Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Peter 26-03-2021

Perfecte on time levering die jezelf kan kiezen en zeer goede prijs voor het product

Mevr. van Donselaar 26-03-2021

We zijn erg blij met de droger. Snelle levering, droogt snel en is gebruiksvriendelijk. Energiezuinig moeten wij nog ervaren. De bezorgers waren alleen geen visitekaartje. Bij binnenkomst gaven zij aan dat als er beschadigingen aan muren zouden ontstaan dit dan ons eigen risico zou zijn, maar dat het niet zou gebeuren. Lekker binnenkomer. Alles onder de modder voeten (terwijl het buiten droog was), muren onder de zwarte vegen en alles onder het water van de oude droger. Zonder tekst en uitleg (ik moest zelf vragen of de droger was aangesloten) vroegen zij alleen of we een goede beoordeling achter wilde laten, want dan zouden zij meer werk krijgen...

Sandy Peeters 25-03-2021

Een hele fijne winkel waar wij al onze huishoudelijke apparaten aanschaffen. Je wordt er prima geholpen ongeacht wat voor budget je besteed. Door Corona via de overzichtelijke webshop een droger aangeschaft normaal halen wij het apparaat zelf op. Nu gekozen voor bezorging. Binnen 24 uur geleverd. Je wordt prima op de hoogte gehouden over de bezorg tijd. Hiervoor hoef je niet de hele dag thuis te zijn. Je krijgt een tijdslot en blijft op de hoogte via de sms die je ontvangt. Half uur van te boren krijg je nog een bevestiging. Netjes op tijd. Keurige bezorgers. Product goed verpakt. Kan niet anders zeggen dan dat ik mijn volgende bestelling weer bij deze winkel zal gaan aanschaffen.
Product net zo goed als de winkel en de website.

Paul 25-03-2021

Hele goede, vriendelijke en snelle klantenservice. Snelle levering en alles goed geregeld.

Jannice 25-03-2021

Erg fijn contact aan de telefoon, behulpzame medewerkers. De bestelling werd de volgende dag al geleverd door een goed bedrijf, je kon precies zien hoelaat het product geleverd werd.

Vincent 25-03-2021

Geweldige service, een product wat nergens leverbaar was door aanvoerproblemen wordt door B&K gewoon binnen een dag geleverd! Complimenten

Es 25-03-2021

Deze webshop is gewoon top! Ze hebben mooie aanbiedingen en je hebt het product al de volgende dag in huis. Je wordt heel netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorger voor de deur staat, echt topservice!

dvs 25-03-2021

Een prima zaak. Service staat bij hen hoog in het vaandel. Ik heb een ETNA inductiekookplaat gekocht. Als die kookplaat net zo goed is als de service hoor je mij niet klagen.. Toppertje !!

Arie 25-03-2021

Netjes geholpen verkoperdacht met je mee en heeft ook aflevering keurig geregeld

Freek 25-03-2021

Ik heb na lang zoeken op internet bij Bemmel & Kroon onze nieuwe Siemens inbouw magnetron/oven HM836GNB6 besteld. Ik was heel blij dat ik tot 23:00 uur in de avond nog contact met de klantenservice kon krijgen. Een bijzonder vriendelijke heer heeft toen al mijn detail vragen over het product prima kunnen beantwoorden en bevestigde de zeer scherpe prijs. Ik heb direct de bestelling bij hem gedaan. De bezorging was al binnen enkele dagen. Solide verpakt. De oven is nu al in gebruik. Mooi modern apparaat met wifi.

Marcia 25-03-2021

Super service..je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd en de bezorgers zijn super vriendelijk !

Dezhwar 25-03-2021

prima de levering was op tijd en netjes .de prijs was ook goed .communicatie was ook goed.

dvs 25-03-2021

Ton van Beekum 25-03-2021

Goede en overzichtelijke website. Na bestelling product (Siemens inbouw-kookplaat) regelmatig informatie over stand van zaken en levering product. En.... goede prijs-kwaliteit verhouding.

CMJ van Hoof 25-03-2021

Bezoek aan de showroom via afspraak met bloktijd, was prima geregeld. Ontvangst in de showroom was goed, Uitleg wat paste was goed, waren snel klaar. We hebben een inbouw koel/vries kast aangeschaft en de plaatsing via Bemmel uitbesteed.
Totaal was goed geregeld.
Kan geen order nummer op factuur vinden

E. Stegmeijer 25-03-2021

Prima service (omdat de voorraad op was nieuwere versie en duurdere voor zelfde prijs) zeker een pluim waard!!!!

Tom 25-03-2021

Top! Telefonisch goed geholpen, volgende dag wasmachine bezorgd dus al met al superservice! Ordernr BKI873233.

Mike 25-03-2021

Dinsdag een wasmachine gekocht. Op de website stond ""vandaag besteld, morgen in huis". En inderdaad, woensdag werd de wasmachine afgeleverd. Wasmachine werd keurig geïnstalleerd. Ik kan Bemmel en Kroon aanbevelen!

Peter 25-03-2021

Bemmel en Kroon geeft goed advies, vraagt de juiste dingen en levert geweldige service. Ook het inbouwen van de vaatwasser was perfect. Continu updates en alles volgens afspraak. Topbedrijf.

M Somers 25-03-2021

Blij met mijn aankoop!

Gister de wasmachine gekocht en vandaag geleverd. Ben in de winkel goed geholpen en kreeg gerichte advies.

Klaas 25-03-2021

Snelle levering en kwalitatief goede spullen. Aanrader qua prijs-kwaliteit verhouding.

Franck Hettelder 25-03-2021

Website is overzichtelijk
En een goede service ze houden je goed op de hoogte van je bestelling
De bestelling was niet op voorraad maar we hadden hem binnen 3 dagen thuisbezorgd

Stephan 24-03-2021

Uitstekende (eerste) ervaring met Bemmel & Kroon (BKI965626).

Onlangs hebben mijn vrouw en ik een nieuwbouw woning gekocht, en waren we toe aan een nieuwe wasmachine.

De keuze was al snel gevallen op een AEG en na een snelle prijsvergelijking via Google kwamen we uit op Bemmel & Kroon die het model wasmachine voor een erg goede prijs te koop had staan.

Omdat we nog nooit van Bemmel & Kroon hadden gehoord maar de reviews over dit bedrijf wel lovend waren toch maar besloten om de gok te wagen.

Zondag 21 Maart de wasmachine besteld, deze zou Dinsdag 22 Maart worden bezorgd.

Dinsdag 23 Maart Netjes gebeld door Bemmel & Kroon dat er iets fout was gegaan in de communicatie naar Dynalogic en dat de wasmachine een dag later zou worden bezorgd.

Vandaag (Woensdag 24 Maart) werd de wasmachine bezorgd door Dynalogic, de bezorgers hebben de wasmachine naar de zolder gedragen, aangesloten en de nodige uitleg gegeven, vervolgens netjes (en zoals afgesproken) ook het verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Kort samengevat is onze eerste ervaring met Bemmel & Kroon zeer positief, er werd netjes gecommuniceerd, het type wasmachine werd door B & K aangeboden voor de laagste prijs, dus de laagste prijs garantie klopt zeker.

Ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen en hier in de toekomst zeker weer bestellen.

Uitstekende service. 24-03-2021

Fantastisch goede service en goede prijzen.
De levering was ook snel en duidelijk met een niet al te lang tijdslot, de mensen die mijn wasmachine kwamen brengen en aansluiten waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Winkel 24-03-2021

Een mooie droger besteld op deze site.
De prijzen zijn lager dan op andere sites.
Bestellen gaat heel makkelijk.
Contact met het bedrijf gaat goed en netjes en ze proberen je goed te helpen.