Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Cristiano 28-01-2022

Bax shop is the best physical and online shop I have ever seen. The prices are competitive, the delivery is the fastest I've ever seen.

Dennis 27-01-2022

The Best of the Best.

Procab heeft hele goede kabels. De prijs kwaliteit verhouding geeft je waar voor je geld. Baxshop, wat kan ik eraan toevoegen? Als gewoonlijk een super snelle levering en goede uitleg over producten. Wat ik het belangrijkste vind, is dat Baxshop toch één van de goedkoopste en beste is.

Ga vooral zo door en tot de volgende bestelling.

Bas 27-01-2022

Scherpste prijs en snelle levering! Na vergelijkend onderzoek gedaan te hebben bij andere webshops en muziekwinkels, kwam Bax er zonder twijfel het beste uit. Geen klachten verder, gewoon alles netjes afgeleverd en prima communicatie over de mail.

Yoran Houweling 27-01-2022

Shop was overzichtelijk, bezorging was erg snel! 2 dagen en ik kon van start met mijn basgitaar! Goeie kwaliteit van de bass en comboversterker! Laatst ook even in de shop geweest in Apeldoorn, goeie service ook daar! En zo uitgebreid: van instrumenten en mixtafels tot aan lichten en microfoons. Voor al je muzikale benodigdheden hebben ze altijd wel wat!

Lucas 25-01-2022

Goede informatievoorziening op de website, snelle levering, goede garantie en kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen.

WimB 24-01-2022

Het ruime aanbod met een goede omschrijving van de producten. Vrij recent daar Tascam US-4x4HR hoge resolutie USB audio interface besteld. Gelijk in gebruik genomen met een enorme positieve geluidservaring. Snelle levering van het artikel is duidelijk een compliment waard. Zie mijn revieuw op https://www.bax-shop.nl/externe-audio-interfaces/tascam-us-4x4hr-hoge-resolutie-usb-audio-interface#productreviews

Thijs Gr 24-01-2022

Uitgebreid assortiment. Snelle en betrouwbare levering. Op zoek naar iets, maar het is niet in het assortiment, bijvoorbeeld naar een gitaarzadeltje, dan kun je dat - tot mijn grote vreugde - eenvoudig bestellen.

Fabian 24-01-2022

Ondertussen komt mijn gehele instrumenten-collectie van Bax Music, omdat zij wat mij betreft voor zowel de prijzen, als de service de beste Nederlandse winkel zijn.

-Producten worden netjes verpakt en op tijd geleverd.
-Ik heb 1 keer een productiefout gehad (niet hun schuld dus) in een drumstel dat ik had gekocht, en heb daarom contact opgenomen per mail. Ik werd spoedig daarop meteen gebeld door een medewerker die gespecialiseerd was in drumstellen om mij verder te helpen. Was een fijn gesprek en fantastisch geholpen
-9 van de 10 keer zijn ze ook nog de goedkoopste
-Assortiment is breed en heeft zowel voor beginners als ervaren muzikanten genoeg keus

Tegenwoordig begin ik maar meteen met kijken op Bax Music als ik iets wil hebben, ik eindig daar toch altijd :D

Sergio 22-01-2022

Topwinkel met fijn (online) contact, snelle levering en goede producten! Na een redelijk aantal aankopen nog nooit problemen gehad met BAX Music.

Stein 22-01-2022

Betrouwbare webshop met uitgebreid assortiment en snelle levering. Nu al meerdere malen besteld en de kwaliteit is consistent.

Angelo 21-01-2022

Je bestelling word snel verwerkt. Je word duidelijk op de hoogte gehouden. En ze leveren kwaliteit

Marcel 20-01-2022

Altijd een keurige afhandeling van mijn bestellingen. Wel eens problemen gehad met een openstaande factuur maar ook dat is keurig opgelost. Ben over het algemeen super tevreden over Bax. Ik raad het graag aan bij bv. vrienden en familie.

Arjen 20-01-2022

Door het ruime aanbod aan instrumenten bij Bax-Shop heb ik mijn droom basgitaar kunnen vinden voor een zeer aantrekkelijke prijs. Dezelfde dag hebben ze hem nog verzonden en twee dagen later heb ik hem ontvangen (probleempje bij de bezorgdienst, niet bij Bax-Shop). De gitaar was in perfecte conditie en had amper afstelling nodig. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst vaker hier gaan bestellen (sterker nog, de volgende bestelling is al onderweg!).

Jeroen 20-01-2022

Snel, goedkoop en goede info. Koop al mijn muziek attributen bij Bax!

Heeft iemand ooit €'s shop tegoed gewonnen voor het schrijven van een review? Of ben ik gewoon naïef...

Siebren 19-01-2022

Betrouwbare webshop. Levert snel en heeft uitstekende producten. Prima site.

Thomas Mensink 19-01-2022

Altijd goede service van Bax en snelle levering. Door de service en het grote assortiment mijn go-to muziekwinkel.

Thomas van H 18-01-2022

Goede producten voor weinig geld, snelle verzending en een duidelijke site en uitleg

Rene 18-01-2022

Zeer professionele winkel, top kwaliteit.
Heb er goede ervaringen mee, zeker een aanrader Bax Music.
Top bezorging, en zeer behulpzaam als er iets is.

Tara 17-01-2022

Dit wordt mijn go-to muziekwinkel!
Recentelijk besloten om weer te gaan beginnen met gitaarspelen.
Dit zou mijn eerste echte eigen gitaar worden. Ik vond het allemaal best wel spannend om de 'juiste' gitaar uit te zoeken.
Na een korte research, kwam ik bij mijn gekozen product uit. Deze had ik al gespot bij Bax, de goede recensies waren me al opgevallen.
Bij een snelle prijs check via Google, bleek de gitaar ook het beste geprijsd bij Bax. :)
Super excited was ik, toen ik het product had besteld. Ik kon niet wachten tot deze zou worden bezorgd, maar gelukkig verzorgt Bax een hele goede en snelle levering.
Een paar dagen later kon ik de doos aannemen uit de handen van de bezorger.
Ik ben zo blij met mijn aankoop, echt een plaatje van een gitaar!
Heel erg thoughtful van Bax, is ook dat mij een nieuwsbrief werd gestuurd met daarin relevante informatie m.b.t. mijn aankoop.

Ik zal zeker bij deze winkel terugkeren voor mijn toekomstige gitaren. Maar nu eerst even oefenen. :)

Ivo 17-01-2022

Mijn bestelling bij Bax Music werd snel en goed verpakt thuisbezorgd.
Ik heb nog contact met Bax Music gehad omdat op het adreslabel van hun vervoerder 1 cijfer van de toevoeging huisnummer was weggevallen.
De sympathieke klantenservice heeft direct ingegrepen en gezorgd dat mijn bestelling alsnog stipt werd afgeleverd. Top!
Kortom, aanrader!
Ivo
'S-Gravenhage

Wessel 17-01-2022

Altijd een scherpe prijs en snel leverbaar, helaas kan je niet zelf de vervoerder kiezen.

Mo 12-01-2022

Bax heeft een duidelijke website, waardoor je een goed gemotiveerde aanschaf kunt doen. De levering is bijzonder snel. Een onderdeeltje bleek defect maar de klantenservice is heel adequaat. De volgende dag al ontving ik de vervanging. Keurig afgehandeld!

Stefan 11-01-2022

Het maakt echt niks uit wat je nou precies nodig hebt, als het binnen muziekinstrumenten en assesoires valt heeft bax het. Een super goede algemene kwaliteit, en praktisch binnen elke prijscategorie, waardoor je ook je budget aankopen hier kan doen. Levert snel.
Met andere woorden, top winkel!!

Superpolmpje 11-01-2022

Ontzettend snel geleverd en een prettige omschrijving van het product. Bax is groots waardoor de populaire keuzes en advies van Bax zelf zeer prettig is. Eventuele research naar de producten is niet benodigd.

Wesley 10-01-2022

Breed assortiment en voorradig en dus snel geleverd zonder rompslomp! No nonsense gewoon kopen en leveren, top bedrijf mijn go-to voor alle muzikale zaken! Zou het zeker aanbevelen.