KVC285NRVS 08-03-2024

Hoewel de eerste bestelling van een koel/vries combinatie helaas niet doorging is de huidige combinatie van Etna een uitstekend alternatief! Prachtige vormgeving! Niet te vergeten de vlotte levering en keurige plaatsing

Rinkje en Henry 08-03-2024

Bestellen overleg en levering echt super, ook overleg over deels andere lever dag verliep goed. Het informeren over levertijd en moment van aankomst was fijn. En tot slot te de prijs/kwaliteit voor geleverde goederen was erg goed niets dan lof. Eigenlijk nog niet eerder meegemaakt.

Buzhu 08-03-2024

De laatste prijsgarantie is een feit. De aankoop heeft me letterlijk paar honderd euro bespaard in vergelijking met andere website. Ze leveren de volgende dag en de bezorgdienst is zeer professioneel. Binnen 24 uur had ik al een nieuwe koelkast staan en de oude? Die namen ze kosteloos mee.

De track&trace was erg handig, die werd om de zoveel minuten aangepast zodat het tijdslot waarin wordt geleverd snel online kenbaar wordt gemaakt. Niet alleen is er sprake van een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding, ook de dienstverlening is top! Personeel is aardig, heeft kennis van zaken en handelen adequaat. Kortom: aanraders!

Rinus van Och 08-03-2024

gezocht op internet kwam er wat prijs en aanbieding kei goed uit , goede omschrijving alles was klaar en duidelijk

Piet 08-03-2024

Heb al eerder daar besteld, en had goede ervaring daar mee.
Zo dat ik besloot daar weer te bestellen, en levering binnen een dag.
Prima.

Erik 08-03-2024

Aankoop via de webshop super eenvoudig. Snelle levering (volgende dag) en keurige service. Oude apparaat werd meegenomen.

Betrouwbare webshop, prima prijs 08-03-2024

Goede prijsstelling van mijn aankoop. Duidelijke communicatie.
Eerst was ik teleurgesteld voor de keuze van Dynalogic voor de levering (van een stofzuiger, dus dat had ook door PostNL/DHL gekund). Dynalogic was deze keer wel keurig in de levering, dat heb ik helaas wel eens anders meegemaakt. Meevaller dus!

Irma van Dregt 08-03-2024

We waren op zoek naar een Atag Inductie kookplaat, aangezien we het product snel in huis wilden hebben, kwamen we uit op de site van Bemmel&Kroon. Hele snelle levering, direct een afspraak kunnen inplannen voor installatie. Wat zo fijn is van Bemmel&Kroon dat je bij hun ook losse producten van goede kwaliteit kan bestellen. De keuze was groot en de aanschaf prijs viel ook mee.

Yue 07-03-2024

Voordelige prijs, snelle levering en goede service. Alles boven verwachting.

rene Bron 07-03-2024

Weer keurig geholpen met goed advies voor een nieuwe vaatwasser. De oude was ruim in zijn reservetijd was destijds ook bij Bemmel & Kroon gekocht. En nu ook weer goed geholpen Vriendelijk en kundig

Anneke 07-03-2024

Super geholpen aan de telefoon door de medewerker en super snelle levering
Vriendelijke mensen die het kwamen bezorgen
Goeie duidelijke webpagina

Dominique V 07-03-2024

Snelle en correcte levering. Ben enorm tevreden met mijn aankoop! Ik raad deze firma zeker aan!

Jolanda Winter 07-03-2024

Ik ben erg blij met Bemmel en Kroon vanwege hun scherpe prijzen en uitgebreide assortiment zou t iedereen aanbevelen

Zwaantje 07-03-2024

Vrijdag besteld maar niet zaterdag in huis, vaatwasser was niet op voorraad. Het werd uiteindelijk woensdag, beetje jammer. Beter zou zijn dat de website in zo’n geval zou melden ‘niet op voorraad, wel te bestellen ‘. Nu krijg je dat pas te horen als je al betaald hebt.
Vaatwasser werd alsnog op woensdag afgeleverd. Uitstekend transportbedrijf: ‘‘s morgens voor 8:00 uur krijg je mail met de track and trace, tijdvakken van ongeveer 2 uur, een kwartier voor aankomst wordt je ook nog even gebeld over de aankomsttijd. Super!
Vaatwasser is naar verwachting: goeie prijs voor een degelijke machine.
Had een 10 kunnen zijn wanneer de levering de volgende dag had plaatsgevonden. Anderzijds, het was de moeite waard om geduld te hebben, blij met deze aankoop.

Nuno Correia 07-03-2024

De LG-machine werkt prima, ik heb hem met mijn wifi verbonden en je hoeft hem alleen maar te laten bedienen via de telefoon door op een knop op de machine te drukken. je kunt ook verschillende programma's downloaden.

Bart Tangermann 07-03-2024

Wij hebben een maand geleden eerst een nieuwe LG wasmachine gekocht en zijn er zo blij mee dat we nu ook een LG droger hebben uitgekozen. De droger is extreem zuinig en kan zelfs korte programmas van 20 minuten draaien voor overhemden en dergelijke. Het fijne is dat de wasmachine ongeveer dezelfde opties heeft en deze apparaten sluiten dus perfect op elkaar aan. Bemmel en Kroon heeft top service en is duidelijk over bijvoorbeeld de bezorging. Het kan zijn dat een apparaat niet op voorraad is en mocht dit het geval zijn houden ze je prima op de hoogte van de stand van zaken en kijken eventueel mee naar een alternatief. Erg goed. Goed bereikbaar. Gewoon top.

Rob 07-03-2024

Bestellen via de website is kinderlijk eenvoudig, een kind kan de was doen, zeer gebruikersvriendelijk!
Met daarnaast nog eens een actiekorting in het verschiet, was de keuze snel gemaakt!

Bestelling in de namiddag gedaan, de volgende dag rond het middaguur stond onze nieuwe Siemens oven al in de keuken te pronken!

Kortom, kan het iedereen aanraden om via de website van Bemmel en Kroon te bestellen, zou het zo weer doen!

Jacob 07-03-2024

Ik kwam via internet op jullie site, en de website sprak me direct betrouwbaar aan.
Zodat ik dacht hier bestel ik mijn artikel.

Natasja 06-03-2024

Goede concurrerende prijzen en duidelijke factuur en afspraak voor levering. Vorig jaar een droger besteld en keurig geleverd en afgelopen zondag een nieuwe wasmachine besteld en op maandag geleverd. Beide keren keurig op de hoogte gehouden van de tijd waarin men ongeveer arriveert. Alles werd keurig neergezet en aangesloten. Oude machine werd netjes afgevoerd. De bezorgers van Dynalogic waren ook erg vriendelijk en behulpzaam en dat terwijl ze een druk werkschema hebben.

Hans Klebach 06-03-2024

Via de website telefonisch bij de vestiging in Cruquius terechtgekomen, daar door XXXA op uiterst vriendelijke en professionele wijze advies gekregen over de aankoop van een Miele vaatwasser. Gelijk besteld en de dag erna bezorgd. Top service van Bemmelen & Kroon en top medewerker Patrick.

mw Valk 06-03-2024

We zijn positief verrast, de bezorgers hielden ons goed op de hoogte gehouden van de verwachte aankomsttijd. De sterke en vriendelijke heren hebben de wasmachine op z’n plek gezet en geïnstalleerd.

c. orre 06-03-2024

goede prijs. leveringdatum opgegeven en goed/ uitgevoerd . de dag van aflevering prima tijd voorspelling. Zeer tevreden.

Peter 06-03-2024

Al onze keukenapparaten hier besteld. Correcte mensen met een klantgerichte service. Aanrader dus!

Benjamin 06-03-2024

Levering order BKI****** was snel en volgens afspraak. Advies per mail was niet zo behulpzaam