Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Kuiper 29-12-2022

Voor de bestelling hebben we gebeld omdat de voorraden op dit moment zo snel veranderen. We werden super geholpen door Stef. Hij had nog 1 koelkast wat we zochten, net als vermeld online, en regelde gelijk de bestelling, plande gelijk de bezorging in en stuurde een ideallink voor de betaling. 2 dagen werd het al bezorgd door 2 nette vlotte jongens van Dynaligic. Bedankt voor de snelle service, we zijn erg tevreden.

Blom 29-12-2022

Supersnel geleverd, ik ben netjes op de hoogte gehouden van het geplande tijdstip.
De oude afzuigkap hebben ze gewoon weer meegenomen. Prima geregeld!

A. van de Laar 29-12-2022

Een Liebherr vriezer besteld, de prijs was zeer scherp, volgende dag geleverd met zeer goede info betreffende het tijstip van levering en keurig afgeleverd! Ga zo door!

H.Paul 29-12-2022

Goed gesorteerde winkel. Vriendelijk en vakkundig personeel loop erin de rondte

AR 29-12-2022

Bemmel & kroon was het voordeligst, vlotte levering en zeer te spreken over de droger van AEG

Hans Paternotte 29-12-2022

De site is overzichtelijk en biedt zo een goede mogelijkheid om te vergelijken tussen al de merken die aangeboden worden. Overleg over plaatsing door derden verloopt soepel en was essentieel bij de aanschaf van een Leibherr koel/vroescombinatie omdat die de enige was die in de bestaande kast zou passen. Ook de installatie verliep naar volle tevredenheid.

C. van Duijvenboden 29-12-2022

Duidelijke website, goede prijzen, snelle bezorging en goede service. Blij dat ik deze winkel aanbevolen heb gekregen. Tevreden!

Nico Buijs 29-12-2022

Prijsstelling en overzichtelijke web-site lokte ons naar dit bedrijf. Gehele afhandeling van orderintake tot aan aflevering perfect geregeld binnen afgesproken 24 uur. Wij hadden een extra bedrag betaald om zwaar witgoed op de zolderverdieping te plaatsen. Door ruime verpakking is dit door hen niet gelukt. Bedrag werd automatisch teruggeboekt. Informatie over aanlevertijd als zeer prettig ervaren. Laatste halfuur live kunnen volgen!

D&L 29-12-2022

Siemens oven was hier op voorraad. Telefonisch correct te woord gestaan, goede prijs, snelle afhandeling en volgende dag geleverd. Dit is zoals het hoort!

Kuipers 29-12-2022

Hebben 3 dagen een Liebherr diepvriezer gekocht, deze was toch ca 65 euro goedkoper dan in andere winkels . Schilt weer n "volle" boodschappenkar . Betrouwbare site. Vaker bij Bemmel gekocht. Verkoper was duidelijk en levering was snel. Bedankt en nog veel geluk en goede gezondheid voor 2023. Vr.gr. Tantedo

Peter en Sigrid 28-12-2022

Wij hebben bij Bb&K goed advies gekregen m.b.t. de aanschaf van een inductie kookplaat, waarna tot aanschaf werd besloten. B&K regelde ook een deskundige installateur en nu koken we met veel plezier op inductie.

suzannedewitgijsen 28-12-2022

k kocht een stofzuiger, die netjes op de afgesproken tijd geleverd werd. Ordernummer 1156872. Helaas zit er een klein knikje in de telescoopbuis. Gelijk gebeld, en het werd gelijk opgepakt en de fabrikant gaat het in orde maken. Terwijl ik nog in gesprek was met de medewerker, kwam het mailtje erover al binnen. Dat is nog eens service. Top! Dankjewel.

MichelleG. 28-12-2022

Mijn keuze was snel gemaakt toen ik een warmte pompdoger wilde kopen. Ongeveer 5 jaar geleden ben ik gaan samen wonen en hebben wij op aanraden van onze oma hier onze uitzet gekocht. De service en levering staat voor dit bedrijf hoog in het vaandel. Als klant voel je je echt een koning.

Nu 5 jaar later en met een kleine kon de droger niet meer wegblijven. De keuze is reuze maar wij zijn super blij met onze Beko warmtepomp droger met ordernummer BKI1155946.

Johan 28-12-2022

Siemens vaatwasser gekocht met goede prijs kwaliteit verhouding, goede communicatie met Bemmel & kroon na aankoop. Daarna ook goed geholpen door het installatiebedrijf AJ techniek. Vriendelijke monteur en werk werd heel netjes uitgevoerd.

Kortom goede service!

Marcel 28-12-2022

Goede prijs en goed plan bare bezorging. Al meerder keren iets besteld en telkens een goede ervaring.

Mineke 28-12-2022

Gisteravond een droger gekocht en vandaag werd hij keurig volgens afspraak bezorgd. Behalve de eindejaarskorting, ook een prettig bedrijf waar ze mee samenwerken om te bezorgen. Transparant en vakkundig.

Mila 28-12-2022

Hele goeie service. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Ze denken echt met je mee.

Jan van der Elst 28-12-2022

Ondanks de drukte en zonder afspraak werden we in shop bij Bemmel en Kroon perfect geholpen met de aankoop van een vrieskast tafelmodel.
Vandaag is de vrieskast keurig op tijd en op de afgesproken datum perfect afgeleverd.
Ook de informatie over het transport is ons tijdig gemeld door de distributeur.
Kortom helemaal goed! Pluim

Claudia 28-12-2022

Weer bij Bemmel en Kroon besteld, dit keer een wasmachine. Deze werd keurig de volgende dag geleverd. De heren die de wasmachine kwamen bezorgen waren vriendelijk en hebben hun werk keurig en snel gedaan. 15 min voor dat zij komen bellen zij om aan te geven dat zij er bijna zijn.

Pieter Verwoerd 28-12-2022

Op de webshop stonden veel artikelen voor een goede prijs. Bestelling volgens afspraak en netjes geleverd. Ook de communicatie via email was goed

Lionne 28-12-2022

Snelle communicatie en super snelle levering!
Prima prijs kwaliteit.
Ik zou dit bedrijf tendeerde aanbevelen.

Eric Stommels 28-12-2022

Werd prima geholpen geen aandringen van een aankoop heel relaxed kunnen kijken en door de verkoper goed geïnformeerd echt een aanrader om daar je aankoop te doen

Ramon Swart 28-12-2022

Voor ons een 10+
De stofzuiger waaraan we zo gehecht waren die ging na ca 7 jaar kapot.
Maar omdat deze machine zo goed beviel opzoek gegaan voor een vervanger en wat blijkt Bemmel&Kroon hebben dezelfde nog gewoon op voorraad.
Dus in de maand december en maar 2 gekocht want je kan er maar één op voorraad hebben

Kim 28-12-2022

Van bestellen tot bezorgen alles goed geregeld. Duidelijke en accurate informatie vanaf aankoop (direct mail) tot en met het laatste moment van bezorgen (via mail en telefoon)

Akil 28-12-2022

Met XXXXX hebben wij een Samsung Amerikaanse koelkast besteld. Het was de enige met energielabels C die we op dat moment konden vinden.

Vergeleken met onze inbouw koelkast is het een wereld van verschil. Groente blijft veel langer vers, geen water die je steeds moet opschonen.

Met de bijbehorende Samsung app kun je ook de dagelijkse verbruik van je koelkast inzien wat best handig is met de huidige prijzen.